Mandemu i manchi di u latti, u chocolate, u caffè, etc.

Ogni omu sapi chì ogni manchica nantu à a robba in ogni modu romincià l'attratore tutale di u costume, ma ùn tutti ùn sanu di manera propiu eliminà quellu o questu postu difficiuli di a robba. Hè una cosa chì puderà lavà una machina di scriviri o manuali, ma ùn sguassate a mancia, solu u cuntrariu, quandu avete cunnisciutu parechji i trucchi più efficais è i metudi di sguassà spots difficult. In questu articulu, vi diceremu di cundùcenu per sguassà tàzzii di u latti, ghiacciato, chocolate, caffè, tè, è ancu cumu di scaricamentu di tàzzi di sangue, tinta è sudore.


A mansa di u latti è di altre pruduttu chì cuntenenu prutini hannu a essiri lavati off in acqua calidez. Avete bisognu chì u tisu cù e manciari d'acqua calda da i prudutti di u prutezione chì ùn sò micca ricunniscenu! Inutili, a robba prutetta pò esse pruduttu, è serà assai, assai difficiuli di sguassà u puntu.

Sì a robba di lumera chjucata o un mantellu hè assai grande, questu articulu deve esse immersi in acqua calda, in quale a dissoluzzioni di savonu hè dissolta. Dopu questu prucessu, u tessulu deve esse lavagatu in acqua calda è fresca.

Di u tessulu culuritu, i spichi chì cuntenenu prutini grassi sò dettu di u seguitu: piglià dui cullizzioni di glicerina, duie zuppi di acqua, tuttu questu hè mischju è aghjunghje un poch'elli d'amonia. Averna esse a mezcla è chì sta preghjudiziu hà bisognu à mullà u manchie. Allora pigliate u tullimentu di cuttuni, aghjunghje in dui capasti è aghjunghje a materia cù una tina fina tra i capasti, è pane ne forse uttene u ferru.

U tissu di tela di colore durante dece à quattici minuti, hè necessariu di impregnati a glicerina, chì hè pre-caliata à trenta cinque grazi. Dopu ci hè necessariu lavà a glicerina cù sapunia in acqua calda è rinsegna cù acqua fredda.

In più di i metudi è i metudi di supra di sguassà tacchi di u lattu, ci hè un altru modu: piglià un sapmu di gasoline è frettu cù cura è in u nostru locu, da quì avete bisognu cù acqua calidez, dà un pocu frot, da fogliate, poi arrumbe cù l'acqua càlida è fresca.

Sì a mancia da u cicatifu hè frescu, è hè asciucatu cù una solu suluzione chì hè fatta da ammonia. In un altru casu, pudete riesce i picculi di cicculata in acqua salciamente. In casu chì a mansa da u cicculata ùn hè più fresca, hè età, hè stata cun l'acqua di l'uruguaiu. Per questu, hè bisognu di impregnà u tessulu è dettà a ghjittari per cerca di deci o quindici minuti, da ghjè avemu bisognu à lavore in l'acqua fredda.

Un macchina di macchi o tacchina da un té forte forte hè spressu listessa cù un sbagliu, chì hè pre-umidità cù acqua calda. Dopu a prucedura cù un sbagliu, tutte e tessili deve esse lavatu in una solu solu di savonu, chì hè fatta da a seguente manera: a mità di cullucchioni cù soda calcined hè mistica cù l'acqua sapone è aghjunghje un pozzu gocci d'ammonia à a mistura resultanti. Dopu ci vulete arringe dui volti in l'acqua aggettiva o calda, poi arriccate in acqua fredda. Per un effettu più grande, l'acqua fredda pò esse ghjustu acidificata cù l'acitu.

Sì a mancia hè fresca è ùn hà micca sappiutu, pò esse squanditatu cun un capeddu di dippiru in acqua calidez, perch'ella alluntanatu una cosa o un pezzu di tela in una spugna regular.

In l'eventu chì u mancu di u tè o di u caffè deve esse eliminati da qualsiasi tissutu lustru, piglià a glicerina, fremenu, è scàccia a mancia. Uttenite da deci à quindici minuti. Allora ci vole à lavore a cosa in acqua calda è a sicca cun una bagnera.

Se a mansa di u tè o di u caffè hè frescu, cù un pappagallou pianu, pudete aduprà cù a ricetta seguente: piglià ammonia è fate cù a glicerina, pozzu pozzu a salsa di a mezcla è aghjunghjela durante uns quince minuti, poi lavora in acqua calza è poi arringte in un friddu acqua.

Sì u cafè o tè hè digià vechju, fate l'altru suluzione in questu modu: piglià l'acidu l'oxalicu è l'aghjunghje cù l'acqua (i proporzioni d'esse: mità cullizzioni di l'acidu per tazza d'acqua). O pudete aduprà una solu suluzione di iosulfatite (i proporzioni avè da esse u stessu: pigliate una cullizzioni di ipositulfita è dissolve a mità di un vetru d'acqua). Dopu qualche di l'altri dui prucessi, questa cosa si deve esse cunduttu in acqua cun una solu solu sapenza cun quarchi gota d'ammonia, poi aduprà a cosa in acqua fridusa è fresca.

U mancu di u sangue si deve esse lavatu in acqua fridda, è po in u zunardu. Prima di vagnari queste cù spots, hè imbuccatu di dui à trè à quattru ore. Ci hè ancu metudu è metudi per sguassate spots di sangue da a robba: pigliate trè o quattru tetti friddi cù soda di furmagliu è mettite cù dui cucini di l'ammonia. Poi fugliate u mistu cù questa mutazione. Dopu questu prucessu, stain-annùdelu cù perossu di l'urugese. È solu dopu elli lavate tuttu cù acqua calde.

Spots d'età vechja sò cunsiderate i più difficiuli di eradicari, questu hè induv'è u problema più impurtante. Ancu s'ellu si pò ancu esse risoltu. Prima, a mancia deve esse squandita cù una suluzione di ammonia, chì hè fatta da a seguente manera: una cullizzioni di l'ammonia hè presa è mischju cù l'acqua; piglia una solu suluzione di borax, chì hè fatta da questu modu: una cullarina di borax hè stata presa è mischera cù una vittura d'acqua. Dopu à tutti i prucessi di supra, questu quì si spiaghja cun l'acqua caldi.

Da u pruduttu di sita è l'altri tessuti fini, i manciari di sangue sò generalmente scumpressate cù u fèciu di patata, chì hè imbulighjatu in una massa monotunna, similar à una pasta in acqua fredda. A cumuzzioni resultanti hè appiicata à u taccu è aspittendu a "pasta" per secca. Dopu un seccuduzzu, ci vole à stà scuzzulate, lavate u pruduttu di sita à u caldi è in acqua fresca o fredda.

Da una manna sudata, una soluzione di hydrosulfite pò aiutà (dissolve cum'è seguite: piglià a mità di una cucurrucina di hydrosulfite è aghjunghje à un vetru d'acqua, è aghjunghje è avete a suluzione biera). Dopu à u prucedimentu cù una suluzione di hydrosulfite, a cosa si deve esse lavata in acqua tibio. Da i prudutti di serra o pads, i mannarii di suduri sò sfracellati cù una mezchea d'ammonia di lìquidu, chì si mischia in proporzioni ugguali cù spiritu metilatu. Se hè necessariu di rinforà a tela da u sudu da u pruduttu di lignu, hè necessariu aghjustà u rag in l'acqua salina alta è sguassà e manere. In casu, si stu metudu ùn aia micca aiutu, u fretu cù l'alcoolì. Qualchissimu avissi a nutari chì i mancu spicchissimi pò esse dispunibule di utilizà una suluzione di ammonia, chì hè fatta da quessa: una cullizzioni d'ammonia hè stata presa è mischera cù un litru acqua).

In più di mancu di u sangue è di a sudatu, elli stessi sò difficult to remove, also, manuscritta da a tinta. U tile biancu, tingi di tinghje sò difficult to remove, ma possu. Per fà quessa, fate a suluzione solu: pigliate l'ambiu di l'idrogenu (odnochaynuyu spoon) è l'ammonia (ancu una culloca), dissoluze in un vetru cù l'acqua calde. Sodnu a sclusión resultante cun un disc di cuttuni, applica solu à vasyupnu. Dopu questu prucessu, a cosa deve esse rinfurzata in acqua calda. I prudutti di a sita, chì sò tacchi cù a tinta, sò salvati di stu modu: una massa musedda di mustarda sò deve appiecata à u pruduttu cù una tina, da quella partenza per un ghjornu. U ghjornu dopu a massa secca hè scraped off è lavata cù una sita cosa in cold or in cool water. Se a mancia hè sempre fresca, hè bisognu di sguassà immediatamente u rusticu cù una suluzione chì hè fatta di ammonia, è poi aduprà u pruduttu in acqua fridusa è fresca.