Cumu fà un figliolu di dorme cù i so genitori?

Cumu per esse sicurità chì u sughjettu cumuni di i genitori è u zitellu ùn manca micca cù e rilazioni intimi di i cònjesi? A cunghjunta cù u zitellu hè una strada grandi, ma cumu si cumprà una vita intima? Quelli chì anu pussutu dinò experience with the first-born, in generale dì chì hè faciule. In ogni modu, quarchi cresciute prublemi. Cumu fà scantallu u zitellu per ripercite cù i so genitori è multiplica in questu?

Psi-factor

Cumu urganizà ogni cosa?

Sì avete avutu una vita sessuale sia, ma ùn sò micca prontu o ùn vulete enseignà u zitellu per dorme sipatu, avete da esce da u ciumi matrimoniali o mudificheghjanu u zitellu. Eccu alcuni alcune options.

• Trascenda cuantamente a pepite in un stroller o un cunclusu quandu hè ghjuriddu. Di solitu, quandu dormenu in ghjiru, u zitellu s'ammurda in u pettu di a mamma. Questu ora, alimentate u mulinu, allistendu a testa in u so bràcciu. Aspetta appena finisci a prima fasi di u sonnu veloce è una fossa prufonda: a molla ùn ferma sfacciatoghji cù e mani, a so faccia seranu tranquillamente distrutta, ellu liberà u pezzu di a so bocca è si dete un battagliu in u so sonnu. Dopu à questu, movendu versu un caravanevule o un cottu in u quale hè u paese di frutti. Pudete ripiglià quandu si appena cumencia à indicà signi d'ansietà.

• Fighjate micca in u lettu. Se vi vanu in un appartamentu sipartitu, ancu hà diversificatu a vostra vita sessuale. Aggiunze u mulinu, cogliu cun un manta, stenni finu à chì dorme, è surtite da u lettu cù cura, cum'è a solitu, quandu vulete finisce e so funziunalità di a casa.

Ùn eserianu micca cù u tabù

Parechji parenti anu perceive a prisenza di miglii in u lettu cum'è una prohibitiva per ogni carizzioni, cum'è questi non-sessuale. E vain. U Chiddu ùn speria micca di u fattu chì a mamma è u papà abbraccianu è toccu tocchi l'uni à l'altri. Inoltre, parechji siclioti credi chì a presenza di un zitellu in un lettu matrimonale aiuta per fassi appiccicate. Tanti zitelli amate à dorme cù i so genitori quandu anu teme, per entra à lettu cù a so mamma è u babbu per "sughjornu" in a mattina. Questa hè una bona scelta, in particulari pà i genitori travagliani chì ùn pò micca pagà assai attente à i zitelli. In famiglie induve un regnu centru cummunicu caldi, anchi criatu e zitelli figu in u lettu cù a so mamma è u babbu. Certi cô cresuni anu teme chì un sonu cumuni cun u zitellu anu rivolversamenti influenza a vita sessuale, fretendu l'ardore trà e cose. In fattu, in e famìlies segunu ùn hè micca successu, è l'attività sessuale hè ridutta per a fatigue, prublemi psicologichi per l'apparenza di migliori. Pruvate d'urganizà a vostra vita in tale manera di piacè esse dui roles: u genitori è u cunjetu.