Propizziu curatori di propolis

Tanti pirsuni sapemu chì u propògliu hè un pruduttu di l'apicultura è si compone di una mistura di olii è di resini essenziali. E Bees cumpranu propolisu cù e so bugni, rinfurzanu l'armali di l'u melitichi, è, cunsunificà a desinfectazione di l'abitazione, prutegge da i virus è a bacteria. Prutolulu rinfriscia i tosini, hè propietariu antinflamatori, impedisce u crescente di e cèl·lululi di u cancer. Tutti sapi di e proprietà curativi di propolisu, ma nessunu sapi quantu pò esse usatu in u trattamentu.

U propolisu hè più preziosa per via di inalati, piglià una colazione di propòli, una cuchja di cera di a cira di abevi, posa una tazza è fretta in u bagnu di l'acqua. Fà inalatu per e malatie, cum'è bronchitis e tracheitis.

Da i coralli
Scalfitturamosciemu un pezzu di pròpolisi, fècenu un tagliu finitu è ​​aduprà à u focu dulore. Repetite u prucessu finu à chì i coralli scumpientanu tutte. In u trattamentu di e malatie di a cavità orali è a caries compraremu un extracte di propolisi in a farmacia, diluce varias pittini di propolisu in acqua di fogghiu è laveraghju cù a bocca.

Prutoluggìa, familiar à noi, cum'è una putulora d'apicultori, cola d'apicultori, teni forza antibacterial. Hè cuntenuta parechji trace elementi, cù glucosidi, vitamini cumpone un cumpunente chì hè utili à u corpu.

Propizziu di propolis
In a so pròpia spiegata, i medichi cunvinti chì u propògliu aiuta cù eczema, abscesses, bedsores, diverse burns, improvesu a cundizione fisiche è a memoria, senti bè, regula u sistema nervu, tratta a inflammazione in l'esofago è l'intestini, è improvesima a visione. Propolis hà propietate curativi.

Propizziu curatori

Propolis solu in u latte
Hè utilita in u trattamentu di depressione, bronchitis, l'asma.
Pigliate un litru di latti quannu ebilatu, aghjunghjenu 50 g di propolisu terrestre. È aghjunghje cù una cullera di lignu per quasi 10 minuti, è pruduce cù trè sulitati di gaze è u sali in un vetru di vetru. Quandu a suluzione hà enfasi, una strata fina di cera hè furmatu nantu à a superficia, hè stata eliminata. A suluzione resultanti hè pronta. L'arrimbà in a frigorifera, è l'utilizanu un ora prima di pranzi nantu à una culloca di sopra 2 volte à u ghjornu.

Prutolicu in l'alcoolu hè adupratu in a medicina chì hè necessariu per a preparazione di medicina. L'infuzione alcoòlica hè cunsigliata per i friddi, infjammazione di e grigia è garganta, ferite di pressione, ferite purulente, abscesses. Per fà un 20% di lignu alcoolicu - pigliate ½ l 95% di alcol cù 100 g di propolisu di terra, sali in una buttiglia scura è aghjalesce u suvore. Avemu da mette in un locu scuru per dui simani. Emu saccu diversi voti un ghjornu. Additivi vi settleghjanu nantu à u fondu, a superficia sarà trasparente, l'infuzione hà un arricumu di resina è un culore di brunchina. Dopu dui settimani, a suluzione hè filtrata è sgumata à una buttiglia di vinu scuru, senza scorri di u precipitatu.

Cù angina, cunsumemu 30 caldi dopu à manghjà, è manghja trè volte di ghjornu. Prima di sta garganta rinfriscia cù pruduttu salvaticu. Semplici sò mischju cù saliva è ingaghjate pocu, ùn ùn biaraghju micca è ùn manghianu di dui ori.

Prussuluggìa acqua-alcoole emulsion
Hè trattatu inflammazioni di a mucosa, feruluri purulenti, friddi, rashes nantu à a pelle, sta emulsione hè utilizzata per compressioni.

Preparate 0,2%, per questu ci aghjustate 60 ml di acqua fridda è 10 ml di propolis per alcunu. A suluzione riflette seranu culore latte.

Cù inflamazioni di e mucosa, cun frati, hà digià in u nasu 3 zipate uni poveri à u ghjornu, chì porta un gran relief.

Prununia ungüinu
Hè utilita per nòguli veninu, beddi, heura, abscesses, ferite, frostbite, burns.

Per a preparazione di 10% ingridienti, pigghje 70 g di vaselina, 20 g di lanolini ci calialli in articuli d'esmalte, aghjunghjenu 10 grammi di propolisu, mette in un cuntainer cù acqua calenta. Agite in un vetru o cullera di lignu per 10 minuti. Tagliemu in cristara cun una gasa duppia. Quandu l'ungene diventa un spaziu, sarà prestu per l'usu. Apply on thin places un capu finu à duie volte à u ghjornu è coperazione cù un attrazzu o gaseosa in quattru pilami.

Prutoluggiu solu u prublema di e cummandanti.

Prutulò trattu di u cartilagine è u tessulu di u sangue
Prutolica disinfects, i regenerà, cumpreta u tissutu spirituali. Dopu fattu quessa, l'ossu hè satuvutu cù i salti di fosforu è u calciu, è l'ossificazione passa ogni cosa. Ùn avemu osservati effetti ndustriali. Basatu nantu à l'infurmazioni di parechji fonti è di a so pròpia experience, a propolisi si tratta di diversi malatii chì ùn si pò prestu à altri metudi di trattamentu.

Drogas cù propolis
Tutti issi processe di trattamentu sò stati cuntrullati da i duttori.

  1. Ulcera più vechju di u duodenu è l'ulceri stomacu - pruposti sò imposti nantu à i cimi di zucchero. Dopu à l'appiecu di dolore di propolisi diminuite. A recuperazione hè stata dopu un cursu di 3 settimane. Per parechji mesi, ùn era micca recurrenza di a malatia.
  2. Venenu nodulà in l'anu incù sangore - per questu candileru di cacao, u pompi. Dopu l'usu di drogu, u sughjettu, a guariscenza veni in tri misi.
  3. Inflammazione di l'amichi (a pustola) hè sottumessu u lubricatu cù diversi preparalli propolisi. Dopu trè ghjorni di trattamentu, hà avutu nutatu.
  4. Purgatorii fondi f'pazjenti trattati b'inkulji, suspensjonijiet, soluzzjoni tal-alkoħol. U risultatu in un rapidu effettu di stretchjà è di limpezza i feriti. Sicondu a diffusione di eteri di pressione, a so prufundità, da a cundizione generale di i pazienti, una cura completa serà in 6 simane.


Oghje chì i antibiotici sò spessu emanati, u propògliu per u trattamentu di malatie seriu fa boni risultati. I risultati sò uttenutu per u trattamentu di i figlioli anziani. L'abilità di ricurdari in l'infurmazioni in parechji anni d'anni di età addiventa quandu sò sottumessi un cianu di u trattamentu cù propolis.

Hè cume chì u propògliu possa pruprietà mediali, è ancu chì hà alcuni limiti di l'applicazione, propolisu hè micca una panacea per tutti e malatie, ma in parechji casi, pò pruvà. Ancu s'ellu ci hè quasi nisuna contraindicazione à l'usu di propolis medica.