A rapportu di l'omi à i donne indipendenti

A rapportu di l'omi à i femine indipendenti hè abbastanza ambigua. Dopu tuttu, in a tradizione eslava slavica, una donna hè stata cumanna di guidà una casa, crià i zitelli è cose à u so maritu in tuttu. Cumu facilità è cumporta una casa hè scritta in detail in u Domostroi.

A strada, i tudischi si aderiscenu à a tradizione struttura, definisce u postu di e donne in u spaziu cù a frasa "Cucina. I zitelli. Chjesa ". I femini attuale tendenu à esse indipindenti. Questu hè bonu. Ma hè ogni donna capaci di sta indipendenza?

L'indipendenza hè pussibile solu per i femini cù una menti forti, u carattere forte è un certu sensu di astuzia. Vale di ricurdà chì assai oghji russi cunzidira l'indipendenza di a prerogativa e pruvate per difenda à ogni modu pussibule. In quantu l'omi à i donne inde independente, questa gattiva hè bonu male.

Qualchese più o menu omu addivativi è intravatu procurarà fà per fà chì a so mezza - una mòglia o famiglia, depende di ellu. Sì ùn hè micca in sensu finanziariu, perch'ellu in seguitu. E hà da pruvate à mantene è rinfurzà a sta dipendenza cù una frase cum'è: "U graduu di a scola di graduate, ma ùn pudete micca rimpriverà à a scola tècnica!" O questu: "Avà sò u capu di u dipartimentu, è ancu esse un secretariu simplice. Amparà un postu, si sò in casa! "I capiglii seguros di e famìglie, per via, sò più spessu chì l'altri pruvate di scrive in e donne in e donne di casa. O dura è aspetta: u locu di a donna à u stufa! O più correttamenti: Eccu, avete dumandatu nantu à i spaddi d'autore, ùn meetate un zitellu in a scola, preparanu a cena ... E allora, vi vede, saranu micca privene micca u dirittu di votu: "Dicu, vo senti à sente". È l'attente, incidentale, sarà pagatu à quelli più indettati.

Per ùn ùn turnà in un parolle senza parolle è dipende à u so maritu l'ama di casanu, avete bisognu di difenda i vostri interessi da u principiu. Oghje, ma cunsistenti è aggressivu. E donne inde independente sò attrati da u fattu chì elli decide decide ciò chì di leghje, chì vestisce, unni marchjaru. È ùn espere micca soldi è rigali da i fideli, chì, incidentale, ponenu à cuntrullà tuttu u centu. Ma esse un affari di u vostru destinu hè una impeghjante è rispettabile occupazione. Dopu tuttu, avete a vostra pusizioni propria, u vostru paga è e vostre opportunità - per acquistà una educazione o vai à i corsi di cardio.

Ùn avete micca capunanzu? Pensate chì una bona attitudine di l'omi nantu à elli si pò esse guidati da l'ubbidenza in lìdiri ca li banni ndipinnenti spessu si ncuntravanu solitatu anzezedda, tristemente chianciendu à a finestra? Ùn crèdenu micca, e donne dilegenti ci dicenu più nantu à invezza. E cum'è spessu, sò stati sfurtunati in una situazione assai più inesqua, assai più senza prutezzione. Perchè l'indipendenza hè rispunsabilità, per voi, per i vostri figlioli, per u travagliu chì fate. Eppuru - l'abitudine di fà e decisioni indipendenti è infurmatu. Una donna forte, almenu, hà un travagliu stabile è un alloghju stabile è l'abitudine.

Una donna riescita hà spessu a capacità di pensà fora di a casella, una bona educazione, hè vistutu è fatta cù gustu. Ella sapi chjà daverà attente è si attrae l'omi solu da a so indipendenza. E di cose à una donna intelligente è indipendente ùn hè micca un prublema. Un omu amatu hè facilitu per vincerà ancu più, mostrà a so piccata debule.

"Ogni scelta una donna, religione, strada" ... E ogni donna avarà da esse elettu da esse da u so travagliu predilettu per a famiglia di a famiglia. O sapè cumu si cumprà a vita famigliali è a carriera. Ricurdà chì i amichi, u travagliu, l'hobby l'aiutu à cambià è crescenu assai più veloce, rinforzendu e relazioni familiale. Dopu à quelli, i donne indipendenti ind'i un omu forte è rializatu chì valurizanu in a mente di a donna, ricchezza spirituali, inusual.