Modeddighi di donna per pieno

Ogni donna voli attirà attrattiva, elegante è modesta. Ancu s'ellu ùn avete micca un apparenza mudellu. Ancu se i vostri paràmetri sò assai luntanu da u novu 90-60-90. A moda di moda di donna ùn hè micca menu bella è attrattiva. Sicura chì una donna sana ùn hè micca cusì faciule per truvà a robba adatta per ella, quasi tutti i diseggiani di a moda sò guidati in u so travagliu nantu à u primu. È cunsiglii di rimpiazzari tali robba per elli sò spessu disgrazia è ùn ùn dà micca boni risultati.

Cumu possu sempre libirtà e donne in u corpu. E duie règiche generale deve esse osservatu per ùn avè riaghjustu ridiculu è ridículu. Dopu tuttu, a moda di a donna per u pienu hè u dirittu di esse. E a donna resta una donna.

Prima di prestu aiutà à a robba. È ùn hè micca à tuttu u so valore, à u spaziu di prezzu ridottili hè assai più adattatu chì caru. U linu hè stata bella, è più impurtanti è cunfurtoso.

E brieppi ùn ùn cose micca in ogni locu, formate sti festi dritti in un corpu. O aghju sempre "manghja". Per questu, sceglie u preziosu di u lavandulu. Ùn siraderezi inculare cumprà e cose da una grandezza o dui menu. U cunsumu principalu è u bon d'umore di cuttiddu perfetta. Sceglite u vostru mudellu di mutandine, chì vi piace più. Pudete esse intesi "senza sacerdoti" o shorts. Perfetta per i ciacchi làciti chì ùn ci micca chjucu in u corpu.

In quantu u brassiere, per vèstinu o micca, nimu pò datu una risposta definita. Una materia di gustu è di habit. Ma una cosa hè certu, scegliendu stu dittagliu di lingerie, assicuratevi chì era puntuale in u tempu. Sì u bra si metti in a vostra spinta, formate formule cigliu fugliosi, ma ùn ci hè nisuna alternativa, pruvate a ricunquà a vestita correcta. Ùn ponu purtà bragdi trasparenti o impastasti.

Quandu sceglie u travagliu acchiananu, pruvate d'amparà e vostre mancamentu è sguardate a vostra dignità. Per esempiu, se avete larghegi murali, pruvate à ralegrià cù e spalle anch'elli, sopramente chì ghjè quì hè issa in a punta di pupularità. Certu, ogni figura femminile hè individuali, è ùn ci hè manera di dà cunsiglii generichi per tutti. Ogni donna hà bisognu di e so punti di forza.

Sì pattu, ma u vostru stomacu hè chjusu, pudete fà averanu pussutu trasfurmà più belli, o ancu i vostri sughjetti unu pocu. Se u tovede à u circondu prutezze, poi rinunzià i pratiche affascinati. Quandu sceglie un vestitu, pruvate affundà nantu à e spalle. Distraisce i vostri ochji da a cintina micca ristretta. I spaddi sò una parte assai sexy di u corpu femminile. E, cum'è regula, e donne chubby ani spavintosi spedizione chjucchi, chì pò esse invechji di e persone cun l'ossus puntusivi. Pruvate micca solu per disguiziarse e difetti di a vostra figura, ma ancu per distruverà l'attenzione da elli, sottufenziari virtuti. I disvantages fannu chjaru di esse notevuli.

Ùn esse u megliu cù capi, ogni tipu di detallsu extra di a ropa. Di sicuru, ùn deve micca abbandunatu micca i massacre, draperies, ma u numeru eccessivu elli pudete ghjucà cun voi un prublemi cruel. Tuttu putissi ssiri moderatu.

Quelli chì crèdenu chì i pussibuli di e forme magnifichi avissi da rinunzià trousers o jeans ùn sò micca i diritti. Sì avete furtunatu è i vostri ghjornu sò longu, invece automaticamente di rimbursà a mità di i prublemi à e selezziunate a robba. Pudete salvà ghjuvatu, pantalone di biancu è ancu shorts. Ma si i gambi ùn ùn guidanu micca, ùn siveru disprezzate - i pumetta di a pianta longa longa i peri.

Jeans sò in generale à pudè strincì u culo è ripiglià i malamenti. Per fà questu, deve sceglie un mudellu strettu adattatu per a dimensione. Ùn persequitanu novità di moda, abbandunce i mudelli ristretti. Ma u teatru stragasu classicu - ciò chì ci vole. Assicuratevi chì i vostri jeans ùn sò micca sbagliati o arrugati n sitio. U stessu solu per i pantalon. Bè bona mudili di mudelli elastichi.

A fascia accentia a fimminenza. E oghje a moda di i donne per a plena dispunì assai muderni di faldes. Qualchissia pò scrive u dirittu per ella stessu. A cosa principal hè chì ogni ropa sia in grandezza.

È, finalment, calzature. Quì ùn ci sò nisuna restrizioni. Vògliu un taccu di ghjuvanottu - ùn esiste tante. Ma cù u calzariu nantu à un pianu chjapu averebbi cura. Pigliate a vostra marchja è a postura. Ùn ùn diventenu un ànecu chì viaghja.

Di sicuru, selezziunate u so vistimentu è assai più cumplicatu chì slanciatu. Ma pudete. E ci hè una grande ottata - sguassà a vostra robba o à ordine. In questu casu, serete dressed not only fashionably, ma ancu solu per esse.