Nadezhda Granovskaya, ex-ex-Via Gra

Attenti, attenti, allegru "u negu da u" Via Gyra "hà sempre sempri un favuritu di u publicu, nunda di quantu volte a cumpusizioni di u gruppu uccidentale più riisciutu.
In a so vita, ci era altuputevuli, dispramentu è disidibilamenti, ma ella hè sempri aperta à a nova è issa sapia u sicretu di a felicità.

Attenti, attenti, allegru "u negu da u" Via Gyra "hà sempre sempri un favuritu di u publicu, nunda di quantu volte a cumpusizioni di u gruppu uccidentale più riisciutu.

In a so vita, ci era altuputevuli, dispramentu è disidibilamenti, ma ella hè sempri aperta à a nova è issa sapia u sicretu di a felicità.
Secremente da a mo mamma, in u 2000, un graduatu di 18 anni di l'Uffiziu Pedagogicu Khmelnytsky addivintà un solista di "Via Gry". A carriera brillanti ùn impedisce ancu u nascita di u so figliolu - Nadia Granovskaya hà tornatu à l'scena quandu Igor era solu un mesi. Allora era straccu è partissi da a "Via Gyra". Ci era una nova Nadia, Nadia Mayher, a rigatura di u prugramma TV "Studi d'amori Stranger" in u cannel STB - cù i so capelli di cutiddanti in vestiti stampati in buttuni. Oghje, a bomba sexta volte nantu à l'amore. E questu hè novu u novu Nadia! Culturale versatile, spiaghja di idee è vive in armunia cù ella è u mondu.

Trè anni hà visitu in u vostru piacevule - facia cura à u so figliolu, hà travagliatu com'è presentatore di TV, hà fattu vucali accademicu, inglesu è spagnolu. Avete un ritmu ritiratu di a vita. Chì avete a rinunzià per un deficitto di u tempu?
N.M. T'aghju u tempu per tuttu, perchè u tempu per mè ùn esiste micca - ci hè un ritmu internu, u spessu sente u mio core. E preferiscenu u ritmu assai differente, a cume principal hè di sentu a riva. Quandu avete avutu premiu o passività eccessiva, valuta à firmà è pensendu. Invece chì aghju admessu stati differenti in a me vita, hè bonu per mè.

Chianci?
N.M. Di sicuru, chianci! È in solitude, è l'omu "in un colpo". A natura hà cunfurmatu l'urdinatu di un omu; hè bisognu di chiancià à l'omi è di e donne. Dopu tuttu, i lacrimi sò una panacea per tanti cosi.

In un certu tempu, hè statu trattatu è bè bè da l'aerobbia di u terapeuta. Dopu cusì una sperienza, avaristi cunvientu una persona cù prublemi psicologichi per turnà à un spécialiste o sughjettu à u so propiu?
N.M. In regula, hè quasi impussibule cumprinsassi. Ùn vede nunda ridisana in u fattu chì a ghjente volte à un psicologu. Da i scorci, hè necessariu d'esce da a manera di manera. U nostru mondu umanu hè senza pridicazione: o sì un "vegetale", o si assumete a responsabilità à a vostra vita, hà sviluppatu una varietà, stabiliscenu a vostra regula. Chì viaghja serà a seconda domanda. A cosa principal hè chì ùn sò micca vittimi, mantendu a calma massima. Emottu hè arruvinatu, distruttu cù difficultazioni custruiti. Believe me, tuttu u megliu si sguinni, ci tocca bisognu di diventà degni di u megliu.

Avete admittatu chì sì una persona inclinata à l'ombra di dubbitu è ​​à dubbitu. Credu chì i caractères ajoute à risposte?
N.M. Nisunu di sti elementi contribuiscenu à u sviluppu. Questu hè u primu ciò chì mi devia ridivà per esse più avanzu è ancu da un sensu constante di culpabilita. E in questu statu sò parechje persone. Hè per quessa ùn pudemu micca di difendà i nostri diritti com'è citadini di u nostru paese, a maiò parte di noi sò pupi.

Cumu hà cambiatu a vita publica? Avete fattu una persona diferenta?
N.M. Puderia turnà si ùn era micca sensitivu à i menti è l'ipocrisia. Tuttu avè u so prezzu, è ùn sò micca prontu per una famiglia insana, per pagà u mo dirittu per u me innate amore di libertà è u benestità di u mo figliolu. U biancu è u biancu era, è è sarà - all depends di u vostru esce.
In u vaghjimu u vostre debut collection of intimate poems "A momentary attraction" hè stata sorella.

Diciamu cumu sti poemas nascinu, basatu, cum'è sapete, nantu à fatti reale.
N.M. Emu emu scrittu i primi poesi dopu chì u mo figliolu nascì in u 2002. Allora era depressu, unipochi di quelli scritti, abbastanti rigurusi, intrì in u libru. E dopu una pausa: eretta, u tempu di perde. È solu in u 2006, quandu ci era assai tempu, tornuu a scrittura - assai cosi diffirenti, circà scrittura, scrittura. Avà capitu chì, prima o dopu, scrivevi scrittu perchè aghju trouve in un altru mondu induve mi sentu còmpiu, induve sò in casa, in u mo piazzu, induve aghju una carta di carta limpia, è solu per ch'elli ponu esse più di frank. Tuttu fora, all the dashed, u volu di l'anima è a so cascata. Scrivu in stili distinti diversi, più impurtanti, brillanti, affinchendu u mondu esternu à traversu u prismu di a mo perception, impressioni è i sòni brillanti, è micca menu imaginativu.
U libru hè illustratu cù i vostri fugliali candid. Perchè decide un "show everything"?
N.M. I fotografici sò sinceri, cum'e aghju permessu, perchè i mio poema ùn sò micca menu francu. Stu libru è mè stessu: bello è terribbili, bè in i stati è divinu. Questa hè a mo varietà di vita, a ricerca per l'adrenaline.

Certi critichi a vostra puisia. Iè, è "Via Gro", parechje persone cunzidenu com bellezza stuposa. Hè minatu?
N.M. Ùn importa micca ciò ch'elli chjamanu. A ghjente ùn deve esse ghjudicati, è ancu più offisu è qualcosa per pruvà d'alcuni. È sò assai interessatu in parechje. E cose? Ùn aghju micca attentu per piacè. In u libru sò parechje linii: È in una pausa di l'admirazione personale ùn avete micca avutu a mio partenza; Cercu à u specchiu cun disprezzu, è pensate ciò di un mondu. Avete bisognu di pensallu cusì? Quandu scrivi stu poemu, ùn aghju micca rapprisbate un omu speciatu, anche chì esse campatu in stu mondu. Ùn sò micca "squeamish" da l'omi, aghju trattatu tutte l'attenti, perchè ancu scum senza ragiunità si fuma scum. Ma personalmente aghju qualchì barra grandi di admittirè à a mo vita un omu, è questu in nisunu modu dipende nantu à a ricchezza materiale. Quelli chì anu teme d'elli stessu admissenu quì permessenu, è ùn eru micca escepzione.
U vostru core ùn hè micca liberu?
N.M. U mo core hè liberu per sempre. Hè inundatu di amuri, inflamate è crede in miraculi. Ma mi piace à passà u tempu, dedicandose à u nàscita di idee diffirenti, per incaricà. E ùn sò micca privatu di persone interessanti.

Chì ghjè, u vostru omu? Un omu sàviu cumprenditivamenti cunpertu cù un mondu internu riccu.
N.M. Ùn ùn parlava micca di e manifestazioni perfettamente pure di sti qualità, ma u potenzale hè impurtante.
Avà hà dettu chì ùn avè mai maritari ... Spiecanu, per piacè.
N.M. U matrimoniu hè artificiale. Se veramente amare una persona, fiducia in ellu, sete i razziunati di Diu, ùn hè micca bisognu di intermediari. Hè necessariu cambià a relazioni, per adattà à una altra persona? Pudete tù permette à tutti, in u sensu litterale di tuttu. Hè impurtante solu sese esse benefiziunali à l'altri dui mezi, nantu à i dannu o dolore. Pudete pruvà di truvà un cumprumissu, ma hè necessariu, se ùn avete micca sentu? Cù amuri in u core, in u pusitivu, pudete perdunà assai è permettenu assai, ognunu à tutti quelli di i so propri modu di criscenti internu. Qualchissia decide di ellu chì hè più faciule per ellu ghjocu cù e règule di l'altru. E spessu spessu chì a persona chì si ncuntra à u nostru modu hè l'impetu per più di più, ma solu solu. Prima ch'ellu ci hè un omu, ci sò assai prudutti di viandanti.

Cumu pensate - chì deve guadagnà soldi in a famiglia?
N.M. In modu persunale, aghju da guadagnà. Ùn aghju nunda di cunfidenza, è in più, mi sentu più cusetu. Ùn sò micca dipenditu à qualchissia, ùn aghju micca dettu à nimu. Ùn si pò micca esse cuntrullatu, sò cumè voltu.

Ti piace à fà i travaglii di casa, creare intimità, svegliate in cucina?
N.M. No, solu per i eletti.
Probabilmente spoile la deltinenzia di u figliolu di sete anni d'Igor. Dicimulu.
N.M. Va à a seconda classa, à una scola privata cù un predeterminato francese. Sì mi scappa, u figliolu hè cù a mo mamma o cù a babysitter. Igor hè un ziteddu assai interessante, ghjè bè, ghjovanu, grati, sensible. Sentu chì seremu grandi amici.
Cumu vulete criari?
N.M. Iu vogliu chì hà amparatu à apprezzà ogni momentu di vita. Tuttu hè tantu instabbli è fugace. Perchè ùn era micca deputatu in tutte circustanza, hà respeatu e donne, apprezzatu è amare, hà datu tuttu è ùn hà micca dispredu qualcosa, ma ùn hà sappiutu fighjatu à a cunning trap femminile. È hà sappiutu quellu chì u Signore hà criatu per ellu.

Chì ghjè a felicità in a vostra intrepretazione?
N.M. Prima di tuttu, hè un state di gioia chì currite nantu à u puntu. Ai aiutà à l'altri si fate cuntentu. Dopu tuttu, u passageru casuale pò esse felice, sorrisu sinceramente, cun amore.
Quandu sì felice, cum'è l'universu hè stallatu indrentu di voi, è accunsenu particelli?
N.M. A felicità hè bisognu à spressa, per sparte.

Probabilmente ùn spende micca a vostra vita sana in "Via Gra" - a ghjovana ùn hè micca eterna. Chì avete averà fà dopu a Via Gra? Travagliu? Live on the islands? Coperazione di col, cum'è l'imperatore rumanu, abbandunà u tronu?
N.M. A zitella hè eterna! Forsi si serebbe cultivate cavolo, è aghju, voi fà ciò ch'e fistinu - crià. E se ùn viaghjanu micca in "Via Gra", in paese à ghjustu. Grazie à l'idee chì sò nati in mè, à i persone chì aiutanu à scopre à qualcosa novi, a so imprudenza, à a fine, cada volta ti ne aperte una volta è novu. E chì faraghju dumani, solu ellu sapi.