I somini brillanti o pesche è u preghjudiziu di i malatii

No tantu tempu a discussione di u significatu di i sogni hè stata cunsiderata da i medichi in a so significazione à u livellu di preambuli astrologichi. Invece, i studii ricenti anu dimustratu chì i nostri sòni sò direttamente ligati à u statu di salute. Inoltre, sònniu sò abilitati di prevene di una malatia sottocultura di prima di l'apparizione di i sintomi fisichi. À a fine di u XXu seculu, una nova divisioni di medicina si sorgienu - a somnulugia (a scienza di u sonnu), chì ghjè priscrittu in modu studientu l'attività di u cori in u sonnu è trattatu i disordini di u sonnu. U prublema di "sviluppi profeichi", i sogni - i pretesi ùn si sò micca parte.
Un analizamentu prufunditu di i sòvuli cunzucva scientists è pruvucà disputi feroci. Hè cume chì in prima ghjornu a maggiuranza di noi avemu vistu qualcosa in un sognu, ma i sonni sò istantalumente sminticati. U mutivu hè chì u sognu hè ricurdatu solu quandu era interrotta da u nostru despertu, è se duverebbe, cum'è dichjarà, "à u limitu", ùn esceva finu à a fine di u sonnu, allora tutti i ritratti seranu sempre sminticati. I ricordi i so sònnii di notte più più freti di l'omi, forse perchè elli tendenu à falla durmitanu facilmente. I sònni ùn vi micca visitatu tutta a notte. U cervu cumincià à creà uni imaginari solu quandu avemu movutu à una certa fase di u sonnu, chjamatu a fase REM o in dorme cù rapidu movimenti di l'ochji (di i rapidi movimenti d'ochji inglesi). Sì u durmitore si stavoca in sopra stu stadiu, puderia ricurdà ciò chì hà sunnatutu. Fate dinamicheghja, in media, quattru volte a notte. Esperti medichi dicenu chì, si avemu avutu soiami più in spessu, cum'è queste sò pescadirete o stranieri, inusual, brillanti sòiu, puderanu indicà a nostra salute.

Pesci di Nightmare Possibili ponu esse malati di u cori, migraine, beta-blockers. L'esperti crèdenu chì i beta-blockers utilizati (medicazione per dilatar i vini sanguini in a terapia di malatie cardiavule) pò cambià indiretti u equilibriu di certi chimichi in u cori, chì prumove in sonni assai displegianti in forma di pescoli. E encuvolzioni di quasi sei milla di paci in i Paesi Bassi amparanu chì quelli chì anu soffrinu di l'arrhythmia anu "vittime à" vittime "tri voti più spessu di i pirsuni cù un core sano. A migraine chì pò manighjà ancu esse cunnisciutu da i nostri amuri, assuciati cun una nota di furore è agressione. Hè chjaru chì i sò sonni sò causati da cambiamenti in u core, cum'è un rimèsimu di quale una persona in anticipazione riceve un avvirtimentu annantu à i penali di u soru penoso.

Curiosamente, a nostra "curvatura" causata per una varietà di razze di a famiglia, s'acumule in l'infurmazione di u creu necessariu per a trasmissioni, perchè a prima notte di reste di qualità, u cori ci tira à l'infurmazioni nantu à u statu di a nostra salute chì necessitanu una decodificazione elementaria. Ci hè parechje più di più sònnii, u mover pruvenda à aghjunghje.

L'attaccò o ti perseguite. Ddiu impedite, sicuru, ma in l'opara di i somnologi, hè un avvirtimentu annantu à l'imminenti Alzheimer o Parkinson's. I panni, in anticipazione di l'impinnibile dannu, parte di u cori di mandà signalazioni à a parte chì cuntrolle i nostri sònesi, chì resenu in l'imagine chì sò assuciati cù attaccoli è attacchi. Per una settanta anni prima di a manifestazione verità di sti malatii, i sònnii cù persegni infinitu è ​​persone si serve as manifestazioni cusì rimettante di u regressu di l'attività di u core.

E stori fantastichi, brillanti ùn anu micca piace quelli chì anu vistu in un sognu. Puderanu esse causati da l'alcoolate presu in a sera, pepuloni antipalurariu o menopuia. U fattu hè chì l'effettu di l'alcoolu hè eliminatu da a matina, è a cumpusizioni chimica di l'adopru tomba pò influenzallu u travagliu di u core. Midgetti surrealistichi d 'imaghjini designati, cum'è chì i somnologi chì dicenu, hè u fruttu di a lotta di u nostru sistema immune cun infezzione o una malatia nasiva in inherente in l'età avanti.

Spessu entre i soggetti di avvirtutu, i pezzi sculari quand'elle sò strangulati o sipulati in terra, ùn sanu incestu per girà è vulete liberà di respira. Allora hè ora di vede un medico. Ci hè o ne fussi sensatu di a malatia di rasura di l'organi respiratorii, o infine influenza.