Comu lavu a tò stessu capeddu?

Uni pochi consiglii nantu à a robba capi di diversi materieali in casa.
U desire o pussibile di piglià un capeddu à un pruduttu seccu ùn hè micca sempre, per quessa hè necessariu per l'anziani per trattà cù e tingi. Fortunatamente, ci hè una quantità enormi di cunsiglii chì aiuta à fà stu prucessu faciule è piacevule. Vi parvaraghju cusì per lavavvi la vostra mantega è mantene a so bella presentazione.

Per un certu, ùn hè micca necessariu di ricurdà, chì e capigliu succedenu diversu: da una lana, un sintepon, una drape, cachemire. Ogni materiu precisa un trattamentu especial. True, ci sò cunsiglii univirsali.

  1. Hè desirabili per lavà a stemma cù a manu.
  2. Senza sempre unfasten u collu vicinu, se hè.
  3. Assicuratevi di vede a tag chì mostra a temperatura.
  4. Aduprate un pultu destinatu per lavà i prudutti prudutti.
  5. Ùn aghjunghje micca e tàvule cù e to mani, utilice un sbagliatu cù a bocca.
  6. Rinvientate à l'acqua fresca, spende su sonu.
  7. Sbattendu nantu à u trembler è ùn puderebbe micca usarie peghe di ropa.

Ma cunsiglii urientali ùn sò micca sempre permettenu di ottene l'effettu desideratu, cusì vi diciarvi cumu fà cappialli lavoranu e tùniche di e diverse materiali.

Cumu puderà lavà in un capigli draped?

Se tenete un vistitu chjapputu senza inserzioni, pò esse lavatu. Per fà quessa:

  1. Piglianu l'acqua. A so temperatura ùn deve esse più di 30 gradi. Disolvi u pollu.

  2. Piglia u mantellu per 10 minuti. Pigliate un sbagliu sbagliu è di asciugare cù locu bruttu.
  3. Ricurdativi un cappidduzzu cù e vostre mani è drenu l'acqua.
  4. Rinse ùn deve longa è pulita finu à chì l'acqua hè nettu.
  5. Pèndite nantu à e so spalle è cunsigliata.
  6. Sceccu a tozzetta solu in l'aria.

U so capelli cù inseriti ùn sianu chjappati, ma wipe. Per fà quandu avete bisognu d'una spugna è sapone solu.

Attenzione! Per preparà a suluzione, piglià un pezzu per lavà cusciate è dissolve in acqua fria. Attentu, ùn deve esse micca troppu cuncintratu.

Arme si stessu cù una spugna è appliice a suluzione à e zogli suci di u to mantellu. Aspettu un pocu è asciugate cun un sbagliu chì deve esse legnu.

Dopu à questu, aghju assicuratu di lavurà e tàvule di novu à rinfurzà u polu restante. Aduprà un pezzu di tela immersi in acqua fridda per fà questu.

Rassa di ligna di Cachemir

Furmagliu di cachemire necessanu trattamentu speciale. Se ci hè una specia nantu à ellu, ùn sguassate micca u pruduttu tutale. Hè abbastanza per attraversà una sponta in lega in u acqua è di rinfreschi. Se u mantellu necessa di lavà, seguità i nostri cunsiglii:

  1. Scrivi l'acqua in a bagnera (30 gradi). Disolvi u pultu in questu.
  2. Pundu a so giacca in acqua di giubba è ricurdate cù e vostre mani. Preste attenzioni à i posti più impurtati, ma cun ferma cura.
  3. Bassa l'acqua è rinsegna u mantellu cù l'acqua fredda.
  4. Nun secà a stizza di a Cachemire. Hè facilmente perde a so forma, per quandu pò esse solu in una pusizione horizontali.

Lavoru u capicentru di poliester

U poliester hè unu di i materiali più populari, in particulari di i ghjovani. Se l'avete acquistatu un mantellu, prima di sguassà, hè necessariu di studià l'etichetta. A cosa hè chì u poliester hè di densità differente è, eccu, i bisogni di u regnu di tempurà sò diffirenti per questu.

Pudete lavà un saccu di poliester cum'è un capuzzu. L'ubligatu solu hè di sdegnu, cum'è i buttuni o zipper puderanu micca. È ùn a manteneu micca per longu in l'acqua, altri anu a ferru.

Comu pudete vede, ùn hè micca cusì diffesu di lavà u mantellu stessu. Fate cù cura è seguità a cunsigliere di u fabricatore. Allora sempre hè stata limpia è ordenata.