Mikhail Politseymako, attore, biografia

Pocu sapè chì Michael Polizeiamako, un attore chì a so biografia dice chì hè u figliolu di un famosu attore Semyon Farada è l'attrice di u Teatro Taganka Marina Polizejmako. È tuttu, perchè Michael in a vita hè stata aduprata per piglià tuttu u stessu. Avà riceve una nova generazione di a dinastia di i dinuminazioni - a Nikita di sete anni di età è l'Emilia di novi mesi.

Michele, pudete dì chì a professione hè stata passata per ellu? Forsi era custruttu nantu à u livellu geneticu? Mikhail Politseymako: I argumenta nantu à a genetica. Pirchì si pigliate un picciottu da a famiglia di u prughjettu è u mandonu à pesci da a zitella, diventerà un pescatore. E quandu si face sempre cun i genitori nantu à gira, vede solu u teatru, sparendu e nunda più, allura, assai prubabile, sarete un attore. È ùn hè micca a genetica, ma chì vi circonda di u zitellu.

Allora, l'scelta di una professione hè influinuta da l'ambiente?

MP: sì. Per esempiu, ùn eru mai statu obligatu per addivintà un artista. Mai. Papa ùn hà micca capitu per quessa ch'ellu m'hà datu à l'scola matematica à l'Acadèmia di Sciences Pedagogichi di l'URSS. Aghju studiatu finu à u 8 gradi è sinceramente ùn capia micca ciò chì facia. Perchè, pudete dì veramente chì quandu avete acquistatu à una certa atmosfera, ùn vogliu micca scappatu in un altru. Questa cosa hè quella chì ci aghjunghje à a zitiddina è ùn uttene mai. E questu hè i so inconvé. Perchè u travagliu di l'attore hè un pianu difficiuli è una professione indipendenti. Hè impussibile di fà un grande soldi com'è un attore. Almenu in u nostru paese.

Questu chì u travagliu hè un zumbiri?

MP: hè un modu di vita. Mi piaci, novu, à e persone chì vanu à mare. Tutta a tempesta di ghjornu, si sò in i vechji linchi di i vaddi di l'angura, suscitonu a reta, u sole, u calore ... È ùn cunnosci micca cumu chì hè pussibule à tutti ... Ma sò adatti à questu. Cum'è un pisci usatu per vive in l'acqua, cusì sò solu per esse dopu à e scena o à u settore. Ùn pigliarè micca questu questu u travagliu è ùn aghju micca aduprà. Per mè, u ghjocu hè un modu di autormiamentu, scaricamentu di energia ancu à u livellu fisiologicu ...


E quale allura influenza a furmazione di caratteru?

MP: Bonu, hè un pocu diffirenti. U caratteru hè stituitu, cum'è mi pari, da i primi misi di vita. E, in mo scusa, prima di 5 anni, u zitellu deve esse campatu in amore. Quandu vegu una mamma chì menechja u zitellu da a manu è dice: "Chiuì, dicu!", Imaginate ciò chì succede à stu zitellu à l'età di 13-14. Ùn puderebbe ne vogliu cun tranquale. Perchè ùn averia micca entene ciò chì li volenu da ellu. Ancu sè stessu aderiu à educazione stretta.

Sò un pattu strittu?

MP: No, ùn pudite micca dì chì sò strittu. Piuttostu, esigenti. I, in generale, funzioni di u papa a causa di u mo travagliu fate assai raramenti. True, ricenti restu cù a mo mòglia Larissa è Milenochkom à amici à a dacha. Duoppu quattru ghjorni eru un veru paiu, aghju zitellu a mo figliola, averia. E tantu chì u mo Lara hè tuttu u tempu cù ella.

Avete abbandunatu per voi cum'è un zitellu? Quale si misi a Mikhail Polizeymako, un actor chì a so biografia hè famosa in tuttu u paese?

MP: Aviu avutu dui avuti. E duie opposti. A mamma di a mamma, l'abuela Zhenya, vinia da a dinastia Alshvanga è era una donna assai intelligente. Ella, anche quandu era discutendu cù u mo papà, li disse: "U ghjovanu, ti daraghju cun vui quellu". A mamma di Papina, Baba Ida, hà travagliatu com'è spiegatori di a so vita è era da una famiglia travaglia. E discurrate sempri di a me educazione. Perchè una avè dicia: "U zitellu vole manghjà" è u sicondu: "U zitellu ùn deve esse grassi". In generale, cum'è pudete vede, l'avana chì hà dettu chì u zitellu a manghjò. E aghju avutu ancu una babbu incantevule - Varvara Grigorievna Zaitseva, chì era sempre risuscitatu u mo figliolu maiò Yura. Avemu sempre avutu un ambientu altru, amichevule è apertu in casa. In generale, I amate momentu quandu era cù i mo genitori.

Avete statu punitu per antics o hà vita senza un cintura?

MP: Ùn sò micca sapete quale hè un cinturione, ringraziu Ddiu! Ùn era micca punitu, perchè certi voti era scandificatu. Ma ùn era micca un zitellu spoiled. Mi ricordu di u momentu graziusu quandu, à l'età di 6 anni, mi rinvivissi nantu à una sedia è hà cuminciatu à dilla à a donna Ida, chì solu ùn pudia esce u mate, chì cunniscite i paroli nantu à ellu, per ellu. E curria e chianciò: "U mio Diu, chì dici! Chì ora di fà cù stu zitellu! ". Eccu ccà era razvlekuha.


Chì sò i vostri reculati più viviani di a zitiddina?

MP: Ci hè assai. Ma prima di tuttu, culligatu cun viaghji, Quandu eru 5 anni, andava cun un teatru in Taganka à Tashkent. Veranu, aroma di meli di meloni maduri nantu à i ruvelli, calori ... Aghju ricordati u crucidu cù u mo babbu è Mark Rozovsky à a nave "Taras Shevchenko" quandu avemu partiatu da Odessa à a Crimea. Era assai cool! I ricordi più caliu di Koktebel, in questu restu tutti iiu à l'estiu da 6 à 18 anni. M'arricordu i rendimi in u Teatro Taganka, chì aghju vistu 20-30 volta u detta l'scena ... Oh, per torna u mo zitiddina!

Normalmente, i zitelli prufani di i so genitori. Avete fattu bragged?

MP: Continu à fà quì issa. Anu pare pareghjule, sò assai orgogliosi. E mi piacemu chì sò natu in questa famiglia.

Quale hè chì vede parechje più in l'aspettu, da a natura?

MP: In quantu à l'apparenza, sò à dì à tutti chì mi piace assai cum'è a mo mamma. U mo carattere hè più piazzatu, u mo babbu. Ancu s'è pocu, prubabilmente, hè ancu un tipu di mischju di a me mamma è di u papà.

Avete pensate chì eranu sustegenu propie?

MP: assulutamente. È a riescita principale di a mo crianza hè chì mi ponu veramente aghjunghje. Aghju vede à mè stessu in u spaziu è ùn stimarcu u mo stima d'autore, è, à u stessu tempu, micca sottovalutate. Vecu ciò chì a vede. In ogni modu, in a zitella, ùn eranu micca situazione chì era necessariu di superà e prublemi. E questu hè un negativu. Per esempiu, assai figlioli sò datu un veru sportu. E già à 12-13 anni ch'elli sanu ciò chì hè di travaglià nantu à aduprà.

Ùn aghju micca ciò chì. Per quessa, quandu aghju intrutu in l'istitutu, in u primu annu Iu principia una crisa. Cumu hè stata una vita felice, è avà hè bisognu à lavurà? Per mè era cum'è una scarpa in a testa. Ancu boxing ...


A strada , ciò chì deveni à intervene in u prughjettu "U Re di l'annu"? In a vita, ùn ci era micca adrenaline?

MP: In prima, aghju cunfortu ch'e aghju invitatu à questu sport maschile, è micca per un kind-pop-pong. L'adrenaline hè quandu ùn sanu micca ciò chì hè, è quandu avete digià principià per esse entrenatu è ghjunghje nantu à u fretu è capisce: ma tuttu hè veramente ... Questi sò e situazione chì ùn avete micca. Cusì, Pensu chì à qualchissimi punti i zitelli deve esse dati per sente ciò chì hè cum'è per travaglià nantu à aduprà. Vulariu à Milka da l'età di 9 impiegati in tennis è natale finu à u sèttimu sudu. È cun un coach chì li dava una carica. I figlioli sò devenu per anticipate in e so situazione, da elli ùn vulianu in modu senza modu. Questa hè a preparazione per una vita adulante reali. E devu esse.

Chì hè a diferenza fundamentali in a cultura di u figliolu è a figliola?

MP: Parenting in generale cresce cù 5-6 anni. Malgradu u fattu chì vidu pocu vidu u mo figliolu da u so primu matrimoniu cù Nikita, avà principiatu à insignà u principale principale di a disciplina: "hà dettu ch'ellu hà fattu". Invece quandu avete dumandatu di fà qualcosa, è ùn hà micca fà, definisce ne forse viaghjanu novu è, à a fine, eseguisce a mo dumande. Sfurtunatamente, hà una babulia chì a calà. Per esempiu, averaghju scangatu per ùn stallà si. Di sicuru, hè più faciule quandu e stivali sò allivati ​​da una babulia. Aghju ricordatu quantu anziani vistianu à a mo zitellinu, è mi fighja annunziatu. Questu ci vole à esse eradicata. Eccu una ragazza hè una picciotta. Ma, siddu si cumpurtava assai, era ancu nantu à u so colpu di mamma cù u babbu, sposte allora u bastone è dite: "Eccu avà sò!". Ùn vi neva ùn permettenu micca à questu modu. Di sicuru, ùn ci ùn deve micca una criazione cadet, quandu i figlioli in odi di bocca i so parenti è in quandu 17-18 anni, tutti l'esprimenu. Ma vogliu chì i zitelli di l'età di 8 pà pagliaghji di lavare, à sente à i so parenti - se u papa hà dettu à piglià u fustu, da esse da esse dimustrazione è ghjocu di computer - questu ùn hè micca scusa. Hè esse, avemu aduprà cù e cose cumune ordinariu chì i zitelli capiscenu chì u tempu librettu deve esse guadagnatu. Tutti issi zitelli mossi à Moscu, chì à 16 anni di l'impurtanza à a "Ferrari" - micca solu di majors, ma l'autri duppiani. À 25 anu decegliatu in a vita, perchè avè tuttu è ùn avianu nunda chì scherza per ...


A mo figliola hà una criatura ligeramente diversa da u so figliolu. A me moglia è aghju basatu solu à babysit. Certu, capisci, hè in moda. Ma per mè hè un scunditu quandu una donna famosa in pocu di ghjorni da avertitu hè eliminata da magazines, è u zitellu face una babta per crescente, invece di u latte maternali, l'alimenti cù e misure. A mamma hè avanti. In u futuru, questu succede, è in qualchì puntu u zitellu dicerà: "Mamma, ma andate".

Larisa Polizemako: In attumente, sò una mamma fieru è ancu cù l'amma ùn ùn micca sempre lascià a mo figliola. Una babucca hè generale un stranieri in a casa. Ancu parechji relitti terribili sò stati scritti nantu à a TV about nannelli chì facenu i zitelli. Allora mamma è u zitellu sò intricati! Puderaghju a me pezzu cù qualcosa è vai?

Michael, tu erate prisenti durante a nascita. Cosa l'iniziativa hè stata questa? Chì eranu i vostri impressiuni? Ùn avete micca debbuli in lu debbuli? MP: hè stata tutta a me propiu iniciativa. Aghju veramente vulia sustene a mo amanta sposa è esse cun ella. Emily hà "nascita" in u Centru Meditivu Perinatuu. U secondatu sarà nimu. Quandu si prisentanu à a nascita di u vostru zitellu - hè inesbattile ...

LP: Era assai faciule per aduprà à Misha. Era cun mè à 1,5 ghjorni. Hè stata fatta da a tour, è immediatamenti per mè. Quand'ellu fù ghjuntu in a tutela in un capu è un vestitu, ùn l'aghju micca ricunnisciutu, Pensu chì un novu meditru era un pocu. Mi piace, u mo maritu! MP: Amparatu à u dispusitivu, chì mostrà a dinamica di luttà. Allora Milkin anche u forelock. E era nata è hè silente. Era tantu scantu! Pregu di i medichi: "Tuttu hè normale?". Sò: "Sì." È quandu chjappà a bocca è u nasu per u mussu, solu dopu mi sentu u chjellu di a mo figliola.

LP: Misha a pigliò in i so bracce, è e làcenu hà trasfurmatu i so buccia, i lacrimi di l'omu veru. Vi aghju u mo maritu chianci per a prima volta. Era tantu toccu è piacevule! MP: aghju u migliori ricordi di esse presentu à u nascita. È a seconda volta u parturì, è u terzu. Credu chì ci devi esse assai figlioli. Dunque, in un futuru vicinu, aghju da custruisce una casa grande, in quale tutti ha spaziu spaziu.

Perchè vo site u nome Emilia?

MP: Avemu dui varianti di u nome - Sophia è Emilia. Ma anu decisu di vultà à u sicondu. Hè bella, caru. Inoltre, i nomi di Larissa è Emilia sò dui grechi. Avemu simu greci. E più impurtanti, se ti vede u nome "Mile", a prima sìllabbu "Mi" à nome di Mikhail è a seconda "La" - in nomi di Larissa. Allora avemu Emilia Mihailovna Polizeimako in persona.


Quale hè più piace? LP: Cumpagnia, hè una grandi grandi grandi grandi avizione, è ancu assai simili à Misha in a so zitiddina. Aduprà era un casu graziusu. Un massettu hè vinutu per noi, stigghia a picciuttedda di u zitellu di Misha è disse: "Oh, ciò chì hè un Moghju fotogenicu!". È dicu: "In regula, questu hè u nostru pai". Eccu un beddu sìmmulu stupidu.

Chì destinu ti prufitti à a to figliola?

MP: Milya amarà a musica assai. Allora vi vede s'ellu ci hè un rumore se vole à toccu à u pianu. Certamenti avarè definitu in a lingua inglesa è à ghjucà à u tennis. E avemu vistu. LP: Avemu dinò a littiratura di a nostra figlia. Pudete passà oghji cù a so avanna per vedere i libri. Allora hè una donna seria.

Cumu pensate à i metudi di u sviluppu primu?

MP: Credu chì un zitellu sotto 5-6 anni ùn pò micca esse telecaricatu à tuttu. Hè bisognu di una zitella felice. È se ci hè genius, si manifistarà. L.P .: Pasa un mesi cun Miley a l'scola di u sviluppu generale, è da u settore 1 andemu da quì. Hè veramente piace quì. Perchè u maestru in u ghjocu sviluppu a percepzione di u mondu.


Avete influenza a scelta di a professione di i vostri figlioli?

MP: nisun modu. Ancu si veramente dicu, mi scantu di sente da a mo figliola: "Pàtulu, vogliu essiri attrìccia". Questu hè un viaghju difficiule. È ùn tutti ùn devenu.

Chì qualità di caratteru avete vulete Milla per piglià da voi, è quale chì da a vostra mamma?

LP: Personally, vò chì averia pusseda u caratteru di Mishin. Hè un pienu bona?

M.P .: Pudemu fà filusufizzà quantu ci piaci à questu, ma digià hà un stessu caratteru. Larissa hè una mamma è mòglia incantevule, perchè vogliu Mila per esse cum'è ella. In generale, u più impurtante hè chì a nostra nozza sempre dice "hello" è "thank you". Chì era una bona persona, è questu hè custituitu di ezioni. I figlioli, sò sempri megliu cà i so genitori, perchè avissi duvutu un caratteru più caru chì noi.