Mite prezioso: farfetti animalisti Van Cleef & Arpels

A cullizzioni di ghjuvelletta di L'Arche de Noé da Van Cleef & Arpels hè un eccezziunale in tuttu. I so designatori di a marca hà riparatu à fena hà bisognu à i motivi biblica canonical - forse perchè a fonte d'inspirazione per a serie "L'arca di Noè" hè a pintura pitturosa di u listessu nome da Jan Brueghel.

Foto promozzione di l'Arche de Noé

A cullizzioni cuntinua l'antica tradizione di a casa per creà pinzellati miniatura. Ogni prezioso sèculu hè un duore di animali adduluratu, chì mostra un sketch di seconda stampa. Differenzi in posture, gestite è espressioni faciale permettenu per aghjunghje azzioni ironica hidden. In ogni casu, sò parechje alcune in sicuru - unicornia fantasija, phoenix è peggiu sò liberati in copie singoli.

U prucessu di creà miniatures hè complicatu è curabile

L'incantu di i so cumpunenti enormi fascinates - sparks e iridescent desbordaments di diamanti, saporfi crosi, spessartins, turquoise, onyx e malachite fissure misteriosamente nantu à a ligatura d'urbe, creendu l'illusione di u muvimentu. I cipressioni sò stati surprisivi viventi, dotati da prupietà magichi - sta skill ùn hè micca dispunibule per ogni casa di gioielli. Ma Van Cleef & Arpels, induve, hè unu di elli.

Eppo, foglie, - Broche coloured L'Arche de Noé

Esposizione L'Arche de Noé Van Cleef & Arpels di Parigi