Casa pianta di u scheffler

A famiglia di Araliev pertenece à u genus Scheffler (in una forma diversa à Shefler) è hà à 200 spezie vegetali. Patria di questu generale cunzidira i tròpuli, in ogni locu in u mondu. Stu genu hè distinatu da i inflorescenza, sò paniculate o racemose, certi moduli di i tentaculi. L'apparenza di sta pianta hè bella assai, ma, sfurtunatamenti per i viticulturi, in i cundizzioni di l'uttori fiasca raramenti.

I prudutti di u genu sò arbusti o arbuli chjuchi cù una forma di fulaghja, chì hè peculiaru à arburi rosette. E l'archee s'assumiglia à una palme cù i so scorpi, chì sò largamente spaziati. A foglia a disseczione di 4 à 12 lupi. In ocasioni, sta pianta hè chjamatu parapluo perchè e base di e so foglie vènenu da u stessu locu cum'è i radichi di u parapu.

A pianta casa di u buffulu, per a maiò parte, hè cultivatu per via di e foglie, chì sò assai belli. Scheffler hà maravigliatu chì pare com'è un elementu decoratore in una larga zona è una sala luminosa. E so foglie pò esse cuparti da cera di lattice.

Cuscenza di u babbu.

Illuminazione. Questa pianta hè assai lenta, perchè deve esse guariscenza in a luminosu luminosu, ma micca sottu u sole di u sole, altru ch'eddu a pianta sia fatta. Invece una piccula cantina di u sole di diretta, hè ancu capaci di trasfurmà, ma micca in l'estiu. Per u cultivo, i costi orientali è orientali sò adattati.

In l'invernu, a pianta li precisa a postu più luminosu in a stanza. Se a temperatura in a stanza hè sopra à + 18 ° C, hè necessariu di mette à l'altare lampeddi fluoriscenti, se, sicuru, ci hè a pussibilità. Pudete crecer in l'aria aperta, ma si deve esse situata in a penumbra.

Regime di temperatura. À l'estiu, a temperatura di u cuntenutu hè + 20 ° C. A pianta risponde bè à una sorta di a temperatura di a notte. Se parlemu di a temperatura minima, in u tempu d'invernu hè + 12C, è a temperatura chjamata hè + 14-16C. In micca avvenimentu, a pianta sia postu vicinu à a bateria.

D 'acqua. L'acqui l'affittu necessaria una primavera moderata è l'estiu, hè necessariu d'orientate in u sustratu, nantu à a so uparite di u massimu, si deve ligeramenti siccatu è u ghjornu dopu pò esse acquistatu. L'acqua hè bellu e fermu. Ùn aghjunghje u paese. In u invernu, a freccia di rego è ridutta. À ogni mumentu di l'annu, i pianti ùn ponu micca permessu di ribbillu è di u silt di terra. Siccomu a temperatura di u locu duverebbe spaziu o più altu, hè ancu regratu da l'acqua à una temperatura di no menu più chjaru di l'ambient temperature.

Umidità di l'aria. In quantu à l'umidità di l'aire, avè aghjatu. Hè ancu desideratu à spressa regularmente a pianta cù l'acqua o mette un pote nantu à una paletta cun bagnata mutada, pudete fossi. Questa hè particulari ind'e què si a pianta hibernà in a temperatura alta.

Top dressing. Un fertilizante univirsali pà i pianti interni, u pezzu pò esse nutatu un paru di volte un mese durante un vechju di vegetazione attiva (questu hè u piriu da a primavera à u vaghjimu).

Decoratività. Quandu a poda spusta l'apparizione di a pianta, da pudè creà una apetta decorativa bè chì u maestru hè cultivatu parechji volte in un pezzu.

Trasplante. U traspurtamentu ùn hè micca nicessariu à spessu, in dui anni hè bisognu à fà una volta. U pote per u trasplastivu deve esse più grande in volumu. U soficu hè necessariu per fàciule, cun acidezza baixa (ph 6). Sì mette una mezora di turf (2 parte), humus earth (1 parte) è a sile, ancu 1 parte, in questu terrenu sera solu. À u fondu di u pote, u drenu di qualità hè necessariu. A piantagione di u pezzu pò essa cultivatu da u metudu di l'idroponichi.

Riproduzione. In quantu à a ripruducazione, hè un prucessu cumplessu. Questa pò esse aduprata da semi, cuttings o capelli di l'aire.

I sementi ugnunu seranu in u medio o finale l'invernu. Per fà questu, cercanu torba cù sabbia nantu una parte di ognunu, o una mistura di foglia è di terra sante cù l'addivione di sabbia, tutti ingredienti quantità in quantità. Prima di cultivà, u sughjettu deve esse disinfettatu. Sè siddu vulete, i zitelli sò imbibbati in acqua calda, cù l'aghjunzione di epine o zircon. U segnu hè stata ugguali à duie tene di sembra. Dopu à quessa, u sustrato hè regatu è postu in un locu caldu. A tampiratura si deve mantinuta in a regione di + 20-24 ° C. Hè necessariu puru di vientiarà u cuntinuu cù e sementi è spray. Dopu l'apparizione di trincià nantu à e piantini, ci deve esse dived in tresse è cusì tene à trè mesi cù una temperatura di + 18-20 gradi. Quandu i pianti ghjovani eranu i radichi è pienghje cù un bagnu di a terra, devanu esse trasfurmati in testi circa 8 cm di diàmitru. A stanza cù a pignata hè stata bien luminosa è fresca, circa 14-16C. I pianti ghjovani sò crescita attivamente è à u vaghjimu si poni nant'à e cibu cù un diametru pocu più grande. U sustrato hè adattatu per una misura simili per u sembra di semen.

Riproduzione per cuttings. Cuttings, chì sò casi désalinéati, devenu esse trattati cù stimulanti per furmà razzii (per esempiu, radiopharm) è pianta in una mistura di turba è sabbia in una proporzione equiva. Appena, pute u cuntinuu cun elli nantu à l'assudante di u fondu, ma la batteria ùn hè micca cunsigliata. A temperature deve esse + 20-22C. U cuntinuu cù esurtazione ancu deve esse puliticamenti spulatu è ventilatu. U cuntinuu pò esse cubbi cù u polietilene, cusì dissipate light. Doppu l'enraqendu, a temperatura hè ridutta à + 18-20 ° C. Dopu à l'azzione chì anu rifurmi u cuntinuu, i scontri pò trasplantà in tresse è mette in un locu frescu (+ 14-16C) è induve esce assai lumera.

Se l'espécime di pianta è grande, pò esse prubilitatu da i capelli. Per fà questu, hè necessariu di fà una petite incisione nantu à u troncu in a primavera è avete in moltu mozzu, chì hè impregnatu cù phytohormone o solu nutriente; dopu copre cù una film. A musclette duverà esse umicchia periscenu per ch'ellu hè sempre umidità. Dopu qualchì mesi dopu nantu à u locu di u cuteddu seranu i radichi.

Dopu a furmazione di e razzi hè necessariu aghjustà un paru di mesi è esse tagliatu u cimiteru cù e razzi sottu à a furmazione di e razzi, è poi pattighjà in un pezzu separatu. U troncu restu ùn deve esse descarta, ancu s'ellu ùn mancanu fogli. Ci si deve esse chjucu quasi a l'arradichera, è u sughjettu resultante deve esse agghicatu (o coperto cun muscone), è dopu un pocu tempu, pò esse presentate broi chì anu creatu attivamente.

Precautions.

Scheffler - a pianta hè à un livellu picculu (tutti i so parti), à u cuntattu pò causà dermatite.

Diffusioni in u crescente.