Mètode di trattamentu di u malu di ras: migraine

Migrani sò unu di i prublemi più grande è più penali di assai persone. Ùn avà micca una donna soe cusì à questu sempre per liberà. Ci hè parechje manere di trattamentu per i migraini penali. La medicina tradiziunale dà cunsiglii ancu nantu à u trattamentu di i migraine. Hè per quessa chì avà avemu parlatu da quali mètudi di trattà e past Details: migraine.

Allora, chì hè a prima causa di sta malatia? Tuttu u prublema per una viulenza di a circulazione sangue in certi parti di u curu. Hè u spasma di i navi è a pressione intracraniale chì facenu l'apparizione di un problema cum'è una migraña. Per sapè cumu hè u mètudu di trattà a migraña, hè necessariu di capisce ciò chì a causa. A maiò spessu, questu hè una dieta incorrecta, u sonnu dolore, l'stress, a mancanza di u sonnu.

Allora, se u soffrenu da ei attaccu di u rasicu, prima di tuttu ciò chì hè bisognu di cambià a dieta è principià per restè più. Se avete migraziu prolongatu, beate zucca fresca, spinach o zucchina più spessu. Pudete ancu cunglienu a zucca, u dente di lino è di u spinach in una storia à un rapportu à a rapportu à a rapportu à un rapportu à a rapportu à un rapportu à a rapportu à un rapportu à un quattru è un unicu Sta zitellu deve esse manghjatu trè volte di ghjornu prima di pranzi. Se a migraña accuminza picchì u so cereu hè troppu activu per un pezzu tantu, pudete manghjà un aringa sana. Cù spessu pezzi, pò pudeti utilizà una varietà di rimedii tradiziunali. Per scaricate di u dachjaru, ci hè bisognu à piglià un ovu frescu è u sopra à un vetru. Oghje duverebbe purtate cun u latte furore, rinforza rapidamente è bèie u bè di nascita. Cusì avete bisognu di fà un ghjornu di fila, finu à chì rende chì vi puderete ridivà di u da malu di u curu.

Per pudè salvà di quì u fasgianu una volta per tuttu, pudete utilizà una varietà di cumpressi calzi chì sò aplicati à a vostra testa. In questu casu, a cumpressione di ciprius cru hè megliu.

In fattu, in a medicina famigliali ci sò parechji tecniche chì vi aiutanu à ridivà di a malatia per sempre. Per esempiu, si avete spessu un ceppa di capu, piglià un sbattulu di ciuperu, purgate cù zucchero di cipolle finissante o pateanu è fate mette in l'orella. Inoltre, da u dachjaricca in u zitellu è u whisky, pudete chjudaranu u cracu, chì hè strappatu in un pudutu. Duranti stu prughjettu, a testa hà da esse ligata cù una spugna. Perchè u capu per fallinu dannu, pudete in aspra nant'à u camphore è l'ammonia.

Ci hè assai piacevule cù un pillow of headache, stuffed with special herbs, nantu à quale duverebbe ghjornu per duie o trè ore. In questa cullezioni sò stati zuccari secchi di laurel cherry, laurel, camurera laurel e eucalyptus.

Pruprietà di a Cumpagnia pò esse ancu eliminata da a tecnica di bagnani di cuntrastu. Per fà questu, e mani è pedi si deve ghjunghje à u calore, è dopu in acqua fredda. Ogni rimediu pupulari maravigliu hè u bagnu di mustarda. Hè preparatu assai facilmente è simplicemente. Hè necessariu di fà un pocu di mustarda secca è diluce cù l'acqua, a tampiratura di quale hè circa cinquanta grai di caldu. Avete bisogna assai com'è una farina. Hè rimbursatu in un bucket d'acqua, a tampiratura di quale hè di quattordi gradi.

Tali bagni mustardi sò excellii per i vapuri è sò più efficevuli chì bagnani per tuttu u corpu. Sè decide di fà un bagnu generale, ùn deve firmatu in micca per più di 10 minuti. Cù bathadi di mustarda per e mani è pedi, u tempu ùn hè micca limitatu. Sempre tenite un ochji nantu à quandu a pelle principia a girari.

Certu, cusì bathu pò esse chjucu micca solu di mustarda secca, ma ancu, da i so oghji è l'oliu, cottu nantu à a basa di stu pruduttu. Se decide di fà un bagnu di sardini, aghjunghje u sage. Hè necessariu aghjustà a mustarda è sia treia à dui, piglià trè zuccheti di u mischju, pour a half litre d'acqua è insistà a meza ora. Per via, hè necessariu di vite micca friddu, ma l'acqua fredda. Questa infuzione hè utilizzata per u trattamentu cù i bagnu è cumpressi.

Se parla di bagnu cù l'oliu d'oureta, duvete bisognu à vultà l'acqua à a mezza half-litre di bottiglia è di gote d'oghje pochi d'oliu di mustarda. Allora l'ampolla hè strinte strettamente è imbulighjate finu à quandu l'oliu è l'acqua emulsificà. Eccu l'emulsione è hà versatu in u bagnu.

Pudete ed esse risparmià da migravisi nantu à u vostru propiu. E, ùn avete bisognu di cumincià cù quandu u capu hè rotte, ma ancu in u palcuscenicu quandu ùn hè micca minatu, ma a visione si perde a so sharpness, punti di luci è punti sciculi per a voce.

Allora, altru modu chì hè offeratu per u trattamentu di i migraini, hè u friddu. Per utilizà stu metu particulare, utilizate l'acqua di tina freta ordinaria. Quandu si sente chì l'attache è cuminciate à turnà à l'acqua è mette e mani. Ma, ùn lasciemu micca bè immubiliate, ma cun elli freti in bocca. Sì l'acqua è troppu fridda - da tempu à u tempu, rinfriscà e mani da sottu à u spray. A testa si passava da vintu settanta dopu da u principiu di un prucedimentu similar. Parechimpi puderebbenu eseguite per quale sta mèdula l'opera U fattu hè chì nantu à i palme ci sò assai endimi nervi chì affettanu u sviluppu di un attaccu di u soru. Quand'elli riagiriscenu à u friddu, i vapuri in a so ghjustu da a normalità è u dulore hè ridduzzione.

In generale, se avete un dolunu, manghja u sorrel. Pigliate e fette di stu pruduttu pruduttu, fighjemu nantu à u paladinu dulce à a prufundità di a farina è d'aspittà d'aghjustà finu à u paladinu torna numb è u gelato ùn si funnu. Quandu fate questu, u fretu averia l'uputà è l'attache si ferma rapidamenti.

Ma, sicuru, ùn pudete micca chjamà i mètge di supra una panacea per migraine. U fattu hè chì sta maladie hè assai complicata, per quessa, no tutti i metudi in aiutà à ridivà per elli. Ma, ancu s'ellu si usa queste ricette, pudete attruvà l'attaccu finu à chì senti u so avvicinamentu. Ma dinò hè ancu una grandi vanda. Cusì, pruvate d'avè sempre à manu l'ingredienti necessarii, o, almenu, una parte di u sorrel. Allora ùn ci sarà scantariore migranii.