Chì ci poveraghju a mo mamma

Per fà selezziunà un rigalu per a mo mamma hè assai difficiue è ancu "duvemu a testa", chì pò esse dati à a mo mamma. Indubbiamenti, tutti sapemu chì u migliu rigalu per a mamma hè a cura, l'attenzione è l'amore, ma anu vulsutu di dà una cosa agradable, necessaria è utili ...

Prima di fà una scelta nantu à ciò chì dà à a vostra mamma, avete bisognu di pensà à ciò ch'ella li piace, o ciò chì li piace, forsi vulite micca di compra. Eppuru, in i casu estremi, dumandate à ella stessu perch'ellu vulia ricevi un rigalu o a sorpresa, ma parechje matri, è a ghjente in generale ùn piace micca sorpresa. Solu l'amata chì piace sorpresi è imprevisione pò apprezzà u donu in forma d'una sorpresa. Ma, però, a maiò parte di mamma hè negativa per i sorpresa. Hè megliu davanti à a festa, esse anniversaire, annu novu o u 8 di marzu, dumandate averete ciò ch'ella vulia ricevi cum'è rigalu. E a mo mamma sarà cuntentu chì a so idee hè impurtante per voi, è ùn avarà micca esse innecessariu è inutilità.

Allora, avete amparatu in i termini generali i disgrazii di a vostra mamma, chì vulete ricèvalla cum'è rigalu, è avemu avemu aduprà! Eppo supponi chì sò sempre un zitellu o un adulescente, allura, sicuru, ùn ci hè nè u regnu più bonu per a vostra mamma chì un rigalu fattu cù e vostre propriu mani. Pudete cuntene, per esempiu, una bracciale trenata da un talone, fate un herbariu, decore a casa cù pallonità è affreschi cù felicità è i paroli "calientichi" per a vostra mamma, cantate una canzone, fate una carta cù i vostri mani. In generale, ci sò parechje scelte, tutta di a vostra imaginazione. Ma, se sè omu un prugrammu indipendenti di finanziarii, aghjunghjenu à a vostra mamma una cosa caru è valutava, scambià u so sognu, chì ella ùn pò micca pagà. Eccu, per esempiu, dà un carru, un viaghju à u mari, o cumprà un oliu utile è utili à a casa: una nova fogara, lavatrice, un vaporizzatore. O serà bonu per dà à mamma un pezzu di piacè divertitu: prisentate un bigliettu per un cuncerta di u so cantante favorito, un bigliettu à u teatru o vai à u parc d'amusementu inseme.

Sceglie un donu per a vostra mamma, avete bisognu chì a to mamma hè a donna più attraente, bella è bella, chì deve esse sempre u più piazzate è fioritura, perchè pudete fà i rigali rigali:

1. Per andà incù a vostra mamma à a tenda è cumprà a so nova borsa di moda, un novu vestitu o sapori, o, megliu, un capelli di pelle o capelli d'ovince.

2. Pudete cumprà u perfume favorito di a mamma, i cosmetichi, i prudutti di a pelle. Sicura chì, sè vo site una figliola, ùn sarà micca difficili per voi cumprà tutte sse cose, adattatu à a vostra mamma, in cunsiderà a peculiarità di a so peddi è u gustu. Ma si sò un figliolu, hè megliu per andà à a tenda cù ella, per ùn fà micca un sbagliu cù a vostra compra o dapoi a so mamma soldi da perchè ella cumprà tuttu ciò chì ella necessita.

3. Induvularmente, un rigalu veramente piacevule per a mamma hè una ghjuvanza di oru, argentu, platinu cù pedi preziosi o semipreziosi. Dopu tuttu, assai donne à qualunque età piace stu tipu di rigali.

4. Pudete ancu fà un rigalu in forma di annuncia annuali per aerobics, fitness; rigalu di rigalu in a spiaggia di salone o cumprà un simulatore sportiu. Dopu tuttu, e donne sempre seguitate a so forma è l'apparenza, è se a vostra mamma hè ghjovana, attivu è intégrale, questu quì u donu hè per ella.

5. Ma s'ellu a vostra mamma ùn hè micca ghjovana è ella, cum'è parechji femine medievale o rinunzuti, diventate à veda u televiziu o lettura di revistere di a donna cun piacè, pudete dunà un video cù i so film preferiti è i melodrami suvietichi o cù i canzoni ch'ella amori. Pudete ancu una ricerca annuali à a so ricerca favoreta.

In generale, per prisentà a mo mamma un rigalu puntatu chì hè necessariu è necessariu ùn hè micca cusì difficiule, hè solu bisognu di cura, di cura è cunniscite funti, preferenzi di a me mamma è, sicuru, tene in contu l'opinione. Eppuru, ùn te micca scurdatu chì a to mamma hè a donna più bella per voi, chì amarà i parechji picculi, cum'è fiori, dolci è una calda attitudina.