Malecculenziu Oncologichi di u pettu

In a freccia di i casi, u canciu di u cumbèculu hè u primu in i donne trà e malatie maligni. U mondu annu diagnosti circa un mità di milioni di questa malatia. A data, i causati di u cangeru ùn sò micca un segretu. In particulare, u sviluppu di u canculu di u mincu hè assuciatu cù una violazione di u rapportu in u corpu di l'hormone sessu femminile. U sviluppu di sta violazioni hè ancu facilitatu da una quantità di fatturi:

1) Età di a donna. U cani di mari è più cumune in e donne di 40-60 anni, perchè hè in questa ora chì ci sò cambiamenti hormonali serii causati da u sviluppu di a menopausa. Climax hè un prucessu fisiulogicu normalu, ma hè accumpagnatu da una diminuzione di l'estabilizazione di u sistema endocrinu à a violazione di u rapportu di l'hormone femminili in u corpu.
2) Funzione di funzioni sessuale, genitali è menstruali di u corpu. U cancer succè spessu si sviluppeghja in e donne chì ùn anu micca nati, è anu abbitatu assai aborti, cù prima (prima di 12 anni), iniziale di a menstruazione regula, irregularità menstruali frekwenti, tard prima partitu (dopu à 30 anni), menopause tarda (dopu à 55 anni). U risicu hè più altu per e donne chì ùn anu micca amparatu dopu à dà nascita.
3) Alimentazione. U risicu di sviluppà un cangeramentu di u minore aumenta in obee degne per abuso crunulativu di grassanti di l'animali.
4) Malati in funzione. Spessu, u canruveru si sviluppeghja in u sfondate di e malatie, cum'è a diabetica, a malatia a tiroïde, ipertensione, a inflammazione crònica di l'appendage. I disturbi psiculoneutrogenici pò analizà u tumore iniziali esistenti, è di mudelli premaligni in a glàndula mamaria, in particulare traume à a glàndula.
5) Eternità. Per l'eredi hè transmittatu micca a malatia nnāma, ma solu una predisposición à questu.
Ci sò altre fatturi malamenti scritti. In ogni casu, hè impurtante sughjjetta chì, si una donna hà unu d'sti fattori, ùn hà micca necessariu purtà à u canculu di u minatolu. Per ghjustificà a malatia, una combinazione cumplessa di fatturi hè necessariu. I cambiamenti pre-tumori sò cunsiderate e seguenti malatii di i pesti: mastopathia nodali è u papiloma intruprostàticu.

A prevenzioni di u cancellu di u minore hè di prevene per e viulazione di e funzioni di u corpu femminile, chì aumentanu u risicu di a malatia. Frà i metudi pruduttivi di l'eccezziunamente, sò stati seguenti:
- esame fisiche - compresione l'esaminamentu di i glànduli mamari, palpation de glande è lymph nodes regionale (vicinu);
- Mammogram - un scrutine ghjochi di ragiò di i glandula mammariali, cù l'aiutu di quale hè pussibule revelà focu minimu di neoplasmi maligni in i ritratti;
- un studiu citològgica - hè per puniscete l'agulla cun una formazione suspittiza in a glàndula mammaria è da esaminà dinù à u nivellu celular.

Impurtante hè l' autore-eccu di u pezzu di a donna. L'examinale deve esse fatta mensualmente, 7-10 ghjorni da a menstruazione. Prima, inspecciona a lavandula - ùn ci sò manchessi da u scaricamentu di i capelli. Avete, avete bisognu di esaminà i pezzulli stessi - hè un cambiamentu in forma è culore. Un sintimu frequenti di u cancellu di u minatolu hè un prugettu rilatatu. Puderanu esaminà e glándula mamariella, è si sò stati davanti à u specchiu: sò i glànduli in un livellu, ci sò cambiamenti in a forma di una di e glándula, sò state risposte. Pagau attente à a retrazioni o rash nantu à u pettu. A più scelta hè ottena attentata nantu à a spalle, circundendu un rollu sottu à l'espatula da una cuscina o a pilone. A manu cambienu a manu, u palme hè pusatu sottu à a testa: movimenti circulari sani, unipochi in prutezza, pruvistu nurmintarii in ogni sughjettu di u pollu è a cavità axilgaria. Verificate s'ellu ci sò stampati in a glàndula è in a regione axilaria. Allora stand up e repite a stessa azzjonijiet in a pusizione standu.
Sì qualsiasi fossa in a glàndula mamile, o nodi nuclià dilatati in l'aixella sò detecati, u duttore deve esse cunsideratu immediatamenti. L'effittenza di u trattamentu di u cumbèmu di i cani, cum'è qualsiasi altra malatia, depende di l'urganisazione di a malatia chì hè principiatu. U primu hè revelatu, u più efficau u trattamentu.