Ricordu Folkali per a mascara facial

In l'articulu "Mascaras faciales fugliali" vi cunsigliamu cumu fà i mascaras faciales cu l'aiutu di rimedii folkiati. A bellezza di a pelle dipende nantu à l'ambiente. Sfrancate a pelle fresca è fresca di l'esternu aiutà l'apparechju di vaghjimu Dopu tuttu, u autunnittimu strittu è capricciusu hà u so propiu unicu avant, hè vegetale frescu. Pudete saturà a pelle cù una ricchezza d'elementi traccia, vitamine naturali. Sapete à mantene a so elasticità, a ghjuventù è rinfurzà a pelle. Vi offrechjarete parechji ricetti per più di vaghjime di più tardi chì seranu utile è indispensabile per a vostra pelle, cuntene una vitamina pantry.

A maschera romana. Una di i maschi antichi. Dui milla anni fà, hè stata utilizata da e donne per guardà a pelle fresca è ghjovana. Pigliate 2 cullizzioni di farina da u pezzi virdi è aghjunghje cun 2 cuppulosi di u lactosu per vene una massa uniforme uniforme. Per fà farina da culturi di soia, deve aduprà un macinacciu di cafè.

A mascara spagnola. Cumpliquemu e mane di e mane di graneddi di fasgioli freschi cù acqua calenta. Allora coccia in una quantità di acqua, finu à chì u fasciu hè fieru, perciate pericatamenti. I corsi soldati seranu svanzati per un prugnu di u fugliale, mischju cù u zucchero da una mezza limone. Aggiuncate l'oliu d'oliu finu à ottene a consistenza di a crema agria di aghja. A mascara serà appiicata à a stare in un statu cale. Sta mascara hà un efectu smarigliu è nutrizionale. Ricevule per a pelle seca è dilicata. Hè allarga fatigue beni.

Mask from the viburnum. In cosmetologia, boli chì sò usati per masks, debite prima di frigge. Dopu i frutte congelate di u viburnu sò scalded cun acqua di fogghiu, purcaghji cù una furcedda o un morteiro, aghjunghjenu lamtu o farina di corn. Questa machja smarna a stufa, a pelle dura. Elimina a dulura, facenu a pelliccia è dulce.

Masque d'aries. I raghji di buckthorn marino congelate sò scalded with water e ebbreu di rastolch. Per ottene una massima massima, aghjustà qualsiasi lattice pruduttu non àcidu - crema, crema agria, casgiu cottage. A màccia di l'arcu di u buckthorn hè utilice per a pezza oliosa, larga porosa. In u granellu d'alivi di u brugeto di mari hè cuntinuatu, chì saturanu i microelementi di anziane, u pelle fading.

Bilberry estremee los pori è rinforza i veli, maschi da un bacca cum'è una cumminazione è a pelle sensibilita, oleosa. Avete bisognu di sapè chì u bluasthetu hà un pigmentu persistente. Una maiurezza di blueberries hè sempre fatta à i ghjovi di u settimane. Razotrem 1 cuisson di blueberries, 1 cucurrucucu frutte, aghjunghje 2 cuecchi di crema di levitu sour cream. Se a to pelle hè oliu, invece di a crema agria, piglià iogurt. Agghiuncinu quarchi putti di limonu. Tuttu u mischinu è applica per 20 minuti nantu à a faccia, piglia lavà l'acqua.

Mascara di capra è cendizzioni
Cù l'aiutu di l'acqua fogera di fogghiu, fferenu frutti freschi è mischjà cù u melu. In una tale maschile aghjunghje un pruduttu offerte lettuce, chì "extinguisce" l'alta acidezza di i baga. Questa mascara limpia è purificà a pelle di qualchi natura. Dà a faccia un tintu di culore.

L'omi Lattice è patata hè un carusu assai rilassante. À l'urinati, purcuri di patata aghjunghje gradualmenti u latte. Un patate crudu nìvaru hè bonu per l'area around l'ochji, sguassate morbidi è inchori.

Corn Mask
Dà a bjertezza à una peddi greche, rinfurzò a pelle, toni, pressi è purifica. A màcchina hè chjamata a mascara di reazione veloce, assai attrici prima di passà in scena l'utilizanu. Pò esse usatu prima di un viaghju à un avvene rispunsevule o à una visita.

Mascara per a peddi irritata sensitiva. Chop the leaves of spinach, coccia in u lattu, finu à un mush hè furmatu. Piglia una schernu largu, aghjunghje à 4 strati. Fate taglije per i nostriaghji, occhi, labbra. Cool the mass, appicie ancu à u bandaggiu è u mette nantu à a faccia per 5 minuti.

I vegetali . Natur nantu à una piccula gratera i vegetali (pettine, col, aluberi, zucchini è cusì). Kashitsu impostu in a fàccia è u collu. Mantene durante 20 minuti, è poi paniate cù acqua calde.

Da a zucca è a catina viva. Natram in un rossu più grande 1 zucca. Imbulighjate cun una cucharadita di fècula. Aggiuncinu quarchi putti di cranberry o zucca di limonu. Emmettemu nantu à a faccia, guardemu in a faccia 15 o 20 minuti. Lave cù l'acqua calda. Face namazhem crema nutritiva.

Mask di zuppa. Grate 2 zucca carota fresca in un rattimu è mischjuleghja cù 2 cullizzioni di fiocche è foglie d'ova. Sta machata smariscenu, ricaricà, nutre a pilucca. Funciona bè in ogni pelle è pò esse fatta à spessu. Funciona megliu in a pelle grida è grisa.

Mask of peas. Sta mascara era utilizzata da l'Empress Elizabeth. A maschera havi un effetti reuvicurante. Hè da esse fatta durante deci ghjorni. Sì ùn ci hè micca un pezzu frescu, seguitori pigghianu i cumuli d'usu, moltendu, mischjà cù a crema agria, hè dipende da u tipu di a vostra pelle. Applica a mascara per 15 a 20 minuti, anch'ellu lavà in paese.

Questi mascarelli di u vinu vitaminizate saturanu a pelle cù vitamini, se adupratu per regula, duranu duranu assai in u visu. I megliu sò maskere fatta di ingredienti naturali. In cosmichi, a carne di e meloni è u zucchero hè stata utilizata.

Scorcheremu u melone, mettini i pezzi cun una forchetta o uttene un rossu finitu plasticu, squeeze u ghjacciu per una gase. Un ciuperu di cuttuni umiltatu cù u zùccheru di melone, tintà a pelle seca di a faccia.

In quantità parechje, intrarissimu u zuccu di melone cù u latte è l'acqua minerale. Cù sta latti putenti, lavite a pelle di sece.

Ogni pelle hè buccia di lotione freschezza , preparata da quì: fate u polpa di melone cun un forchettu è lasciate entre 1 o 2 ore, poi apprezzate u ziddu, fate u vitraghju, mischreghje cù una cullizzioni di sala è 2 cullizzioni di u meli. Dopu chì u disciugnu di u salinu, drenu u liquidu è aghjunghje un vetru di vodka. A pelle chì hà lavatu pagliaghjò scorrerà a lana di cuttuni umidissimu cù lotione, è ùn lasciarà, senza scazzetta per 1 o 2 ora. A prucedura hè fatta in ogni mumentu. Mantene a lozione in un locu friddu durante un longu tempu.

Aghjunghjeghja u zuccaru di melone cù diversi ghiacciati di gasa, pripite di u lavamammu o un capu finu di u cuttuni, squeeze un pocu è ponu nantu à a pelle seca di a faccia per 15 o 20 minuti.

Dopu chì u zucchinu hè struitu, piglià sta ciabbula è aduprà com'è una mascara per 10 o 15 minuti, è paniate l'acqua à a temperatura di l'ambienti. Avemu 2 o 3 volte à settimana, è u cursu di prucessi hè 15 o 20 minuti. A più carica faciule ogni supporta di a pelle è fresca, fresca è nutriziosa a pelle. Prima di l'appiccicà i mascarati, a pelle seca sfrutta schiafete cù u ovu o oliu d'oliva, è poi li limocia cù un swab di cuttuni dipped in l'infuzione di camomile o in acqua.

Da i pezzi di melone faremu appruntà un pisellu, pigliate 2 o 3 coperchio cullocate cù 1 spinafuia di crema agria è 1 cucurrucana di u meli. Pudemu a mischju nantu à a faccia. Dopu 15 or 20 minuti, lavate. A più mascara hè datu per a peddi fugliale è sicondu.

Pigliate 2 o 3 cullizzioni di sardine di u melone, aghjunghje 1 cuppa spina di crema agria è una sguera. Puderammo una mascara in u collu è nantu à a pelle di a fàccia, in capas. Dopu chì l'ultimu capu hè seccu, l'lavamu cù acqua calde. Sta maschera rinfriscà è prutege a pelle seca è normale . Se tenete una pelliccia oleosa di a fàccia, da quì à a cutra di a calda di questa salsuccia aghjunghjenu a prutetta battiata. Mesturà a dispiazioni cù a catina o crema agria finu à ottene a cunsistenza di a crema. A mascara hè appiicata à a pelle di u collu è di a faccia per 15 o 20 minuti. Prima di impusissarisi una mascara in u collu è a faccia, avemu da asciugà u cotonu di un putu humitevi cù u zuccaru di melone.

Per fà una mascara tonificanti, piglià a mità vetru di semolina forti è calda, a mità di una cullizzioni di salitu, 2 cappi, 2 cullettuli di l'oliu vegetale è 2 cullenelle di u meli, mischjuleghja cù 2 cullizzioni di u zuccaru di melone finu à ottene una cunsistenza di crema brutta. Emu putere nantu à 20 o 30 minuti, è lavamu l'acqua rinisciutu.

In i persone, u decucchrinu di a polpa di melone hè utilizatu per rinfriscà l'acne, peccatichi, spazzuli di pigmentu nantu à a faccia, facenu mascare o lozione. In cosmichi, usamu u zuccu è a polpa di u fruttu di e racini.

U zucchinu di u racini serà aghjustatu cù un sbattulu di cuttuni è frettu a rossi è u collu purificati. Dopu à 10 o 15 minuti, u zucchinu hè lavatu cù acqua calde.

Cumpiglià uni pochi uva e scàccia u collu è a faccia. Ancu utili si fegatemu a faccia cun una crema grassusa o scorcia cù l'oliu d'aliva.

Da u zuccaru di e raghji avemu preparatu un lozione per hidratassi a pelle . Scalfèvate a carne di u fruttu di e racini, dopu à 2 ore farfantarì u zuccaru, è strincà u restu. 400 ml di zucchero in un canna, mischjuleghja cù 1 o 2 cullizzioni di meli, aghjunghje una colazione di u salinu, torna torna in furmazione di a mischiglia è vippò un voglia di vodka. U lattice di cotone ingrandatu in lotione è u ciclu lavatu a faccia. Ùn a limpiari è lasciate nantu à a fàccia per 1 or 2 hours. A prucedura hè rializatu in ogni u tempu còmicu. Guardemu a lozione per annu.

Preparate una lotioni di l'acitu di uva, piglià una decocção di menta (2 cullarone di zucca seca, fassi 2 minuti in un medio litru di acqua) è un litru ½ litru di uvizzi di uva, fretanu a mezcla è aghjunghje 2 tablespoons d'infusione di petali rosati o rose d'acqua.

Oggi di giarna o di prugne tagliatu in parechje strata, fremenu cù u zucchero è ponu nantu a to fàccia durante 15 o 20 minuti. Dopu a sguassa di a so mascara, rinsegna u to parolla cun acqua calda, secca cù una bagnata è applicata una crema nutritiva. U maskedun sonate è purifica a pelle, impedisce di flabbità, è faciule ogni supporta di a pelle, fresca è terciata. A 1 mascara chì hà bisognu à piglià 1 o 1.5 cullizzioni di zucchero, do 2 o 3 volte à settimana, è u cursu di prucessi hè 15 o 20.

Aggherou ugualità parechje di meli di bee è u succu di uva, humede a pappagallo di gaza è aduprà à a faccia. A più mascara hè cunsigliata per u crescenu, a pelle seca.

Mmedita ¼ tazza di zucca di uva è ¼ tazza di latte cruda. In questu lìquitu, aghjunghjeghja una capanna di lana di cuttuni è mette nantu à a faccia, da quì sopra i coperchio cù una spugna di terri. Vulete sguassà in 15 or 20 minuti, a pelle hè secca un pocu è borrache cù crema. Questa maskali hè cunsigliu per a peddi arruganti.

E persone cun una robba sensibilita è bella, sò d'utilità per fà mascare cù u furmagliu di casgiu è u meli . Per fà questu, piglià 1 cota di casgacciu è 1 cullarina di u meli di liquid, aghjunghje 2 cullen di tazze di u rabidu di uva. A mistura si face facciata forti, è dopu à 10 o 15 minuti lavora a faccia da l'acqua fredda.

In u grigiu, aghjunghje una cucharadita di uva di zucca, applica à a to fàccia durante 15 o 20 minuti, da lavà di l'acqua calda. Recomanà una mascara per a pelle normal è secca. Per a pelle di furtezza, invece di u guccini, usemu a proteina.

Razotrem un oliu d'oliu di pollo avec 2 cullenette d'oliu vegetale, aghjunghjenu ½ cucharadita di uva di zucchero è ½ teaspoon di meli. A mutazione hè appiicata à a pelle, chì lavuleghja cù una infuzione calurosa di u calcariu, in 2 dosis disposti cù un intervallu di 5 o 7 minuti. Lavarla cù un inzuccu di cuttuni dipped in una infuzione frusta di tigna. Ricevule per u normale per a pelle secca .

In u grigiu, aghjunghje una lumaca di zucca, 1 cullea di crema agria è 1 cullea di l'oliu vegetale. Emu mezclita tuttu, per a densità avemu da aghjunghje farina di pane o farina di orzu. Puderammo una mascara in a cara scassa per 15 o 20 minuti, lavamu u tè infundate. In una settimana facemu 2 o 3 masks. U corsu 12 o 15 masks. Ricevule per u normale per a pelle secca.

À a culletta di uva raghjenata, aghjunghjendu ½ chappella, un pocu fècula o farina, trasfiguravvi tutti ingredienti à una massa cumorra. A più maschile sarà appiicata à a faccia per 20 minuti, da chì sarà lavatu cù acqua cale è po cù l'acqua fredda. Questa maskali hè cunsigliu per a peddi oleosa.
Cù una pelliccia arrugata, femu a cicculata di a faccia cù u zucchinu di u raghju è fècenu una mascara, perchè andemu in una scuma d'espurta grossa, aghjunghje 2 cullen di teppa di a pasta di u racini. Dopu à 15 o 20 minuti, lavare a mascara cun acqua fredda.

Per tonificazione maschera, pigliate ½ cup of calamari semolina pieno, agghiuncinu cun 2 corpi, 2 cuecchi di meli. 2 cullen di teoli di qualsiasi oliu vegetale, aghjunghjenu 2 cullenelle di zucchero di dolce è mità cullizzioni di u salinu. Poutate una maschera nantu à a to fàccia per 20 o 30 minuti, è lavarla cù acqua calde.

Scorciamu i baga di u racini, tagliate a polpa in una farfalla è aduprà a gasa, è da nantu à a pelle di a fàccia durante 15 o 20 minuti. In fronte, avemu lavatu a faccia cun l'acqua di WC, applica 2 o 3 volte cù u zucchero, applica una crema nutritiva per a pelle seca è nurmale. Mask smoem calda è acqua cera. U cursu di 15 o 20 prucessi per 2 mesi. Quelli mascarati facenu a sozza liscia è dua, purifichèghjanu a pelle. Ricevule per ogni pelle . Kashitsu cunfizziunatu cù a farina di culle, gula, cottage cheese, crema agria.

Aiva - l'odore di u ventore
U fruttu maturo di codre cuntene finu à u 12% di zucaroli, àcitu biani, tannini, vitamini è cuntenenu parechji furmelli utili. In cosmichi appruntate e manciari di codre è frutti madura. In casa, i frutti è i masks ponu esse preparatu da mascare è di lotioni per a pelle grasosa. S'ellu aghjunghjenu i fossi, oatmeal, yema, gras d'animali è vegetale à i masks, i mascarati sò adattati per a pelle normal è secca.

Una porcini di codre di uva hè fatta da massa faciale. Questa massa possa un bon effettue nantu à a pelle strappata.

In un vetru di acqua, 1 spoonu di coddu di zucchero, 1 cullenada di cologne è 1 cullenette di glicerina. Sta lotioni hè cunsigliata per a pelle.

Un fruttu di codificatu avemu da friccià in un rossu più grande, avemu spremà u travagliu da a ghjente. Un lana di cuttuni latticedu cù u zucchinu, rinfriseranu a pelle grassa di a faccia, u zucchinu di coddu, biancu sali .

Agghioru una sola proteina, aghjunghje una gota di coddu di zucchero, allozza alcanfale, cologne. Un lana di cuttuni mannatu in questa lotioni piglia a pulitica, a porosa, oleosa di a fàccia. Dopu tali prucessu, sarà velvety, smooth and tender.

Femu finamente chop the quince, pour 1 vetch of vodka o un 20% alcool, insistiu à 7 à 10 ghjorni, filtre. A lotione di a riccione sarà spazzata da a face o impregnated cù una fina capa di lana di cuttuni è applica à a faccia (solu per a bocca, l'arcu di l'u nostricci è l'occhi) per 15 o 20 minuti. Quandu u lignu di cuttivanu hè asciucatu, avemu tornu torna umietà cù infuzione. Dopu a prucedura, rinùstenu a to fàccia cun acqua cale. Ricevule per a porosa, pizza oleosa.

Maturo u codificante in tagliati, foglie acqua fogera di calata, perchè l'acqua cogliu u codre. Dopu à 2 o 3 ore, aghjunghjulu sali è aghjunghje à 100 ml di liquidu - 10 ml di vodka. Ricumandemu stu lotione per aduprà invece di lavà e limpe a pelle flabby di a faccia .

Trimate a pelle cù 2 codice frutti è l'impegni cun vodka o un 20% d'alcool, dopu à 2 simuli, strain, aghjunghje a quantità di infusione di petali rosati è rose d'acqua. Un lignu di cuttuni mannatu da questa lotioni rifalà u collu è a faccia, appricamu a crema una crema per questa mota di pelle. A lotioni allugava è tonifica in ogni pelle facial .

Quince maturo avemu da foglate nantu à un grossu arricatu, avemu da impone un fele in una pelle stante di a faccia. Questa maskica aiuta cù l'acne nantu à a face.

1 settimana di u meli cun u grigiu, 1 cullea di coddu di zucchero, 1 settimana di l'oliu vegetale. Stir the mixture and apply on face for 15 or 20 minutes. Ricevule per lugogna, a crescita di a peddi, tonica, suavice è nutene a pelle.

Scorcheremu u saliciu nantu à un grossu scacchiunale, appriccià un catuchju nantu à a pelle di rinfrescanti di a faccia, sta mascara aiutà cù l'acne nantu à a faccia.

Una culloca di u melatu hè mischieru cù una cullizzioni di zucche di codre, cù a grippa, cù 1 spoonfu di l'oliu vegetale. A mistura hè aggitata è appiicata à a faccia per 15 o 20 minuti. Per l'anziane è a flàcida hè questu questa mascara hè pensata, prunezza, sona è nutriscia sta pelliccia.

Agghioru u codice nantu à un grossu scacchi, aghjunghje u cunsigliu di a prucessu chjotto è appliendarle à a faccia. Questa mascara si usa cu una faccia arrugata .

Aghju serejate u salone nantu à un grosser pocu è aghjunghje cù a griglia è a crema in quantità equivalenti. Emu aduprà sta mascara in a peddi nurmale o seccu di a fàccia.

A sfarenza è maschera in prutezzione hè appiicata à a fàccia durante 15 o 20 minuti, da a rinfreschi cù un fasciu ghjuvatu è calore, è lavite a vista cù l'acqua. A più maschile anu un pesu tonificanti, brivettu ligne, neve è ricaricà a faccia.

1 spoonu di mantova, stitch beni cù a grippa, 1 spoonu di codre rillu, 1 cullenella di u meli, razmerem à una massa cumorra. Puderemu nantu à a faccia per 20 o 30 minuti, sguassate l'eccessu cù un pappu di carta. Ricevule per a pelle seca è normale.

Razotrem 2 cullenade di quincea polpa cù 1 colti spina di melone, 1 cullenada d'oliu vegetale, cù 2 o 3 cucchi di molte di u funtu friddo è 1 un ghiglenteju d'oliu. Razirayem è goutà aghjunghje una settona di l'alcoolfu. Questa crema à siccà, a pelle seca di a faccia.

In un vetru di acqua, avemu immersi in 30 minuti a meza di e sementi di codre, dopu poni nant'à un focu purtatu, purtate à foglie è fassi. Questu caldo fucu mucoso hè cunsigliatu per fretallu in u scalp da u pilu oleosi è seborrea . Quandu u capeddu hè seccu, rinite cù acqua calenta. A prucedura hè fatta cada ghjornu per una simana sana. A mezcla hè guasi in a frigorifera.

Seeds di codre fritte cù acqua di fogghiu in una ratio di 1 à 50, agite durante 5 minuti, è pruversa per una gase. L'infuzione mucosa resultante hè cunsigliata per a lubricate i posti burned da 1 à 2 volte à u ghjornu. A prucedura ripetuta 3 o 4 volte à intervalli di 10 o 15 minuti.

Avà sapemu cumu utilizà rimedii tradiziunali per i mascarelli face. Appliunzendu issi semplici masci di codre, uva, di leghji, pudete guardà a frescura è a bellezza di a to fàccia.