Pepiniere: aspidistra

Aspidistra traduttu cum'è "puntero di serpente". A terra natale di sta pianta hè u monticulu di a muntagna di a Chjesa del Sud è u Giappone. Aspidistra, ancu di u liceu di a vaddi, pertenece à a famiglia di u lenzu di u valle. In Asia orientale, ottu spezii di sta pianta sò largamente distribuiti. Ma solu una sola spezia hè cultivata - Aspidistra alta. Sta storia fù scuperta in 1822 in Cina.

Questa pianta ùn hè nessuna troncetta, i foglie sò verdi scuri è arcuate, puderanu chjamà 30-36 cm in lonxitude è cultivate direttamente da u risiziu. Aspilistra in altizza pò creci à 80 cm.

I vegetali di l'aspidistra fiurisci raramente, ghjè spicìviu questu ferendu a fini di l'invernu è l'iniziu di a primavera. I fiori appare à u nivellu di u livellu, possa un culore biancu pallu è una forma di stella. In a natura, sò polinizati da i babbalu.

Aspidistra - i pianti sò assai senzapretentivi, cù l'aiutu di quale ci decorate è pona i loca. Ci hè prestitu rapidamente è occupanu tutta l'aria di u cuntinuu, perchè u populu chjamò "famiglia amici".

Aspidistra alta ( Aspidistra elatior)

Questa hè una pianta perenne, chì u risidicanu chì hè di varii formi - gruesu, articule, fino è longu. U fogliu sò basati nantu à petioles longi forti, anu una forma oval è un culore bellu fiammente furioso. Inoltre, sò oghji prufessiunale è crescenu finu à 50 cm in lonxitude è di 20 cm in largu. À a base di a foglia, nantu à u risermu, un paru di foglie riduce hè spessu justificata. Ci hè una forma decorativa "Variegata", i foglie sò cun strisce di uomo, neri o bianca. I fiori sò chjuchi, micca prominenti, sò in l'axilità di foglie nantu à un petit pedicel.

Cundite per l'affronti

Temperatura. Aspidistra hè cultivatu perfetta à una temperatura moderata. In winter è cundizone per creà cundizioni genes, a temperatura ùn deve esse più di 15 gradi, a temperatura più acceptable hè di 10-12 gradi, a temperatura minima ùn deve micca sottu 5 gradi. Se ùn si pò assicurà tali situazioni, deve sprezzate a constantità di a pianta.

Illuminazione. Aspidistra si prefetta cultivà in a penumbruna, senza piglià a luz di u sole, è in l'invernu, hè chjappu di furnisce questa pianta cù una bona luci.

D 'acqua. Da a primavera à u vaghjimu, l'aspidistre necessiteghja regiu copiusu regiu è, in l'invernu, hè abbastanti raru si a pianta criscinu in u frescu.

Fertilizanti. Da a mità di primavera à iniziu di u vaghjimu, a pianta hè fecundata cù l'addevu likidu per i pianti interni ogni dui simane.

Umidità di l'aria. Se ùn hè micca assai caldu, l'aspidistra hà presu normally transfer dry air. Ma per questa pianta hè disignatu per spressa è spizzate sempre o ancu una "regula", questu puderà più prestazioni per a pianta.

Trasplante. L'aspidistra ùn pò micca tollerà u trasplante assai bè, perchè ùn deve esse micca più d'una volta in 3-4 anni in a primavera. U tarritoriu duveria cumposta di una mistura di terra suttana, humus, turf, fogliame è sabbia.

Riproduzione. A pianta ripruducerà in a primavera durante u traspurimentu dividendu l'arbulu. Sè siddu vulete, l'aspidistra pò esse prubilitatu da un metudu speciale cù una scheda. Per fà questu, avete bisognu di cutà una foglia sana senza peccoli, mentri custtenite una incarnazioni fatta carnosa in a so basa. Quandu u slice s'assè, deve devenu esse situatu in una buttiglia cun u collu largu, chinu d'acqua. U buttigliu deve esse chjusu cù una tapa è cubbia cù plastilina, perchè l'aria ùn ùn si pende. Allora ci vole à stà in un locu cale è luminosu finu à l'apparizione di l'uva nantu à u cut. S'ellu si succede, aduprà a foglia pò esse sbulitata è pittati in u fogliu fugliale. Hè ricivete chjamà cù un putu è u mandarà à un casu invernale. Sì a foglia cuminciò à pudendu è digià annunziatu, è l'e razzi ùn parevenu micca, puderanu chjappà a parti affettata in u locu di l'engroserà di a foglia è a volta di u pezzu in una buttiglia d'acqua pura.

A pianta più pruspretèni è un aspidistra cù foglie foglie foglie, è l'spezia più bella è una aspidistra cù fuldi variegati. Ma questu hè più capimachja in u cura, per esempiu, hà bisognu di una luci mejor.

L'Aspidistra hà tali sapienti cum'è una bona toleranza di l'atmosfera chjuchjata. Questi di casa ùn sò micca assai esigenti per a cumpusizioni di umidità è di u misculu. Per quessa, cù l'aspidistra chì cresce, ancu i principianti di a floricultura possu sappiutu. Inoltre, questa fugliuna hè adattata per i persone chì ùn avete micca tempu per cura di cura di a pianta.

Dopu traspurturatori, l'aspidistra deve esse dati à a so attenzione, postu chì a pianta dopu à a divisionu pò ùn criscinu pè qualchì tempu o si sia malatu, se a radicali hè danatu.

Hè per quessa, durante u trasplante, hè bisognu à frenu di un pappagallou di terra, per vigilà l'integrità di e raghji raghji. Allora, cù un filu finitu, avete bisognu di separà e foglie è ùn anu avutu i razzi. Hè desirabili dividiri a pianta in pezzi di 5-6 foglie. Sì l'arbulu solu 6-7 fulmini, hè megliu per fà è ùn l'hà micca dividitu à tuttu. Dopu à aducazione di a divisionu è di u trasplante, hè cunsigliu chì l'aspidiste sò mantene caldu per un tempu o à a temperatura di l'ambienti.

Propetti terpetici di a pianta aspidistra

Aspidistra hè adupratu ancu in a medicina famigliali. A decolozione di e diverse parte di sta pianta hè aduprata per urolithiasis, amenorrea, dolore musculare, diarrea, malatie gastrointestinali è catastrophi.