Meditazione tradizionale: cura di l'eyebrow

Intaglio, i sti sò sempre in u standard in a creazione di un armoniu make-up è anu sempre statu l'ughjettu di cura. Inoltre hè una moda per u maquillaje, per u culore è a forma di e cellue. L'attitudini culi di u 60 anni passonu à l'oblit, è i culi di culi anch'elli in i sventini. Avà a natura di i celldi hè in moda, ma i dati naturali necessitanu corrigressione. Meditazione tradiziunale: a cura di e cella, hà amparatu da sta pubblicazione. In l'Anticu Eggittu, anziane vellinu in quellu tempu era cunsideratu un signu di saviezza, è l'Egiziani, per chì nunda hà dubbitate e so capacità mentale, anu aghjustatu questa parte di a fàccia cù l'aiutu di u soot, espressioni. I donne grechi anu da esse raffinati è a fila di cigliu stralunata sottu u tèmpiu, è a facia longu è magre. In u Medievu, a moda dictau a donna per avè una frunti alta alta è e cigliu sò stati eliminati cun l'aiutu di cera ardente. E donne cù e cigliu gruffu è scuru eranu cunzidietti witches, sò stati mandati à u focu. Pare chì una piccula parte di a fàccia, per quessa hè cusì impurtante?

Pariraghju di a medicina famigliali
E cigliu sò impurtante perchè u 80% di l'espressioni faciale dipende nantu à e cellenti. A linia di e cellre face chì e funziunalità facianu brillantemente e più nuvole, mette a face. A moda modesta hè demucratica in relazione à a fila di cigliu. I richieste chì sò imposti nantu à e cigliera - l'armunia cù u resto di a face, l'apparenza sana, a precisione, a natura. Per esse onesto, ùn sò micca cusì faciuli faciuli. U fattu chì e cigliu anu avutu una forma naturali ùn significa micca chì avemu bisognu à cultivà in qualchi direzzione, è à a so propria voluntatu. Nunda ùn deve dà capiente chì site travagliatu duramente nantu à a correcità di a fila di e cella. Nuddu avessi d'esce si chjorku u culu, o l'hà ajustatu cù pinzeri.

A moda per cei naturali, dici chì i cattivi ùn mancani ghjornu. Quandu pruduce e to cecchile serebbe bisognu di mantene una linea naturali di creazione capiddi. Attentu di ùn avè ottene una distanza assai longa trà e cella, chì questu visu fà u nostru vinu più largu. Ùn tocchi in a cima di i cellichi. Tuttu ognunu hà questu forme - u nasu hè pocu più largu è pocu à pocu pressu a linea si distensa à a cima di u vellinu.

Avà per u culore di e cigliu, è quì hè necessariu aderiscenu à a natura. Una bionda con cagna di ceccia negra fa un sonrisu. Ùn ci hè micca culore radicali in natura, è se vulete vede naturali, bisognu di scelta di midgeti è sfumature. Una opción incunabuli, quandu u culore di e cellue nantu à u tonu hè più oscuru ca u culore di i capelli. U maquillaje, cusì, facenu i ciuffi spressivi.

Dopu l'anziane avà ancu esse monitoratu cun cura, quantu à u pecchè. U capeddu in i celldi, densi è più grossi chì l'altri, è ùn hè micca fatta mancu per trattà cun elli. Per trattà cù i capelli imbruttìvi sò parechje rettili e gelli finissentori, pettini è cepelli, è per stilaccià i capelli nantu à a testa. Quelli chì anu culu di i culi di longu pilu, ricursu à un capelli.

À l'anziane sò sempre belli, avant sappedanu a faccia ovalada, anu bisognu à esse attentu è rigulari. A attenzione particulare devi esse pagata quandu prufonda e cigliu, per rispettu di e normi di iegge. Prima di principià sta prucedura hè necessariu di lavà e mani cù sapiè è desinfectate tutti i strumenti di a depilazione. E doppu averebbi annantu à a lotione d'eyebrow, chì scorri a inflamazioni. Per rinfresione i capelli ùn hà bisognu à almenu 1 ora in 10 ghjorni, o a fila di e cellue sò fuzzy, è i punti di l'oscurei di u capeddu ùn hà micca masque l'ombra o u prigu. E cigliu sò megliu cunduti dopu à a splutazioni, cum'è u calore scambià i pori di a pelle, è tuttu chistu faciliteghja a rimorca di i capelli. Sì avè bisognu à andà in un locu urgente, ùn ti ùn piace u cesza davanti. Dopu questu prucessu, ci hè inzuccaratu è vermiculate, è si passanu solu dopu à una ora o mezzo. Per scurzà l'aspittatu, hà bisognu à purificà a pelle dopu a correzione in u circhiu, un cube di ghiaccio, chì facemu da u caldo di camomile, è appliice una crema a crema di moisturizing.

Prima di a correzione di cella, avete bisognu di vede e so celluli cun un sacramentu di purificazione. Siccomu i capelli chjappi sò fatta per di i pezzi. Per a currezzione per esse postu cù minimu discomfort, tira a pelle entre dui diti, è caccià i capelli in a direzzione di a crescita di u capeddu à u mumentu. Tali muvimenti avissiru averà fastu è chjaru, avete bisognu di piglià un capelli da a radicali per averà u capelli ùn stà micca. Eliminate i capelli per rivolvi in ​​a manu dritta è a left, da a forma di e patece esse simétrique.

A curva è a lunghizza di l'arcu pò esse facilmente stabilitu cù un lapis: u puntu di u principiu di l'echjule mostrarà a linea da u nasu per u cantu internu di l'ochju. Tenitevule à u lapisu à l'alzu di u nasu, fighjule direttamente è pigliate una fila per l'alumne, cusì avemu a truvà a parti suprema di u culpulu di e cella. Da questu mumentu a parte sussurna cumenciavanu. Allora pigliate una linea da u nasu à u cantu di l'ochji, in seguita, l'arghjera finisci.

A forma di e cellre cù u restu di a faccia era in armunia. E allora almenu una volta avete bisognu di u cunsigliu da un cosmetologu o un artista di cumpagnie. Di sicuru, in parechji rispetti, a correzione di e cellue è e so formi seranu veddi da a vostra imagine è u vostru gustu, ma ancu avete bisognu di sapè chì a forma di e cellue hè cumminata cù a linea di u liceu è l'oval face. A regula basica dici chì i linii di e labbre e epi anu da esse u stessu gradimentu di curvatura, per quessa, ancu l'amande.

Oghji, cù un arcu è una liparretta perchè di cella, sò parechji parte da parechji faces. Anch'ella un'attera è sputichi sputitulati i labbra fina cù grossi culi curvati. Cù u veru uvalu quì tuttu u circondu, l'angulità di a faccia curreva una cecchera curvatu lisa, a faccia ovalada anta equilibrà largamente cigliu stravuti. Per esse 100% sicuru, prima di fà a correzione, pudete disguise a parte di i capelli chì vi puderete sfacciate cù una crema tonale o camurflage pencil. Se vi cuntentate di u risultatu, pudete aduprà travagliu.

Sì compite a correzione cun u so cumpagnu di e cigliu, hè solu un piacè di ghjornu. Un lapis per cigliu duverà esse realizatu un funziunamentu decoru è nutrizionale è protettive. U cumandante devendenu sunscreens, vitamini, acei amatori. Sti tippi pruteggiunu i filici da u calzu, facenu più elàsticu, più suave, rinfurzanu l'estructura di e cellre. Ùn fate micca u cigliu cù una sola linea cù u lapisulu, i maniche di u lapisè simpaticà solu l'imaghjini.

Dopu cunsiglii di a medicina tradiziunale, bisognu à a cura di e cellre. Qualessu circhi chì scelta, avete bisognu à cura di elli à sempre cunfidenza è sentenu piazzatu. Dopu tuttu, in maquillaje, anziane sò dittagghi più impurtanti, è ùn deveremu micca scurdatu.