Trattamentu faciale invernali: Maschera nutiziosa per a pelle seca è deviculata in casa

In u invernu, a pelle facial secondu hè bisognu especialu. Perchè ella cesce di stufa in flabby è ùn ùn hè micca scatula, ùn hè micca necessariu di visità un esteticista. Pudete rispundà cun l'aiutu di rimedii tradiziunali. In u nostru articulu vi trova ricettive per masks for dry skin fading. Rindite è mantene sanu è bonu.

Trattamentu faciale invernali: mascarelli nutriti

A pelle à l'invernu hè severu affettivu di cambiamenti fiere in temperatura, ventu, neve è friddi. Hè per quessa ella precisen più cura. I mascarati nutritivi vi aiutà à sopra a sequenza è di scurza di a pelle, saranu ricuperati cù vitamini è sferiri l'irritazione è l'arruganti. Pruvate aduprà a so mascara in a pelle volte o duie volte in una settimana, perchè simpaticamente in tuttu l'inguernu. Lavute u pruduttu cù acqua calda. Assicuratevi di verificà se u vostru alergià à qualsiasi ingredientu. Fighjula quale ricetta vi aiuta a più, è ferma quì u vostru scelta. Ùn vi scurdate di manghjà appuntu, manghja più vegetale è frutti, ghjocate i sport è evite u stress.

Recipes for masks for dry skin

  1. A ricetta di a più mascara per a pelle seca hè un riparatu di banana. Pigliate a banana, fate cù una cullette per quessa puré, appicie micca nantu à a faccia, durante quindici minuti. Hè tuttu u sicretu.
  2. Oatmeal hè ancu utili. Pigliate una manata di avena. Preheat half glass of milk. Stir it with flakes. Pirmettenu à a mixture per infundate circa deci minuti sottu a tapa. Eppo applica a mascara in a to fàccia è à u collu per vinti minuti.
  3. Pigliate u peach è stirà da tutta a carne. Smash cun una cullette. Aghjunghjite a crema è a catina à a pulpa. Stir. Senza a gasta in acqua calda è u pat in u mistu resultanti. Fate una gase nantu à a vostra parolla è sguassà in vinti minuti.
  4. Trascorra à a tazzuletta di crema agrume grassa è ponza una cuchja di levitu è ​​una culloca d'oliu di pisci. Dopu, gegnu un pocu di mischju è mischjianu. Pour l'acqua calda in u bacinu è ponu u vostru cuntenutu cù a mistura finu à a fermentazioni. Avemu torna nue noi. Applica hè di 10 minuti.
  5. Per fà apprezzate a mascara futura serete bisognu di gelatina. Pour it with cool water and leave one hour to make it swell. Dopu dilute un zicchinu di zinc cù glicerina è stitch. Stir a massa cun gelatina. Dopu à quessa, calientanu a mascara in modu chì tutti l'ingredienti sò disoltti è poi chjappu un pocu. Pigliate a gasa è trasfurmassi in a suluzione resultante. Pujheghja nantu à a vostra faccia è l'abbandunate per trenta minuti. Appliunate after applying cream face.