Stelle cù disturbi mentali: 7 case histories

A mentalità domestica ùn permette micca parler aperta nantu à i prublemi psicologichi di l'omu, stu tema hè cunsideratu vverdinu è chjusu à discussione. Spécialment spessu i disordini mentali sò sughjetti à personalità creativa, chì spessu aportanu a salute spirituale à l'altare di l'arte. Qualei di i celebriti russi anu bisognu di cercà aiutu prufessionale di i pschiattristi?

Vasily Stepanov

Sei mese fa, a stella di a "Isula Habitata" volia mette in risultati cù a vita, satau da a finestra di a terza tinta di a so casa di Mosca. L'attore hè statu furtunatu, hà rimessu di i fratture è i morbidi. E se a so vita ùn ùn amminenu micca nunda, u situ psicologicu di Vasily spiccà assai per esse chjapputu. I prublemi accuminciaru a causa di a famiglia incredibile, chì devenu di colpu à u ghjovanu attore dopu à u libru di u blockbuster Fyodor Bondarchuk. Stepanov ùn passava a prova di gloria, è quandu e passioni sbulicate è si cuminciò à scurdà, cariu à una diprissioni prufonda. A malatia hè sviluppata rapidamente chì prestu avia bisognu d'aiutu qualificatu. In u 2010, si mettiu in una clinica psiatriatica cun un diagnosticu di "manic depression", à quale l'esizfrenia hè aghjuntu dopu un tentativu suicida.

Alexey Poluyan

U rolu d'un maniacu in u thriller "Gruz 200" di Alexey Balabanov, chì l'hà fattu famosu, divintò per l'attore à una prigione fatale. Agreeing in a slu di u dirittu, ellu fermu assai lamentatu a so decisione. Poluyan ri ammissu chì "Gruz 200" spalle a so vita. Dopu à u filmatu, hà patitu un disgrazia nervosa, contru chì e malatie cronica agghianu. Alexei perdiu l'interessu di a vita è ùn fece nisuna tentativa di migliurà a so salute. Ghjè andatu in un paese remota è mortu in solitaria più.

Viktor Sukhorukov

Questa destinazione ùn era poca strada sia evitata da un altru attore "Balaban" Viktor Sukhorukov. I filmi di u famosu direttore hà fattu un rolu fatalu in a so vita: "Fratellu" è "Fratellu-2" anu glurificatu in tuttu l'espazio post-suvièticu, è u rolu in a film "Doppie freaks è populi" purtaru l'attu di "l'isula psichiatricu". Un disordin psicologicu severu agassiuneghja l'usu cuntrollu di l'alcoolu, chì era culpitu in Sukorukov chì era trattatu in a Clinica Bekhterev per un longu tempu da una psicosi di metallu. U trattamentu hà datu un risultatu pusitivu, è per vinti anni l'attore ùn tocca l'alcoolate.

Andrey Krasko

A passioni per l'alcohol è una sutile organizzazzjoni di soulu parechji volte hà purtatu l'attore talentu à l'ustamentu mentale. A prima volta si truvò quandu era un studiente di u Teatru Institute. Allora l'impression impressionante di Krasko era u divorziu di a so moglia, chì si n'andò in u so amicu è cumpagnu di cumpagnu Igor Sklyar. Dopu questu, l'attore hà ripositatu in u "hospitalu psiatriatricu" in un statu di "frenu bianca", ma ùn pudia micca affruntà cù a so malatia.

Lolita Milyavskaya

Un cantante populari hè un viscuporte frequente in una clinica psichiatrali chjamata dopu à Kashchenko. Ella spiega i so visiti da travagliu nervu, ma in a secular get-together ella hè bona cunniscenza di a so passione longa per l'alcohol. Per vìviri, Lolita addivintau addicuti dopu un divorziu di Alexander Tsekalo, chì sminutu à u cantante in una depressione prolongata.

Irina Dubtsova

Cù u diagnosicu di "neurosi severi" parechji volte i cantori è u cumpusitore Irina Dubtsova indirizzatu i psichiatri. L'attrìccia hà patutu un divorziu di u so maritu, u solista romtu di Plazma Roman Chernitsyn. Dui anni dopu, volta à i medichi cun u stessu prublema. Questu tempu a causa di l'offisa nerviosa era u cunfusione persunale cù u dentista Tigran Malyants, cu cui Dubtsova hè prumutu di fà una relazione di famiglia felice. Ma l'anzianu ùn hà micca vulsutu falla à Tigran, è facia un veru cuntenutu à l'attrice, amenchendu à a so figliola.

Dima Bilan

A pacienza di a clinica chjamata dopu chì Kashchenko hà vinutu à visità u cantante Dima Bilan. Immediatamente dopu a morte di u so primu pruduttori è u "babbu di u babbu di creador" Yuri Aizenshpisa Bilan ripetìu immedatamente u cuntrattu cù u so centru di produzione è cunclusu un novu cù Viktor Baturin. Molti culleghi in a vendita hà numinatu a Dima per tradisce, è poi purtatu à u "hospital psiquiatricu".