Maschi da l'arbe pè a faccia

A pelle di a fàccia hè suggetta à ogni tipu di stresses, per quessa a cundizione di a nostra pelle pò esse diffirenti. A pelle pò esse secca o oliu, infliata o senza vita. Basatu nantu à questu, avemu ellu scelte erbe per masks.

Pigliate una variante di una mascara per a pelle seca: hè una grassu cù un effettu astringente o amulante - fiori di cal, chamomile, mint leaves o pétalos rose.
Per a pelle di pezzu, una mascara d'arbe pè a fàccia, chì inclui parechji grassi, chì secani a pelle è anu influenza antiinflamatori: cagna di cavallinu, salvatore, patrimoniu di San Giovanni, militante, matrigera, marigoldi, marigoldi.
Sì avete bisognu di aghjurnà a pelle di e persone è, in u pocu tempu tempu permette di scaccià annantu à scanzà è crosche, aghjunghjite l'foglie di u bedu, fiori di lupu o aloe.
Una cosa di ricurdà è chì u pastore finamente divisu in compara cun l'grassu grassu dà l'effettu più complete. À a casa, hè pussibile moltu in un morteiro o un cafe di cafè, hè ancu conveniente in una licenziale. Aduprà a so mascara solu dopu una bona purificazione di a pelle, perchè l'acqua di a pelle ùn interferiscenu micca a penetrazione di e beni benifichi di a mascara facial.
A ricetta per a maiò màsima di l'erbe.
Dui zucchioli di grassi sò sposti cù acqua calda è agitava finu à chì una furia cremosa hè furmata. U putemu nantu à u focu è purtate à un filtru, ma micca un pugnu. Perchè parechje minuti per friddà. Quandu a nostra mascara hè appruppinata cum'è a temperatura di corpusicule, pudete metà nantu à a vostra renda. Una volta, ùn si scurdate micca chì pudemu lavà a faccia prima. A faccia cù una mascara pò esse coperta cù gasa, è nantu à l'ochji per fassi so piccoli di cuttuni, imbibbuti in acqua cale o cervecera di u tè. Ora pudete rilassate di 20 minuti, sognu è pensanu à a bella. Se a mascara ralegra rápidamente, pudete aduprà una lumera blu, u focu di solitu fitsa, fate a distanza di 30 cm.
A ricetta per una decocu.
Dui o trè zuppi di arbe (pudete messisce uni pochi in legni) per acqua fridda, circa dui vetru. Piglionemu à u focu, porte à foglie è languide nantu à u caldu di u calore per 5 minuti. Fatturite u caldo, è aspettate finu à chì a temperatura gira à a temperatura di u corpu. Questu tempu avemu appruvatu ghigliani di giarella di questu mizzu, perchè sia cumu còmula per pudè mette nantu à a faccia. Wet the napkins in u calchinu è pusonu nantu à u mandru, e testa è e due masci. Per 10 minuti pudete mette è restu. Appena chì i napoli scuntanu, ripetì u prufilu, hà brusgiatu è disposti nantu à a faccia, facenu cusì trè o quattru volte. Dopu lavò a vostra face cun acqua cale. Se ci hà aghjustatu i pori, pudete lavà l'acqua fredda.
Mascara in acne.
Calendula fate perfetta cù a lotta contru l'acne. Avete aduprà a tintura di calendula.
Avemu bisognu d'un esguitgiu o un vasu di vetru, u granu o avena. Una cullizzioni di tinta di calendula hè aghjuntu à un vetru di acqua calenta è spedinu in un tastu. Aghjunghjendu a farina è diliziosu si mischianu per una coherenza homogeneia.
A mascara resultante hè densamente capita nantu à a faccia. Detendu per 30 minuti è lavoni cun acqua cale, pò esse friddu, limite i peri.
Nota: Maschri naturale di l'erbe pè a faccia pò esse fatta dui o trè volte à settimana. U cursu sanu sanu 20 màscariche, da una volta in dui mesi è puderete ripetiri u cursu novu. Hè assai impurtante per stabilisce e cose chì sò megliu per voi. I medichi l'allergistu è u cosmetologu l'aiutà cun selezzione.