Ulyana Sergeenko addivintau u partituu ufficiale di a Paris Fashion Week

Ulyana Sergeyenko aggiusta mostra in a capitale di alta moda per parechji anni. A so marca hè assai cumerciu trà e ricchi è famosa, perchè da Parighji u dissinnatore ùn abbandunà sempre caritati da critichi di moda è cun un pacchje solidu di ordini. Avà u ghjovanu RUOLO Ulyana Sergeenko hà da participà à a Settimana di Haute Couture in Parighji in particulare ufficiale - a decisione per rispettazione hè stata presa da u Cunsigliu Supervisoru di u Syndicatu di Paris Fashion in a so ultima reunione. Cusì in l'agenda di a Settimana di Parigi più approssimata nantu à www.modeaparis.com vi vemu a marca interna.

Ulyana Sergeenko anu bisognu di sei sìmi riesciti in a catamaranu in Haute Couture in Parighja per ottene l'onore chì u High Syndicate di Moda hè assai reluctante di furnisce à marche stranieri. Per esempiu, Jambattista Valli hà prova di acquistà nantu à a lista di participanti di a settimana Haute Couture in Parigi per parechji anni. Sergeenko, 33 anni di età, fici u so debut in Moscu solu in u 2011, è duie stagioni si sprimi una tempesta di applausi in a capitale francese. A strada, era quandu, in a so prima visita à Parighia, Ulyana hà guadatu u pruspiritu di l'anticu presidente sindacata Didier Grumbach à u mumentu.

Unu di e caratteristiche carattìstici di l'estilu di Ulyana Sergeenko hè l'usciu attivu di l'artisgiani russi è e tecniche tradiziunali decoratori in a creazione di mudelli di vistimenti. Pudete vìdiri u cordone di u travagliu, u brodite, u brocca d'oru, eccillendu i ordini di Ulyana Sergeyenko. Molte stelle sò oghji clientili di u designer Russu: Beyoncé, Madonna, Kim Kardashian, Lady Gaga, Ember Hurd, Jennifer Lopez, Ornella Muti, Rihanna, Dita von Teese è altri.