Moda di u XX sèculu

Moda - a donna hè aria, cambiabile. In u nostru tempu, a moda pò cambià drammaticamenti quasi ogni stagione. Ma chì era a moda di u 19-20 sèculu per i scarpi. Qualessu tipu di scarpi era purtatu, chì era real?

À a fine di u XVIII sèculu, una rivoluzione successu in Francia. Influenzau micca solu a situazione pulitica in u paese è in l'Europa, ma ancu influenza a moda di scarpa. Cusì sottu a banna eranu i so tacchi. E donne ùn anu micca wearulatu per più di cinquanta anni. I sposi di e donne di l'epopea di Napuliuni s'assumiganu di i pantaloni di i ballerini. À quellu tempu, l'idea di simplificà u modu di vita hè stata raddicata annunziata. Sti simplificazioni cuncernanu tuttu: vita, perspettiva mundiale, costumi, vestiti è scarpi. Parechji filòsufi, medichi è ghjustizia ghjuvendu si parlavanu di u danu à a salute di i sputichi, di i scarpi cun tacchi è di i scarpi stretti. E listene. E donne di moda di Parigi anu accuminciatu a mette prudutti curtmethi, per vìdiri vistienti à lumadella è per fuglià e sandali eleganti nantu à una sola plana. Ma Napuliuni Bonaparti ùn appruva micca di sti nuvizzioni. È cusì i vestiti cù cummincii crinolini è cusciottu i corsetini riturnaru à a moda novamente. Ma vittiru i so scarpi cun tacchi alti. Tutti e donne è l'omi fighjenu calzini fatti di sita, velvete o pilatu brùchju.

L'era successiva di l'Illuminismu ùn ùn abbandunà a moda di scarpa da parti. Circundendu à u mezzu di u XIX sèculu, i pratiche soffici suttili sò stati sustituiti da i pratiche pratiche fatti di u coiu. A furmazione torna più stretta, rígida. E mai più mudeli apparezsenci più nantu à lazzi o miscizzioni. Unu di i mudelli più famusi di calzatu di quellu tempu, pudete chjamà mità maghju nantu à un veli stancu mediu. Quessi appressu bassu adduzzatu cù una pelle.

A moda di u XX sèculu fece i cambiamenti in i scarpi. Ora u calzate sfasicheghja u scrittu di u pede. U prughjettu assimmetricu sò fabbricati. In i vintensi di u seculu passatu, i sandali sò assai populari. Dopu à a Siconda Guerra Munniali, in i cundizzioni di scassessa generale, i pruduttori di scarpi sò sperimentati cù diversi materiali. A luce prublema mudelli di tile, gomma, felt, polietilene è ancu cappon. Un pruduttu simplice, ma artisti famosi è disinfettori cumincianu à travaglià nantu à a creazione di scarpi. Ma, ùn importa ciò chì, i scarpi fermanu un indicatore di a perversione suciale. Cusì l'aristucratici manavanu steppi punghe di punta cù un capu bisognu è strettu in u peru.

Ogni tipu di materiali sò usati per fà i scarpi: satin, sita, cuir, suede. Stivaluni sò stampati nantu à i buttoni, in pizzi, nantu à ciuci, anchili o senza sappelli. Omi fugliali anu stati boots o stufa. In u cursu eranu ancu e semi stivali.

In Russia, a situazione era un pocu distinta di l'Europa. Sapori russi, chì travagliani in u principiu di u XXu seculu, chjamatu e cime. Stu alcumi hanu ricivutu per u fattu chì i so attelli sòranu assai picculi è si sò alluntanati da e persone. I maestri travagliani comi l'odeon soli - da quì u nomu. A maiò parte di i scarpi di vendita eranu in a Marina Grove. Quì, i fashioners anu aghju micca solu di tutta a Russia, ma ancu da u strangeru.

In generale, u 20u seculu hè riccu di novi invenzioni, cumpresa in a moda scarpa. À l'ultimu centu anni, parechji mudelli è stili di i scarpi sò stati inventati, chì i nostri antenati ùn vi mancu apprezzate per tuttu u tempu. I tecnulugii muderni è i materiale anu simplificatu u prucessu di fà u calzature. A so praticità hà cresciutu. Oghje, a popularità di u novu mudellu di sapori hè di circa novi ghjorni. Maestri muderni di a pruduzzioni di scarpi ùn sò micca tecnicuamenti limitati da nunda. Dunque, si ponu riunificà ogni idea, qualsiasi idea.

Questa hè a moda di u 19-20 sèculu per i scarpi. Questa hè solu una piccula dimeniszione versu a storia di i scarpi. In generale, quasi tutti i mudelli, ogni stile di i scarpi sò a so piccula, è forsi una storia grande. A moda si cambia in constantemente è ùn si cunnosci micca ciò chì vene da mente à i disinfettori, è ciò chì avemu necessariu in pocu anni.