Cumunicazione cù u zitellu prima di nascita

Oghje, tutti i centri per preparà parelli per u nascita di un zitellu assistenu i parenti futuri per stabilisceranu cun ellu.

A attitudine in questa in i persone sò diversi, qualchissia cunsidereghja cumunicazione cù u zitellu prima di a nascita absurda, dìcenu: ùn ci hè nimu per cumunicà, l'altru a comunicare cù u zitellu annantu a strufinendu u panicu.

Intendemu di scummigghiarisi se hè pussibule cumunicà cù u zitellu prima di nàscita, quantunque possibili, è se duie sensu in questu.
Oghje, u fattu chì in 6 settimani u zitellu riabilite a lume hè fiduciale. Dipoi à 10-11 simane ùn senti u toccu, u calore, u dolore, a prissioni è a reazione per elli. U zitellu si allora u sensu ùn ci piacia micca. À l'età di 18-20 l'annu mostra un caratteru, pò assicurà, friveru, si rallegri. À questu tempu, u zitellu oye sente, puderia distinguishle vuci, questu questu certi musicali. Sapemu chì u zitellu piace musica melodica prima di nascita, i figlioli di Vivaldi è Mozart prefissenu. In i figlioli di sei mesi, l'apparatu vestibulariu sviluppa, diferenze a pusizione di u corpu in l'ispaziu è u turnu. In u stessu tempu si cumincianu à gustà, è in u novu mesi, u sensu di l'oliu sviluppa.

Cusì, ùn ci hè dubbitu chì ci hè qualcunu di cumunicà cun.

Parlà cù u zitellu.

I paisani di u futuru puderanu parlarle cù u zitellu in bocca, perchè l'arechja hè l'arechja chì si sviluppa u zitellu, è in a vigilia di nascita, ellu puderebbe ricunnosce i genitori da a so voce è intonazione. In u corsu di a ricerca hè statu revelatu chì i zitelli chì omi parranti cumu cunghjuntu prima di nascita sianu chiancennu, listessi più vicinu à i genitori per un tempu più longu chì i zitelli chì ùn eranu micca cumunicà cù i so parenti prima di nascita. Parlendu à u zitellu, dite chì u cumu l'aghju cellu è l'amassi, chì vo avete sentu calore è tendernu à ellu, chì ellu hè u megliu, intelligente, talentu è assai più.

Music lezioni è canti .
Un maravigghiusu modu di cumunicà cù un zitellu prima di nàscita canta. Duranti u cantu, una donna hà sappiutu i so emozioni è i sentimenti più forte, chì hè megliu perceive da u zitellu, perchè ùn solu ùn sente a voce di a so mamma, ma dinò di i vibrazioni, riceve impulsi da u so corpu.

Stàtelu à a musica, assai prestu nantu à u cumpurtamentu di u zitellu pudete capisce ciò chì li piace. I gustali in i zitelli sò variate: quarchi prifirenze di musica tranquilla, mentre chì altri prefanu più dinamica, rythmique, a terza mi piace à "ballà" è si move un pozzu à u pezzu.

I scientisti anu pruduciutu chì i pirsoni, musica classica prima di nascita puderanu furtificà i neuroni di u zitellu, quandu sente à sta musica, u zitellu hà una unioni funzione funziona di l'emisferenzi cerebrali. Tali nichi sò più capaci di aprile, lettura è apriliu lingue straniere. Anu un orlu musicale sottili.

Upbringing before birth.
Evidutamenti, quandu cumunicà cù u zitellu prima di nascita è a so crescenza. Dopu tuttu, in u prucessu di cumunicazione, u zitellu hè datu un modu di parlà, gustu musicali.

U sviluppu di un omu pocu, u so core dependa da u modu di vita di a so mamma. Arriccavu l'abitudine di u spaziu vestibulariu di u zitellu, è esse dumandatu u muvimentu. U picciottu a reazione à i sfarenti movimenti di a mamma, cambia a pusizione quandu a mamma s'apprispinu, spiegà a caminari, girà annantu cù a so mamma. Questu hè preparatu u vostru babbu per u nascita, insegni a sente l'alta è a calma, perchè deve coordene a so movimenti, puderà trasfigurate è trasfurmà, è prestu in caminari.

Fate gymnastique, i futuri mamis avè chì certi eżerċiti cum'è u zitellu, è altri ùn mancanu micca, perchè oghji ùn anu adattatu à u zitellu - qualcosa di fà più lentamente, rilassate più, etc. È dinò una tipu di cumunicazione cù u zitellu, perchè anu realizatu gimnastica inseme.

Quandu avè principiatu cumunicà cù u zitellu?
A cumunicazione pò principià ancu prima chì u zitellu ùn principia à sente, sintinu u toccu, à i nostri sensazioni di i so primi movimenti debbiti.

U core di u zitellu annunzià u ghjornu 18, rita à l'impulse di senteri è emozioni di a mamma. Chistu spiega perchè e donne spessu sentenu un zitellu prima di l'apparizione di i segni di a gravidanza.

A saviezza di a natura hè stupente: ùn ci duri di novi mesi per cumunicà cù u zitellu è avà utilizatu à l'idea di a parintia futura. In u corsu di sta cumunicazione, sviluppu e qualità chì i genitori necessanu: avemu aprutu à cumprenderà i nostri sentimi è sentenzi, a patience, a sensibilità è l'attentiveness, avemu avvintendu essendu u megore parenti per u nostru ziteddu.