Prutizzioni psicologica di u zitellu per scola

Per tutti i genitori chì ani figlioli di l'età di "pre-umanu", pratica di a scola hè unu di i temi più estimulanti. U zitellu à entra à scola sò deve esse entrevista, quarchi pruizzioni. Prufissori scrivanu a cunniscenza, e cumpetenze, e cumpetenze di u zitellu, cumpresa a capacità di leghje è contu. U psicologu di a scola anu identificà a preparazione psicologica per l'scoli.

A pruspettive psicologica per a scola hè megliu stabilitu un annu prima l'admission à l'scola, in questu casu serà u tempu di curreghja o curreghja, chì ne necessite.

Parechji parenti pensanu chì a pratica di l'scola hè solu in a preparazione di u zitellu. Dunque, guidanu u zitellu à u sviluppu di l'attenzione, u ricordu, di pensà.

In ogni casu, a preparazione psicologica di u zitellu per l'scoli hà i paràmetri paràmetri.

Cumu pò aiutu un psicologu aiutà à preparà un zitellu à a scola?

Prima , possi capisce un diagnosicu di a preparazione di u zitellu per a scola;

Siconda, un psicologu pò aiutà à sviluppà l'attinzioni, u pensamentu, l'imaginazione, a memoria à u nivellu necessariu, perchè pudete piglià studià;

Tercero , u psicologu pozza l'aghjurnamentu di i motivazioni, di parolle, volitivi è comunicative.

In quartetti, un psicologu uttene à minimisà l'ansietà di u to figliolu, chì inevitabbilamenti si sviluppa prima di cambiamenti impurtanti di a vita.

Perchè chì hè necessariu ?

U più calmu è più cunfidendu a vita di a storia principiate per u so zitellu, u migliore u zitellu s'apora a l'scola, cumpagni di i misgi è i maestri, più chjaru chì u zitellu ùn avarà micca prublemi in u primariu o in i classi sèculi. Se vulete chì i zitelli sò crisciutu per esse fiducimentu, educatu, persone felice, da questu quì avemu bisognu di creà tutti e cundizzioni necessarii. A scola hè u ligame più impurtante in questu travagliu.

Ricurdà chì a preparazione di u zitellu à apre sultanà solu chì ellu hà una basa per u so sviluppu in u prossimu prossimu. Ma ùn pensate micca chì sta vuluntà s'apritzarà automaticamente prublemi futuri. Calming i maestri è i genitori guvernerà per u fattu chì ùn esse micca più di sviluppu. Per quessa, ùn puderete micca in ogni casu fessi. Hè necessariu di passà più allora più.

Prestu psicologicu di i genitori

Prima di tuttu, hè bisognu di parlà di a preparazione psicologica di i genitori, perchè u so figliolu prestu prestu in a scola. Certu, u zitellu deve esse preparatu per l'scola, è questu hè impurtante. È questu, suprattuvamenti, l'intezetarii intellettuale è di cumunicazione, è ancu di u sviluppu generale di u zitellu. Ma se i genitori pensanu bè d'i sapè intellettuale (insegenu à u zitellu à scrive è leghje, sviluppà memoria, imaginazione, etc.), è spende à spessu di e cumpetenze di cumunicazione. È à a preparazione di u zitellu per a scola hè ancu un paràmetru impurtante assai. Se un zitellu hè stata adduluratu in a famiglia tuttu u tempu, se ùn avete micca assistente in locu spiciale, induve puderia studià per cumunicà cù i so parenti, l'adattazione di stu zitellu à a scola pò esse più difficili.

Un fattore impurtante di a preparazione di i zitelli per a scola hè u sviluppu generale di u zitellu.

Sottu u sviluppu generale si comprende micca l'abilità di scriviri e cunti, ma u cuntenutu internu di u zitellu. Intaressu in u hamster, a capacità di raligrarà in a farfalla volante, curiosità di ciò chì hè scritta in u libru - tuttu hè un cumpunente di u sviluppu generale di u zitellu. Chì u zitellu sguardi fora di a famiglia è ciò chì aiuta per truvà u so postu in a nova vita sculacciata. Per fà chì u zitellu hà un tali sviluppu, hè bisognu di parlà assai cun ellu, sinceramente interessatu in i so sentimenti, pinsamenti, è micca solu cumu manghjò per lunch è hà fattu e lezioni.

Se u zitellu ùn hè micca preparatu per l'scola

A volte chì u zitellu ùn hè micca prontu à a scola. Sicura chì questu hè micca un vericu. E in stu casu, u talentu di u maestru hè assai impurtante. U maestru deve creà e cundizamentu necessariu per u zitellu per entra in a vita di l'scola senza prublemi è senza pena. Iddu aiutà à aiutà u zitellu si trova in un ambiente pocu novu per ellu, insignà cumu cumu cumunicà cù i pari.

In questu casu, ci hè un altru parte - questi sò i genitori di u zitellu. Hè deve confià in u maestru, è se ùn ci hè micca disputeniu tra u maestru è i genitori, u zitellu sera più faciule. Questu hè per assicurà chì ùn hè micca accadutu cum'è in u proverbiu famosu: "quale hè in i boschi è quale hè nantu à a legnu". L'honesty parenti cù i maestri hè un compendu assai impurtante in l'educazione di u zitellu. Se u zitellu hà qualunque prublemi chì i genitori vanu, o quarchi diffikulità, duvete bisogna à dì à u maestru in questu quì è hè correctu. In questu casu, u maestru sapere è capisce i difficultà di u zitellu è serà capaci di aiutà à l'adattà più megliu. U talentu è a sensibilità di u maestru, è di u cumpurtamentu pruduttivu di i genitori, ponu cumpensà tutti i difficultazioni à insignà à u zitellu è fà a so vita scola è faciule è felice.