Trends in Moda di donna per u 2011

A tendenza di a moda di a donna per u 2011 hà fattu i so attributi insubbundivi à u mondu di l'estilu è a sofistikazzjoni. A moda hà acquistatu un stile più vivu è unicu è cusì hè divintatu a continuazione di a moda di l'annu passatu. Fighjemu una strada attenti à e tendenze principali di u mondu mudernu di u currentu annu è scuprite chì tutte e donne di moda avissiru vestitu per fassi cù l'estatutu di una donna di moda.

Emu iniziatu, direttamente, cù una di e principali armi femini in u mondu di a seduzione - peri nudi. Di sicuru, in u sensu figuratu di a parolla. Hè in ghjiru, in moda da sta stagione. Questu annu, serà in moda à portà longu e faldes longu è, appiegatu direttamente una larghezza sopra à u ghjinochju. Pò esse disprezzatu cum'è una unità indipendente di robba (cù una brusa, o cammisa), è esse cumminati cù un cappa d'affari. In quantu à l'stile di faldes in sta modesta stagione, a crescita di pupulazione truvarà un stile chjamatu lapis. Hè stu stile di faldi, i diseggituri di a moda anu osservatu presente in tutti stili di vestiti, accuminciannu di sport è finisci cù classici. Inoltre, una oppurtante opportunità di dimustrà u so pughjale volante, e donne di moda saranu diti in u furmatu di un trapeziu o, tutte u stessu, un campanile, è di "fucuri". E ligami classic è mini faldes, ùn perdenu micca a so rilevanza.

A varietà di fugliali di sta staghjoni serà assai diverse. Questi sò là, cuir, sita, velore, chiffon, terciopelo, suede è faldosi di giacca. Di l'elementi decorattivi, seranu salutati da a prisenza di frontiere dati, flounces, cinture anchi, decoru di fur. U schema di culore sarà luminoso, pò esse enfatizatu da u listessu mudellu geomètricu culuritu.

Si avemu principiatu per faldes, cammìnanu à quelli di moda questa anu. Hè ancu uguali, l'cintura sotturata di l'annu passatu, svolgenu, da cambià, cun inespettatu. A peculiarità di l'stile di i pantaloni hè sta campa hè a so sguassa. Questu hè, a flare pò esse, sia da una banda, è da una cintura. Da i novi prudutti faranu cù pantaloni, senza tene, sparghje. Se ti piace stili rigularità, allura i pantaloni sò cunte, hè quellu chì vulete bisognu. Hè nutate ancu chì i capelli di i trousers-riding calzati sò sempre pertinenti è di moda in questa data.

Fabrics for trousers, sò tutti i stessi jeans, lana, suede, cuoio, ghjeriddi è u cuttuni. Culori: grigiu nìvuru, purple, azzurru, in acciau - quessi sò i culori di u duminiu in u mondu trouser di stu annu. Eccu avemu ancu scritte. Hè ancu u stessu ghjocu di una cinta sottucattata o inflata, ponu cum'è un mini o micca. In u 2011 anu preziosi shorts anchi cù e sbracini nantu à e so pezzi.

E avà avemu per andà davanti à a cima, da faldere è di pantalon. Allora, blusas, cum'è una parte indispensabile di u vestitore di ogni donna è nella. A industrie di moda anu prisentatu una scelta di donne di bluserie di moda in una quantità numerosa di stili è culori. Quist'annu, tutti i bianchi è i chiffoni di lumicizza sò benvenuti, chì sughjate di tutte a sessualità femminile, è in bluschi tunica allargate. I novità di a moda in u mondu di i capelli saranu blusori senza manichi o bluschi cù dritti ringhi di buttoni o senza elli.

Da a variità di tela sò sbagliati, gasa, sita, satin è u cuttuni. Da u disignu, i centri di u centru di u centru di u centru, i grandi prufitti, una varietà di frills è jabots o draperi facianu in un stile sofisticatu, u collu hè accoltu, u rack è l'usanza. L'ùmmira di a culle di culore di bruszinu sò parechji volte.

Vestiti. Se tu avete averia sicura chì un vestitu biancu hè una variante pustola di casate, oghje, cambia tuttu ciò chì hè in modu diversu. A tendenza di a moda di a donna per u 2011, stu stereotipu anu rializatu. E, si puscia nantu à un vestitivu biancu, ghjè o ghjornu o a sera, pensendu chì site à a cima di una moda. Questa stagione, a principal tendenza di a moda sò vistimenti lustri, aria di cuttuni in biancu. U supplementu per elli pudessi esse decorazione di cordone. U stilu di vestiti ùn anu micca aspettu speciale, pò èssiri cum'è un vestitu strettu è rigulari, è un vistitu in forma di una robba di casa o solu un kimono lumi.

In u mondu di i vestiti, i vestiti di sita è di mùsica acquistà a so rilevanza. U so scambiu di culori simu simplici maravigliate di tutti i fashionisti cù a so diversità. A strada, vale nutà chì sta stagione in una stesa cù l'altri sò longhi è vistiti curti.

Da a vestimenti fora tutti i stessi persone seranu tornati per noi, quandu i ghjetti chjarasgini sopra à l'oghje, chì si sò stallati in una fila cun un saccu di caccia, stili differenti. U mantellu hè stata curta sottu un cinturallu largu.

In quantu a sacchetti di a moda, in a staghjoni, si nuta cusì chì ogni fashionista hà da cumprà una compra di una borsa di "embrague" cun un manicu gentile in forma di corpu. Questu saccu hè u puntu riali di sta stagione. Se ti piace e grande sacchetti, ci vole à esse bè chì in u 2011 tutti i sacchetti di a moda anu da esse in un stile classico. Di i culori sò benvenuti, tanti mudelli satuvii classici è brillanti. In modu, assai famosi casi di moda, sottusate chì a borsa in i culori di u "safari", sta stagione serà a moda più trendiusa.

E finarmenti, quali fugliale di moda ponu usaricciute. A so cumpagnia aghju passà tutte e fruntiere di e battelli di u culore. Quì, cum'è in tuttu in sta stagione, tutti i culori è i culori di u mondu sò benvenuti. A peculiarità di i scarpi hè una ghjustu ghjustu finu à 15 centimetri è una scienza perifatta di 2 centimetri, un codu liggeratu arzu. U ghjocu di sta stagione veni da culotte. A so peculiarità hè chì, questu hè quarchi tra calziosu è scarpi, in una parolla "sapuri in prufonda". I precetti per u puntu chì sò sempre uguali.

Cuncirnendu i accessori in moda, quale sò i tendenzi di a moda di a donna per u 2011? Cappelli, moda in questu anni, sò kepi, bandanas, una varietà di capelli. Ogni lume di u lugiziale sò accoltu in grandi noti in a forma di una "libellula" chiamata o di u nome "aviatore". Cinture sò lacati è larghezza cù una salizza evidenti. E finarmenti, un paru di parolli nantu à i swimsuits. Pò esse, cum'è queste classicu, in moda da volta in l'anni 50, questu, fusionu è separate. Brievi in ​​u stilu di pantaloncini saranu una moda di a stagione di a spiaggia. Fans di strings, trastornada ùn hè micca valuta, cusì ponti, sò sempri pertinenti è di moda quì annu. Dopu i fiori domandose di u leopardo è i lavori di u monoccenu fiori.

E cum'è cunghjucazione, vogliu aghjunghje, i caristi signuri pruvate à seguità sempre a tendenzi popular di a moda è sì sempre serà un esempiu di stile è sofisticazione. Bona furtuna.