Mètiti per trattà irritazioni di a pelle facial

U prublema di irritazione à a pelle hè familiar à a maiò parte di e donne. Ci hè una categoria di e donne chì ùn sò micca in tuttu. Ma ci sò e donne chì ùn sanu micca per esse di evità frequentità di irritazioni, vermiculate è inflamazioni nantu à a pelle. Sembra chì tutti i manere pussibuli anu pruvatu, ma a pelle pate una volta è una volta. In questu articulu, discuriremuli chì mètgee effittivamenti esisti per trattà a irritazione di a facial skin.

Cause di irritazioni di a pelle

I razzii di stu fenominu sò assai è ùn sò micca solu fattore esterni.

A categuria di causati esterni inclusi u clima, u clima in generale, sopra à l'internu di sopra à l'internu, i temperature drops, cosmetti decorattivi chì ùn sò micca bè cù a pelle, cura improperu.

Ma ci sò ancu ragiuni internu. I più frequenti sò malnutrition e stress.

Quandu ci hè un disruptu di u sistema digestivu, u sangue ùn mancu micca assorbutu nutrienti, ma hè dannighjatu è, per consensu, riflette nantu à a nostra pelle.

Inoltre, u lavatu di ghiaccio in l'estiu hè d'utilità, ma in u inviu questu prucessu pò ancu guverni di irritazione.

Cumu cura di a pelle irritata

U più veloce è simplice ciò chì pudete fà è l'usu di creme stampate per esaltà l'irritazione è avè un efectu freschante è calmante.

A pelle irritata hè di purtà, ma ricurdate chì deve esse finta, cù un latti o foam. Categorizamenti ùn hè micca cunsigliatu per utilizà i tonicchi chì cuntenenu alcolu.

Cream per a prutezzione di a pelle ùn deve esse applicata una ora prima di partiri per l'aire frescu. Sì appicate più tardi, in particulare in l'invernu, l'effettu fussi invirtitu - a pelle torna à inflamà. A pelle hà u pruprietariu di cummà a irritazione è avemu bisognu à aiutà à questu.

Ricordi tradiziunali per l'irritazioni di a pelle

Un altu postu in i prudutti di a pelle hè occupatu da mascarelle face, preparatu in casa, sicondu ricette folk.

Baths. In a lotta per i pani salutati di steam di steam (baths) sò boni. Tuttavia, ùn ponu micca esse usatu si avete vini sanguini dilatati, o rosacea.

Un bagnu cù l'lupu si disturba perfetta à l'vermigliu nantu à a pelle. In una panna grande (esamelata), pour 1 tbsp. u salto picatu, imbattite cù un litru d'acqua è porte à foglie. Quandu u liquidu hà dighjà bagnu, intricatu nantu à a panedda, dopu avè cupartu cun una towna da quì sopra, è poi tenite a tua faccia nantu à i pariglii. Sì a pelle hè oliu, andà da aduprà secondu di 8-10 minuti, se nurmale - 5 minuti, è a pelle seca solu 4-3 minuti di sta prucedura. Dopu piglià un bagnu, prupone una crema di moisturizeghja à a pelle.

Compressions. Cù furia irritata, cumpressi da u piumbonu sò assai utili. Per fà questu, simpaticamente chjappà un pezzu di giarella in una dicura di tagliola è mette in a vostra parolle durante 20 minuti. Dopu tali prucessu, ùn hè micca necessariu di lavà.

A listessa cumpressa pò esse fatta da pignotti di lupu. Brew 2 tbsp. pane spine cun un vetro d'acqua fogera, friddu a cerveza è tene, è utilizate in una forma càlida in u listessu modu cum'è una decucultura di tagliola.

Maschi. Per màsculi in u trattamentu di a pelle face faciale è di a vasodilatazioni, a St John's wort pò esse usata. 0.5 tbsp. l. mischia bien con fino chile San Giovanni's wort with 1 tbsp. acqua, dopu aghjunghje 1 tbsp. Oliu d'oliu è flocculata, è solu suluzioni d'oliu di vitamini A è E pò esse usatu da cà làculi. Mettite bè l'ingredienti è applià a mezcla nantu à a vostra parolla, stà presa per 15-20 minuti, poi arringe cù l'acqua fresca. Questa masketta dà un effetti positiva ancu cù irritazioni severi, è ancu s'immora e nutre a pelle.

A ricetta per u circondu cù l'oliu è l'oliu d'ova: 2 cullen di teasciuni mixte. zucchero frescu di qualche fruttu cù un ghjuvellu mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, aghjustatu 2 cazzi fatto di casgiu grùattu è quì ci hè 1 tsp. oliu vegetale. Mesturà a mezcla bè è applica nantu à a face, mantene durante 20 minuti, poi puru lavate a mascara cun acqua fresca.

Prupà ancu arrimbà a piùcara d'irritazione, preparata da a crema agria (crema, fatta cottage cheese) è u zuccaru freshly squeezed of any fruit. U fruttu di fruttu è a crema agria (2 tsp) hè cunglisa cù l'oliu d'oliu (1 tsp), poi poni nantu à a stare, tenite durante 20 minuti è lavbe l'acqua calde.

Maschi contra a inflammazioni ùn sò micca solamente a cura di a purità di a pelle, ma dinò l'alivi di l'irritazioni. Per questu scopu, hè bonu per usar una maschera di u biancu è l'aloe. Libra i muscelli di a aloe chì anu aghjustatu a prutezione battezza è aghjunghje uni pochi di zucca di limonu. A mascara si deve applicata gradualamenti nantu à i capicursi, cum'è ogni chjucu hè liggeru siccatu. È quandu l'ultimu capu di a mascara si secca, pò esse chjappu di acqua calmu. Inoltre, invece d'aloe, pudete aduprà u zucchero ricco di ogni frutta.

A maiurezza cù u levitu hè fatta da seguenti: aghjunte a crema agria (1 culletta), o un altru pruduttu asciugate, cù un levitu seccu, aghjunghje un zuccaratu pocu di pancetta o di i boli. Aghjunghjite chì a mezchezza infundate durante un'anzu, poi applica nantu à a stima è permette di siccà. A mascara hè lavata cù l'acqua calda, i movimenti di massaggi.

Spécialmente bona per aiutà cù l'irritazione di a pelle, foglie è u zucchinu di piantinu. A so mascara pò esse fatta cù foglie freschi o secchi di l'ortiziu è u piantain. À uguale partes piglià arbe, aghjunghje aghjunghjezzu di limonu. Allora, cun movimenti dulcenti, appricanu a mistura à l'area irritata di a pelle. Ci hè cunsigliu per mantene si à 10-15 minuti è lavbe cun acqua fresca.

Da a vermicillenza nantu à a pelle una mascara cù a crema agria è u paniulu vi aiutarà. Per fà sta mascara, chop a taglioli, poi di piglia cù a crema agria è applica à i sposti affettati di a pelle. Senza 15 minuti è lavbe in acqua calda. U zucchucchju ju pò ancu esse usatu senza una crema agria. Per fà quì, simpaticamente soffianu a gasa in u zuccadoru è applica à i posti rossi è inturniatu. Tali prucessi deve esse fattu 10 volte di regulezza di a repetizione tutti l'altri ghjorni.

A maiò creati per a robba sensitiva sò ancu eccezziunosi solu per sguassà l'irritazioni, ma ancu avè un effettu benefizièvule in a cundizione generale di a vostra pelle. In casu induve a pelle hè assai sensible, avete prima prupone una mascara in una spina di u pelle. Se in l'appricazzioni sèntenu un ligeru ligame, o sensibulità avà, avete bisognu immediatamenti lavoru la mascara. In màsculi per a pelle sensitivi, latte, casgiu, patate è cucumisi sò più spessu usati. U furmagliu di casgiu è un pepino sò tali proprietà, chì praticamenti mai pruvucà reaczioni innecessaria.

A maiò mascara per trattà a irritazione di a pelle face hè di applicà curdà à a pelle è appliice una mugola di cucumber frescu in cima di a mascara. Pudete puru pezzo cucumber, cunglite cù casgiu in un ratio 1: 1. Invece di un pepino, una zucca carina o banana hè ancu una bona scelta. Per fà un effetti nutrittivi, pudete aghjunghjene l'oliu d'oliva à a mistura.

I patati in a so forma prima ùn anu mai spiegazione di irritazione, mentri si sguassate. A ricetta per fà sta mascara hè simplice: serebbe aghjurnate u patate crudu è appliice a to face. Lave off after 15 minutes with warm water. Per u migliori effettu in patata, ancu puru aghjunghjenu l'oliu d'aliva.

U effettu calmanti hè nantu à a pelle di purcinu patate cù l'aghjunzione di latti calde è d'oliu d'aliva. Per questa mascara chì hà bisognu à aghjunghje 1 tbsp. U latte puree (1 spoon) è a butte (1 tsp). Allora u mistu risultatu hè applicatu un capu finitu nantu à a faccia è hè allughjatu per 15-20 minuti. Per una mascara, i patate sò da manghjà in un uniformu. Inoltre, l'omo di ova pò aghjunghje à e patate machinate.

Qualchissimi maschere per a pelle sensitiva deve esse lavata cù acqua calde.

L'addisperta di col è perfetta elimina l'irritazione è questi a peddi, ma hè più difficiule di preparà. U Col puderà esse tritughjitu è ​​foglia in u latte per vede un prugianu. Questa gruel hè cooled è appricata à a faccia per 20 minuti. Pudete ancu ricremente a col è nantu à un grossoru grateronu, aghjunghje una cuppa sopra à questu. oliu d'aliva è griglia.

A più mascara simplica hè di vapeurine di vapeur d'avena o farinata d'avena, rinfreschi u mistieru, è applicà un capru grossu à a pelle di a fàccia durante 15 minuti. Pudete fà a maschera più difficili. Per fà quandu avete bisognu di una mischju di flocata d'oatna steamed (1.5 tablespoons) latte, ghjuvanza, 1,5 curdes, 1,5 tablespoons. Pulp di banana è 1 Tsp. di uleicultu.

Recomanazioni per a pelle irritate

Sì a vostra pelle hè propensa à l'irritazione, vale a pena paghendu cù l'acqua calda, micca caldu. Ùn pudete micca rubariu in a pelle cù una spugna, hè cunsigliata per sfacciate a stata di a faccia, altri chì a probabilità di riprinzzione di a inflamazioni è l'prucima hè alta.

Per prutezzione di a pelle di a desidratazione è di retezzione d'umidità, hè cunsigliu per aduprà capelli moisturizers immediatament dopu à lavammi è ghjira, postu chì u tipu di a pelle seca hè più prestendu à irritabilità.

Inoltre, i casi di irritazione da soap, cosmichi, o quessi chjappi ùn sò micca spécifié. Per quessa, a savurizii deve esse usata solu s'ellu necessariu è quandu anu scelta di centru nantu à un sapmu o novu neutru.

Hè ricumandemu ancu per evitari u mezi chì si secca a pelle. Pò esse l'acqua fraguosa, o cologne. Quandu lavare lavande è e tovaglioli, assicuratevi chì sò lavati bè cù detergenti.

Evite l'esposizione prolongada à u sole di u sole, a ghjernate, o venti forti. Ùn vulemu avà micca ancu passà assai tempu in u pianu chjovu.

Per prevalezzione d'irritazione è ridottendu di a faccia, deve esse prutesta in l'estiu cù u filtru solitu è ​​in u invierno - cù culori di invierno speciale.

Invece di frequenza lavura, l'usu di lotione calmendu.

Watch for food. Hè da esse escluditu da a dieta di platti piccante è piccante, in più di e cossi (cafè, tè, cacao). Fate l'alcoolate.