Meli di acqua per trattà ochji

In l'Egittu anticu, u papiru di Ebers fù scupertu, scrittu altru 3.500 anni fà, in u quale hè scrittu chì u mele hà riesce cù riesce di e malatie ocular. In i tempi antichi fugliali russii sta maravigghia pussibuli di u meli hè chjamatu cum'è seguente: in solu 3-4 ghjorni, gocci di calevuli cummincianu à guariscenu a inflamazioni di l'ochji. Avicenna ricumandò u trattamentu di e malatie ocular cun u melatu cù u zucchju di varie pianti medicinali, cum'è a civodda, u clover, u trippu. Quali altre ricette folki usa l'acqua di u melone per u trattamentu occu? Cunsigliate.

Trattamentu di malatie ocular cun acqua di meli.

Per trattà a vista cù a conjuntivitis , sta ricetta aiuta assai: piglià 3 cazzi di cipolla picata, pour 50 ml d'acqua fogera, fendu un pocu è aghjunghje 1 zucca di mel natural à a mistura. Allora permette a mischju per affaccià 30 minuti, da sbalanu. Meica di utilizà cum'è ochji.

Rice indiana per l'acqua di meli : una cullizzioni di meli (naturali, micca cunfitti) fervente in un vaso d'acqua per dui minuti (micca più). Allora l'acqua di a melia duvite esse cooled, fate un lotione cun ellu, appricatu à i vostri ochji per vintimuli duie volte à u ghjornu: prima di a matina è di a notte prima d'andate in lu lettu. Inoltre, l'acqua di u meli hà preparatu pò esse enterritta direttamente in l'ochji: 1-2 pochi.

Cù fatigue, pesadità, sensibulità dulurusa à l'ochji, pruvate a ricetta per u melatu: bisognu di piglià un meli frescu è naturali è purificatu cù l'acqua purificata. Ten pagliotti d'acqua sò mischiati cù una sola gota di meli. Questu l'aghju di a melia duverà esse digerutu una volta in a mattina - è a fatigue passarà. A durazione di u cursu di u trattamentu hè di duie simane, da quandu ci vole à piglià un spaziu di una settimana, da ricurdà u trattamentu novu.

Cù pressu di l'occhi anu aghjustatu, pudete preparà u pruduttu medicinali seguente: deve piglià trè parte di l'acqua sante è un pezzu di meli naturali. Burying hè necessariu de acuerdo à u schema: una sola goccia à un ora per un sonnu di 10 ghjorni. U ghjornu dopu, a concentrazione di l'acqua di a melia duverà esse crescita: 2 parte di l'acqua è 1 parte di u meli. Dopu à quattru ghjorni, a suluzione deve esse in a prupurzioni: 1 parte u meli è 1 parte di l'acqua. Quandu 10 ghjorni l'acqua hè stata preparata da u calculu: 1 parte di l'acqua è 2 parte di meli, i primi deci ghjorni - 1 parte di l'acqua è 3 parte di u meli. À l'ultima etapa - hà dece ghjorni inghjuliati in l'ochji di u meli puri una sola gota. Stu metu hè statu longu cunnisciutu è assai efficace. A prissioni di l'ochji hè normalizzata.

Cataractu pò ancu esse trattatu cù l'acqua di a melone. Per fà questu, pigliemu puri, melore frescu, melore di a melga è mischjà cù acqua sante in a proporzione: 1 parte di u meli è 3 parte d'acqua. A suluzione hè filtrata. Hè devenu guardatu in u frettu. Bury in ogni ochju duie caghjude prima di a matina è di notte. U trattamentu si deve esse realizatu tutta l'annu, senza speranza.

A cataratte in u stadiu iniziu pò esse firmatu cù l'aiutu di sta ricetta: piglià una manzana verde, corse fora, caccià u core è l'impiarli cù meli naturali. Certe el pirtore cù un pico da a manzana è devi stà per 2-3 ghjorni. U zuccaru resultanti hè sbulitatu in un vial neve è intarratu in a matina è à a notte per 1-2 pioppi. A durazione di u trattamentu hè di 2 simane.

L'acqua di miele pò esse usata per a mellura generale di l'agutate visuale . Per questu ci hè bisognu di una vittura d'acqua è una cucchita di meli naturali. Pigliate questa suluzzioni megliu in a notte. Questu stessu acqua pò lavare l'occhi duranti i prucessi infjammatori.

Cù inchizzioni di e parolle, l' ùacchi pò esse lavati cù i rimedii riduce: 10 fiori di gerani cumposti cun un vetru di acqua, aghjunghje una cullizzioni di meli, astru è insistendu durante 24 ore.

Per trattà una malatia seriosa cum'è glaucoma , a seguente ricetta per l'acqua di u melone hè adattatu: piglià un zucchulu frescu di lummari è aghjunghje cù u melatu in una proporzione: 1 parte di u zuccu è una parte di u meli. A droga si deve esse pigliata in una cullizzioni di bucchizza quattru d'una ora prima di un manghjatu, purtatu da u latto cálido, duie volte à u ghjornu.

Meli di eterna di curati per u trattamentu di diversi malati.

Per pudè priservà a nostra salute per parechji anni , avemu bisognu di una dieta propria è sana, cum'è una cantina sufienta di u liquidu cunsumu. In un ghjornu avemu bisognu à 3 litri di primu, preferibbilmente chjaratu, acqua. U voluminu hè da 5 am à 7 pm, dopu chì l'ammontu di liquid si deve esse limitattu. A meza ora prima di manghjà, hè valore d'avè a mità vetru di u meli di u calchju: una cullizzioni di pezzu per u vetru di acqua. A matina andà aghjusta u nostru corpu, aumentendu a capacità di travagliu, è in a sera scumpressate a fatigue è l'accentu accumulate per u ghjornu.

L'acqua di meli hè usatu per normalizar i prucessi di digestioni . Parasites chì vive in u nostru fretu gastrointestinali (protozoa, lamblia, larvules vermiculate è altri) sottu a influenza di l'acqua di a melone si multiplica.

Sì avete un friddu assai forti , preparanu dui tubi di vesgiu, lasce cù naturali, calce più bona, u melu è ponu in u nasu à una prufundità di 2-3 centimetri. À u primu serebbe una sensibilita ardenti, è andà dopu un sensu di calidez. Teste cusì quantu avete pacienza. Contra stu trattu, ancu u frastu più dibilitante ùn pò esse.

In l'acqua di meli, u propolisu pò aghjunghje, chì scorri un certu prucessu infieraturu, u polene rinforza i prucessi di digestioni, è hè cunsigliu per aghjunà a gelatina reale à i persone cù prublemi di fegghjini, perchè in stu casu, i caghjuli di u fianu seranu restaurati à una doppia velocità.

In ogni casu, anche tutti i meriti di u melu, deve esse ricordatu chì hè l'allergenu più forti, perchè prima di inizià a so trattamentu hè necessariu di cunsultà un allergistu.