Nutritionu adattatu di un ziteddu à un annu

Perchè u zitellu era sano è forte, ellu puderia manghjà correctament. Ogni sapi questu. E sapemu chì nutritura propriu significa? Correct (o, quande medichi circa li nutricionisti, raziunale) a nutrimentu deve maximizà e prublemi fisiulogichi di u zitellu. Hè dunque, u to babbu avissimu riceve un set completo di prutini, grasi, carbuidrati, micronutrienti e vitamini necessariu per a so età.

Una nutrttata propria di un zitellu à un annu hè un passu impurtante nantu à a strada di a salute di u zitellu. Ancu in u nostru munnu imperfectu, ci hè un alimentu ideali per u zitellu - hè u latti di mamma.

I miscelamenti di l'Hydrolysis sò sustituti di valurizà, ma invece prumove chì u zitellu hà un gustu indispittìvule di gustatori, cumu l'imprevisioni negativa imprevisa à parechji mischji addattati, u sindromu in u sughjettu di disfunzioni di u viaghju gastrointestinali in questi casi, hè necessariu d'utilizà sustituti maternali. Quandu sceglie un mezchemu, a mamma deve cuntenutu u fattu chì a grana maggiorità di e mischji sò fatta nantu à a basa di u latti di vacca, è a proteina di latte di vacca hè l'allergiu cumuni. Chì deve fà? Molti pruduttori di l'alimentariu alimentariu com'è alimentariu hypoallergenicu offeranu molti spluriti. U diluziu sò misure preparati da split una molècula di prutezione in i parti più chjori, in u quali l'amminate è l'elementi di seguitu sò aghjunti in una cantina currispundente à i esse di l'organizmu. I miscelamenti di l'Hydrolysis sò un gustu amara è un oliu specificu, chì ùn hè micca assai piacevule à i zitelli. Hè ancu chì a mamma ùn pò micca mantene a tacchizzazione à un liveddu suffirenziu, o, solu mettite, ùn ci hè micca solu latte. O a mo mamma mi devu occupà u travagliu.

Hè pussibule di cunghjuntà l'ipero allergenicità di a formula di lactante è u so gustu?

Iè, hè abbastanza pussibule, se cumè a basa di a mistura per piglià a proteina ùn hè micca u latte di vacca, ma capra, In un tranquillu carru di Mosca, in u primu pianu d'una vecchia casona, ci hè una porta di solitu. Normalu finu à avè pressu u buttone di chjamà. Dopu avè mmendi. A porta si deve apertu à voi per l'Alice più realistica, una lebbra di u marti vi sarà da vicinu à i so pedi, è in a sala distanti risentisce a Queen Roja - "Quì s'agitava di disturbassi?".

Allora decide di ghjucà veramente, in una manera adulta: "Quandu mi facia u vestitu di Alice, u sensu siveru chì mi ne stava cuminciannu à un fossa màgica, duva u miracle chì aspetta. Per l'educazione sò un avucatu, ma hè impurtante, chì hè a vostra professione? Ma più importantissima, cumu si sentenu. A strada, u mo figliolu cunvinta chì a so mamma hà travagli di sorceressu ", dice Xenia.

A via da u sognu à a so figurazione pigliò dui anni. Aviu avè rinunziatu un novu caru è assai più. Ma ci era un locu cusiticu duvete pudete passà un anniversariu o fà amici, è vicinu ùn ci saranu micca stranieri inturniatu à ricerca di musica è di formazione. "Duiamu sti scheggi. Pintau i mura è si pinnu u beanu. Quasi ogni cosa in a Casa d'Alice hè fatta da e mio mani è i mo amichi artisti. Perchè u zitellu, i detallsu sò assai impurtanti. I vostri figlioli viiculate più. Una piccula nantu à u muru, una napulita nantu à a tavula, un pote in florale, un manicu di a porta, un capelli in a sedia, una chjave di u Vidali Mirtu chì dà à tutti i invitati ...

Sò circondati da elfini, specchiali in un mumentu diventà magicu, è sarete chjamatu cù tè cù u Capu Locu. Ancu u ghjornu hè falatu in a direzione opposta. Stu locu hè chjamatu Alice's Lodge. Inventatu è fatta da a so ghjovana mamma Ksenia Vasina. "Mentre u mo figliolu Fedor era crisciutu (ellu hè quattru anni in quandu), capite ciò chì hè difficiule per surprisa un figliolu mudernu cù qualcosa. I dreamed of a place where there is room for magic real. L'induve u fabulosa hè reale. Induva quì tuttu esiste davanti à e lege di a fantasia è i sogni. Perchè, da a zitiddina, l'embodiment of this was just the Looking Glass. " Xenia da a zitiddina era in love with Alice from Wonderland. Ùn ci hè nudda accidintali quì. In la Lugurtina vinni amici cù i zitelli, è amici di amichi cù i zitelli. "Ora l'aghjurnu di vacanze in a Casa d'Alice hè imbrata di parechji mesi in anticipu. I figlioli partinu di quì cù l'altri ochji. Dopu à u Te Te Parte, ci credi bè chì u mondu darrere di u vitru chì veramente esisti. Allora Xenia chjama i so parenti è dice chì una settimana dopu a festa, a so figliola vultò i specchi in maggicu, miserabbili misteriosi cù l'amichi in a kindergarten è ùn hà micca parte cù u cilindru di carta chì u Cappellu hà insignatu di fà. A ricetta per una festa di ideali ideali, secondu a Xenia, hè simplice. Tuttu u sicrettu hè di sente à u zitellu stessu, scurdate di e so idee nantu à a bella: "Quì vene una piccula fossa, a purtarla à u vestu, si mette in un vestitu cumu di l'anziani Angleterre, un caprettu, guanti - è avà un nasu piccu hè urdinatu , u ritornu addirizzatu. I figlioli sò pronti per a magia, per a trasfurmazioni, viranu in tuttu, hè solu bisognu di fà a fàla una realità.