Malatii di nascite: traume di nascita

A volte, durante u partitu, u zitellu hè lesatu, chì sò cambiamenti patologichi è disrupzioni à u core. Sicondu statistiche, questu avvene in u 10% di i casi. Cusì, i malatii di u maritu novu: traume di nascita, u tema di discussione per oggi.

I cause di traume di nascita

Unu di i ragii principali hè a cundizione cuntaminata cù a mancanza di l'ossigenu in u fetu ancu in u sviluppu fetali. Allora a situazione hè aggravata mentre u zitellu traspassa u canali di nascita. Un traume pò esse sviluppatu è immediatamente dopu à u nascita. In quessi casi, ci sò parechji formi stagnanti di complexu chì disturbanu a circulazione sangue in u tissu di u zitellu di u zitellu. In u prucessu di trasfurmà u zitellu annantu à u canali di nascita, u cranium s'imbruta, chì causò traume di nascita. Tali traumu pò esse cun un esercitu significativu di a testa di u capu di u natuvicu è u diametru di u canali di nascita di a mamma. Di solitu a cumpagnia di i duttori hè di prevene per questi casi. Dopu chì a pelvis di a donna hè misurata parechji volte volti à u cunsigliu, è a dimensione di a raspizia faciale manifesta chjaramente l'ultrasound. In certi casi, stu tipu di preghjudiziu hè nutatu dopu à un rapidu partitu, anidratazione o in un prucessu di nuvità eccessivamente longudu.

Signori chì indicanu u traume di nascita di u natuvulu

Per classificà appruversamente sti signi, i sapienti anu identificatu parechji epichi:

- acute, da una settimana à 10 ghjorni;
- Reabilitazione prima, finu à trè à quattru mesi;
- Reabilitazione tardi, finu à un annu;
- un periudu cù cunsiquenza residuale, più di dui anni.

E infizziamentu di i culminati di stu tipu ùn si saranu micca in altru. Puderanu sempre essendu determinate da sintomi pronti. In solitu esse excitabilità eccessiva o, perversi, manca d'attività è oppressione.

L'excitabilità eccessiva pò esse avvezziunatu chì u zitellu si comporta assai cunfortu, spessu cù un chiancinu, hà cunvulsioni è tremorsi di l'extremités. L'ucrappu oppressu, da l'altra banda, hè determinatu da a so dulcezza è u tonu dèbuli di i musculi, a deteriorazione di i rifletti è a scuma in l'appetite. Ddi i zitelli spessu tendenu di regurgitate di alimentazione, alcuni questa funzione hè diventera da parechji mesi.

Terapii per i danni di nascita di nascite

U trattatu di e so patologii hè sempri cumplicatu è longu. I vostri figlioli chì anu suffertu traumu famigliali, in particulari hà bisognu d'avè u latte maternelle, ancu a prima volta chì sti babysi sò stati appiicati à u pane da parechji ghjorni da a nascita. Sò in curative intensive care juste dopu u cunsigliu, chì ghjè una misura necessaria.

In i primi ghjorni di i zitelli, sò nutricati cù una cucarauna cù u latti spressa, è solu dopu à quandu cumincianu à dà l'buttiglia. Solu dopu à cinque à sei ghjorni, hè pussibule u permessu di u zitellu per esse messi à u pettu. U cursu di i prucessu fisioterapeutichi è a terapia di esercitazioni favurizeghja à eliminà i sintomi di traumu di partitu. Se un tipu spéciale di preghjudizzione si produci in i culminati, ponu esse indicati a medagine per parechji anni.

Cumplicazione in nascita cù lesciute di nascita

Iddi dependu di assai fatturi: questa hè a cumplessità di u danni, è a puntualità di u trattamentu, è a salute iniziale di u zitellu. U risultatu pò ancu esse (è spessu succorsu) favorevule cun un diagnosi puntuale è curretta, terapia prufessiva. In a maiò parte di casi, tutti i sintomi sò in u 80% di i zitelli. In casi raru, ci ponu esse effetti residuale, chì sò spressi in scuru, è l'excitabbilità, è di disordini di u sistema vegetativu. Cù trattamentu improperamenti amministrativu, u risultatu hè di qualchì volta assai siveru, à u sviluppu di CGD è oligofrenia à u tempu.

Profilaxis di sta malatia di i culminati

Perchè u traume di nascita di i culminati nascinu, essenziale per una mancanza di l'ossigenu, tutte e sforzi di a donna più pregnant debe ser diretta à a prevenzione di tali fenomeni patoggiichi. Duranti a gravidanza, hè assai impurtante di guidà una vita activa è maximmente sana, scurdate di i malasciute, perchè tutti queste pò influenza nè u zitellu. hè megliu ùn pudere micca risicà, da quì à circà a causa è currete e consecanze.

Oghje di u fetu in l'ossigenu pò esse realizatu per dannu infettuu à u corpu di a mamma, perchè u più impurtante hè a preparazione propria di u gravidanza di a donna è u so cumpagnu. Ancu prima di cuncezzioni, hè necessariu di ricumpendari à un uriginale medico generale è curaghja prontamente e prublemi di e malatie.

Duranti l'evoluzione intrauterina di u zitellu, hè bisognu di vigilà dinò a vostra salute è cunsultate immediatamente un duttore nantu à qualsiasi dolenza chì sò stati risultati. Ogni cumpagnia di donna hè stata fatta à registrà cun una cunsultazione di una donna è avete scambi dispunibuli ultrasonichi à u tempu numinatu. Questu avete aiutu à vede à u tempu di qualsiasi devjazzjonijiet à u sviluppu.