Malati è dispacci di begoni

Sì bè corre a cumplimienti tutti i cundizioni di u cultivo begoni, a pianta hè pocu affettata da i malati è i peste. In a maiò parte di i casi, i malatii è i pesti di begonias sò osservati in l'invernamentu è in cundizzioni avversi.

Malatii chì ponu influenzallu a begonia

A putenza grisa afecta a begonia è si spende à a temperatura alta è alta humidità. Nantu à e foglie, i filòsuli è i fiori di a pianta, sò cunsiglii bianchi è bianchi cù una fiori grisizza. In cunseguenza, sti piazzi sò cuparti da a rotunda wet wet. I vignaghjoli di a pianta in questa rotulazione di u casu, e las foglie fate ghjornu, è torci. Per affaccià sta maladie, a pianta deve esse sprachjata cù una mezcla di coure-soap (2 grammi di sulfate di cobre è una solu suluzione d'acqua cù sapunni di lavare - 20 grammi per litru di acqua). In casu di dannu severu à u fiore, hè cunsigliu per utilizà un fungicida.

Noci per u pianta ovu. Affetta a pianta sana (nantu à parte). Prima di prisenza nantu à e manciari di u lavuranu cù un tatu biancu, dopu chì a plaquette si spende à a pianta sana. I fiurini torci è sgradendu. A sala induve a fiora creda ci vole à esse ventilata è bè luminata. Per disperse di sta maladie, appliice a spraying di a pianta cù una soluzione di coupure-soap - un dissoluze tar in un litru d'acqua (20 grammi) è 2 grammi di sulfate di cobre. Inoltre, una soda solu (per litru di acqua 5 grammi di soda) hè ancu efficace. A pianta hè ancu spulatu cun una solu suluzione di potassi (5 grammi per 10 litri di acqua).

Quandu a begonia battenu una patchiness bacteriana, formani spustamenti acchianate nantu à a parte sottu di e foglie. Cù a diffusioni di a malatia, i foglie saranu marroni, e i fiori è pecelli d'e foglie sianu chjappi. In questu casu, i pianti affissibili duveranu esse distruttu, u pianu deve esse disinfettatu. Per prevence mancanza bacteriana, begonia hè spulvutu cù una suspensione di clorur di coure (0,5%). Repetite stu trattamentu in dui simani.

Pesti periculosi per begoni

Per Begoni, u cuntrollu di pesti hè una pratica pesti. Questu hè un insecenu chicculu (3-4 mm long). A femina hè senza e immobbili, cù l'orgogliu di bocca d'arriccatura. Hè coperta cù un scuru marronu biancu di secrezii cèriri. I larvuti di insecte sò abbastanti mobile, finu à elle à a pianta. In a maiò parte di i casi, l'insetti soffrendu e so vini è l'arghjintivi di e foglie, i vignoli è pecelli, u risultatu da quale e foglije sò deformati è discolorati. Sì i pesti si sò spargugliati, u begonia hè cuparta di i chjappi. In issi dipositi, un raid foggi è fungi sooty pò difende. A pianta inveci trunate è cresce. In e cundizioni di un greenhouse, i pesti ripruduciunu l'annu, da 3-4 generazioni.

In casa è in i jardinu, e mette siguenti sò presi per a cumbattà mastite. Manually, cun un sbagliu raspenti, a pianta hè pulita è lavata cù infuzione di pirotru o alli (10 grammi per litru di acqua). Dopu qualchì parechji simani, u trattamentu hè ripetutu. In a pianura hè spulatu in una pianta di 0.1% hostakvik, 0.1% actinella, 0.2% chlorophos. U trattamentu hè ancu ripetutu contru i larvuli dopu à 2-3 simane. U trattamentu deve esse guidatu d'aprili à settembre.

A vucina hè bastanti periculosa per begonia. Hè un picculu insettu chì dan danni i foglie. I larvugliori di e femminili sò stati fissi in u reversu di a foglia. Da begonia cumincionu u zuccaru, per via, i foglie sò amarilli è falendu da u fiore. Eficitivamente à u cuntrollu di u biancu, una solu solu solu (40 grammi per 10 litri di acqua) hè utilizata. Spruvià a pianta regularmente, finu à chì a pesta hè completamente distrutta.

Cisposte ghjovani, fiori è foglie li begonii danni i pulatorii, chì succianu u zucchinu di i pianti. In cunsiquenza, foglie, cù i capulizzi è i fiori, scontru. Sicuridi spàrghjenu ancu nantu à a parte sottu di e foglie, allughjendu i secrezii di zuccaru sottu. Contra stu pesti pò applicà infuzione di foglie di patata (durante 4 ore, insistiu un kilogramu di foglie in 10 litri d'acqua). L'effettu contra pulifichi hè una solu suluzione di a famiglia (10 litri d'acqua 200 grammi di savonu). Pudete ancu aduprate infuzione di ciddara di cipolla (10 litri di acqua calda è 200 grammi di cipolle sbuccia). Pudete dissolve 10 litri di caldi acqua cù 100 grammi di l'agliu è 100 grammi di cipudioni. Spruisce a pianta cù questa suluzione hè ricumandata trè volte.