Oghji utile

Parechji cose dolenu sò stati annantu à i malasciuti, perchè pare chì sapemu tuttu ciò chì tocanu. Ma di l'abitudini utili per qualchì ragioni sò spessu silenziu. Ma puderanu aiutà à copre cù assai prublemi, per evitari difficultà è sviluppa constantemente. Ogni persona riesciuta hà u sicretu, ma assai di quelli cunghjenu usi utili chì l'aiutaru à fughjà, cuntentu è riescillatu.

1. Responsabilità.
U primu e regula più impurtante chì tutte l'abitudini uttichi sò cunservati hè responsabilità. Hè significatu di risponde micca solu per sè stessu è i vostri atti, ma ancu per quelli chì sò più débili, chì deve di voi o per quelli chì ùn pò micca assumirme responsabbilità per elli. E l'indiferenza, a passività è a cowardizza ùn mai aiutanu à una persona diventà quarchi più successu.

2. Ùn rinunziassi!
Hè capacità per accurtà u travagliu à a fine hè necessariu, hè cunnisciutu da tutti. Ma pochi pirsunu pensanu chì alcunu ci hè bisognu di cumincià u stessu travagliu da u principiu assai tempi. Quandu u qualchissia annantu, quandu i piani fallenu, quandu ùn si faci micca travagliatu in prima vista, pare micca esse chjucu - tuttu questu hè bisognu di una certa caratteristica di chjave chì permette di ripiglià novu è novu finu à u risultatu hè sodisfaise.

3. Senza senza tortu.
Oghji uttimi sò, per esempiu, l'abilità di ùn tortu à l'altri, per i sbagli, o per elli. U sensu di culpiscenza scumpeghja ogni evoluzione, in più, pò fà fà rende i so cumpagni. Un omu riescitu hà intesu chì un altru ùn puderà micca culpisce per i so sbagli, ma ancu ùn prova ùn ùn permette di perdiri per ellu stessu, perchè tutti facenu sbagli. Ma ùn tutti ùn sapìanu cumu cun elli.

4. Dumani.
I sònni sò abitudini boni valori. Sicura chì, si mantene e errata in tutti i nuvuli, u risicu di esse distruttu da a vita verita hè bella. Ma una persona chì ùn hè micca capacità di sognu, ùn hà mai ghjunghje risultati veramente impressjonanti in qualcosa, perchè ellu ùn hà nunda di pudè.

5. Estimi.
Hè sorprendenti, parechji adulti vivenu cum'è si anu sempre à a scola. Se vulete esse felice è riescita, avete da rinunzià u desideriu di ottene una apprezzazione per ognuna di i vostri atti. L'opinione d'altru hè da qualchì volta assai impurtante, ma a critica è l'elogi sò spessu sottigliati, per quessa impurtante focuse nantu à i vostri sentenzi, è micca à l'altru d'altru.

6. Arruganza.
Certi crescenu di cose chì cunnosanu è cunnosenu assai ch'elli ùn anu micca nunda più di apprendre - nè da altri, nè da a vita. Questu cunghjettu conduiscia à u fattu chì, in fine, sò stati sparati da pocu di persone orgogliu chì ùn hà sappiutu di dumannà à i spezialisti mai più sperienziali per piglià i corsi di i boni maestri. Boni abiti - questu, cumpresa, l'abilità di sviluppà, invece di reste nantu à i lochi.

7. U tempu.
U tempu, cum'è a rina, rindia rapidamenti tra i dete, è ùn pò micca tornatu. Se vulete travaglià in modu effettuu, fate successu è ùn perdi u tempu, hà bisognu di amparà à gestisce u tempu. Parechji permette tempu di gestisce. L'organizzazione curretta di u travagliu è di l'ocio, l'autodisciplinu è a disciplina - questu hè chì aiutà à aiutà à ottene un grande risultatu à un prezzu relativamente prezzu.

8. Excuses.
Oghji uttimi sò l'assenza di qualchì scusa. Solu perdisse cose chì l'accordu fallecido, perchè quellu ghjornu avà era un pardonu annunzitu chì ignoraba. O chì u novu attività ùn hà micca travagliatu, perchè ùn hè micca u tempu. Ùn ci hè megliu è più tempu adattatu, qualcosa chì hè oghje, è ùn sò micca signalhei dolci o boni chì aiutanu o impediscenu u successu di successu.

Oghji utili - aiutu bè in qualunqui enveru. Avemu bisognu di sapè chì hè megliu esse capaci di fà esercize cà à fumà, ma ùn simu micca sempre ricordati chì a nostra psique è u nostru caratteru anu avutu ancu boni è bagnu averebbe bisognu. Se ùn seguite micca solu a vostra salute, ma ancu e vostre emozioni è i pinsamenti, i abbitani utili a prumuvere ràpidamente à l'intinzione.