Marina Anisina dispensa u prugramma di Andrei Malakhov

Cumpagnia di u strangeru attuali Nikita Dzhigurdy hà appellu à u tribunale francese cun una demanda contra u prugramma populari di Andrei Malakhov "Perli parlà". Sicondu a mòglia di Marina Anisina, in u mumentu u prucessu hà iniziatu, è u Primu Canulu hè stata postu una querella:
"... ricerchi anu mandatu à u Primu Canale, à u prugramma Malakhov" Li sò Dite ", induve erani stati stupidi, induve i scrittori di Andryusha insultati à Marina.

Nikita Dzhigurda hè sicuru chì era i scrittori di u prugramma di Andrey Malakhov chì pruvucò una litigi entre ellu è Marina Anisina prima di stu annu, sparghjia rumors falsi about l'intrigue di u prumovi olimpicu cun Gwendal Peizer, un cumpagnu in ballu di ghiaccio.

Doppu a disputa entre Nikita Dzhigurdy è Marina Anisina

Nta l'ultimi ghjorni di ghjennaghju, Nikita Dzhigurda hà fattu una stennione in una risposta in u so pagine di Twitter chì ellu avia da divorzià a moglia Marina Anisina. Sente senza scantu, l'artista accusatu l'associu di l'esportista di Gwendal Peyzer di i dances di Marina intimuranti, è avà ùn vole micca à vultà in Russia.

Pruvvidennu a spiegari u so muggheri, u Dzhigurda emutivu quasi si truvò in a stazzioni di polizia franca. In ogni casu, a polizia accurdava u showman chì l'arrestanu.

Torna in Mosca è pocu "enfasi", Nikita cambiò a so mente annantu à u divorziu, ma issa Anisina hà decisu di divorzià u maritu imprevisible, è hà scrittu una dumanda per un divorziu.

Dzhigurda, senza aspittà d'un attu di a donna adurata, hà cuminciatu à prisentà ultimatums, esigendi ch'ella tornava à ellu. U puparu ancu esse disprezzatu à indirizzà i psitoterapi per a salvezza di a famiglia. Forsi, era questa prumessa chì funnava u core di Marina Anisina, è a coppia cunciliata in prima di marzu.

A strata, avvucatu Sergei Zhorin, chì rapprisenta l'interessi di Marina Anisina, informendu à a pagina in Instagram nantu à a rinuncia di l'appiecazione di divorziu per u fattu chì a coppula "eliminò e contradizioni inevitabbili", hà espresu u puntu di vista chì era successu:

Invece u cuntenutu felice, sò sempri cunvinta chì Jigurda hà bisognu di trattamentu.

In u cunflittu di Marina Anisina incù i ghjurnalisti di u prugramma "Dete à parlà"

À mezu à a disputa trà i cô cagiuni, i rapprisintanti di u prugramma vulgari di Andrey Malakhov "Dejanu parlà" andà in Francia per entrevista di Marina Anisina. Quandu u patruni narratu dopu, i currispundenti ùn anu micca piace u fattu chì ùn ci era micca bellu dramaticu in a so storia. Dopu à trè ore, a sportista hè forti risposta à e dumande, ma i risposte ùn cumpienu micca i raprezii di u prugramma populari di u Primu Canale. Per l'intervista, Anisina hà ricevutu un tariffu di 600 mila rubli, ma unu di i currispundenti dichjara chì u Campionu Olimpicu hà arrubatu l'expectativa.

Dopu chì Anisina, cù i zitelli, si ne stava da lascià, si cuminciaru à arrhendu è insultanu, chjamèndulu cunventi è un cespugliale. I figlioli in u carru apertu iffine è si cuminciau a chianciri. Marina Anisina ricorda:

In u mo carbu figlioli eranu sughjetti in u carru, sintinuanu à cuntà a rimi. Ma i nostri figlioli è Nikita ùn sò micca surtitu da u carru. Perchè e porte funu aperte, i zitelli spedinu di sicuru è firmonu à chiancià. Ùn aghju micca scelta ma per chjamà a polizia.

Appeals urdinà à i ghjurnali di lascià annantu à Marina Anisina solu, dopu à quale ellu pudia abbandunà u situ di a entrevista.



Marina Anisina, l'ultime nutizie, Diciaraghju chì, a corte in Francia, Nikita Dzhigurda è Marina Anisina