Cu cura adatte per i pianti interni

In u periodu più freti di l'annu, un accortadoru especiale hè necessariu per i pianti di l'interni: riabilimentu moderatu, umidificação di l'aire è mancanza di corrente. A cura propiu di e piante interni serà aiutà à qualsiasi donna in u futuru prufittà cù i belli fiori in a so finestra cusosa.

Succece chì i fiori chì tutte a primavera, l'estate è u vendu l'oghje prestu cun u rivolottu di culori, in l'inguernu "anu annunziatu un fucile". Cumu pò esse cumprinzutu: e cundizzioni in quelli crescenu sò diventate micca favurèvule. A lumica hà diventata menu, i battezi secani l'aria, è a terra in i petti s'assetta. I fiori ci vole à spessu più freti, ma per via di questu averebbicanu à altru problema: i pianti cumincianu a cresce attivamente, ma ùn anu micca bè lumera. Dunque, per "l'invernamentu" per voi invernu, i vegetali sò deve esse riposu è creanu l'assistenza più bona per i pianti interni.


A acqua o micca?

Hè per quessa chì in u invernu, e piante hè ridottu. A regula dici: i flore si deve esse spartu cù acqua tèbia una volta cada 8-10 ghjorni. Ma sta regula ùn si pò micca in tutti i pianti.

I corsi chì anu aghjustatu raramenti (ogni trimestre à quattru settimani): cactus è altre succulenti.

I pianti chì devendenu regu moderatu (ogni 10 ghjorni): quasi tutti i pianti ornamentali.

I pianti chì ci vole à esse abbastanza spessu (ogni 6-8 ghjorni): a maiò parti di e piante.

I vegetali chì dumandinu u soffiu eclosiu (a terra debe sempre adupirata): azalea, ayr, cyperu, clematis.

À u listessu tempu, quasi tutti i pianti à l'inguernu deve esse spulatu (salute à i fiori cù foglie pubescente), lavande sottu à a bufa, è più importantemente - per fà u so "regulate secu" - per disonificà a terra in tineddi per permettà l'aria per passà à i radichi. Cù cura adattu per i pianti interni, a vostra casa acquistà una energia speciale diferenza.


Ùn ammessi micca!

Pozzu cullà e patevule cù i piatti as close as possible à i panni di a finestra, è se puderete - aghjunghje iluminazione addiziale cù lumera fluworexxenti portabbli. Senza impastanu i macelli assicurati assai - l'aria di circulate liberamente trà e foglie. I vegetali "amori" l'aire frescu, cusì vetanu regularmente a stanza in u quali «viranu». Ma tenite in mente chì per tutti i culori, i cambiamenti di tempurulite sùbbicanu sò perikardu. Cusì, a ventilazione di l'abitazione, sguassate i testici da e piante da u prughjettu.


Fiori nantu à una dieta?

I pruduzzioni di vignaghjoli sperimentati per cura di i pianti interni cunsigliu: in l'inviu, i pianti di a casa sò megliu micca di manighjà - fertilizzanti minerali (in particulari quessi chì cuntenenu nitrogenu) sò digià digià sbagatu è ancu pò causà a morte di l'ore! Ma à u stessu tempu, ogni regula tenia e so propiu eccezzioni. I culti chì sò crescita attivamente annata (in particulare, s'ellu si sò grande in grandezza) - muntagni, ficusgi, palme, i hibiscus - can è deve esse fertilizatu. Fate cusì un ghjornu è utilizate 1/3 di a dosina indicata nantu à u pacatu cù fertilizanti. Inoltre, ùn "micca pianificatu" di e piante chì sò oghji in spirantziu o sò pè spluttivi. Si puderà mancu un occasione à u mesu 1/2 di dosi di fertilizzanti per i pianti fiorente, diluted in una picca calda di acqua calenta. Paga è cura chì a cumpusizioni di stu fertilizante devendia necessariamente fòsfor, boru è potasio.


Qualcosa castava sapi , o almenu avà sapè chì i paisaghji ùn ci piace micca quandu u patrone di eterni, si scurdanu di l'acqua, o in rarità occasione ricorda fiori, ma ùn vole micca à fà. Avete in vista chì, tutti i pianti di a casa ùn ci piace micca cusì, è simpricimenti, ùn puderebbe micca fà vene nantu à a vostra casa. Vale di ricurdà eternu, in particulari questi dani chì ti piaci à falla di ririore è fertilizzanti per i fiori.