Biografia di l'artista Mikhail Pugovkin

Tutti in l'espirii di u spaziu post-suviè contru Mikhail Pugovkin. In ogni casu, in questu ùn ci hè nunda nimu, perchè a biografia di l'artista hà parechje roles interessanti, spumanti, carisamichi. Per l'artist Pugovkin, ùn ci era micca pussibule micca caratteri chì ùn pudia micca ghjucà. A biografie di l'artista Mikhail Pugovkin hè cumpostu di una quantta quantità di rolli e roli teatrali in u cinema, chì hè difficiuli di ricurdari tutti d'una volta. In a biografia di l'artista Mikhail Pugovkin ci era assai interessanti, cognittivu è instructivu.

U figliolu di viddani

Accuminciamu cu u fattu chì u veru nomu di Mikhail ùn hè micca Pugoviani. U nomu di l'artista hè Pugonkin. Ma ùn hè micca l'impurtante chì Pugovkin muguli di Pugovkini per mudificà uni pochi lettere in u cognome. E ora avemu megghiu ricordu chì a so biografia cumminò. Data di nascita di Michael - tretze di ghjugnu 1923. À quellu tempu, a famiglia Pugoviani campava in u paese di Rameshki, u Chukhlomsky distrittu di a regione Yaroslavl. A famiglia di l'artista ùn avia micca assai soldi. A biografìa di i so genitori hè a storia di i campagnari straggiati chì travagliammu da a matina à a notte pè alimentà trè zitelli. L'artist anu avutu dui fratelli anziani. In a zitella, Mikhail era affucatu Chjamata Minka è era assai piazzatu per ellu, perchè era u più chjucu. È assai artistique. Quandu Minka era sempre un ziteddu, ancu ogni ghjovanu hà attentatu à u fattu chì era assai artistu. Di sicuru, i paesi ùn anu capitu chì u futuru Artist di Prisma di l'URSS, u favore generale è a stella di scrini di TV, era davanti ad elli. Ma però, anu veru assai piacevuli chì Minka hà cantatu è ballò à i sposi, dicenu à ogni modu di chjosi è belli, in generale, amused l'audience cun pudere è principal. Micaellu era assai furtunata in u sensu chì, prima di a guerra, i so parenti pusonu i figlioli à Mosca. Di sicuru, ùn sanu micca ciò chì passa in parechji mesi. A so motivazione era moltu simplice - u babbu è a mamma di Mijail volia à i zitelli per piglià una bona educazione, invece di passà a so vita in a terra. Ma era questa decisione chì aiutò à salvà i figlioli da i horrors di l'occupazione.

Amuri di u teatru

Quandu s'hè trasfirutu a Moscu, Michele cun i so fratelli si n'andò à travaglià à a fàbrica di frenu cum'è electricista. È dopu à u travagliu Michael da tutti i peri chjappini à u club di dramma, chì u capu era un veru maestru di u so articulu, l'artist Shatov. Hè agraziu chì a carriera di U Pugovinciu partiu. Shatov hà statu capacitu per vede u pudere di u zitellu. Quand'elli l'ogetti di Ostrovsky "U so Persone sò cunsiderate", l'intèrnitu di u rolu di u Bolshoi s'hè lampatu in altru. Ma questu era u caratteru principale. Allora Shatov hà dettu chì u rolu di u mercatu hè rializatu da Pugoviani. U zitellu hà pigliatu cun grande gioia è seriità. Solu à l'oghje, hà sappiutu ancu u so rolu è, in generale, tuttu u ghjocu. Dopu stu rolu Pugovkin si metti à u Teatro di Drama di Mosca. U fattu hè chì u giovane talentu è savvy hà avutu l'alzà di u teatru Kaverin. Circa à proximità à Pugovkini, hà decisu chì u zitellu ùn deve pruvà nantu à u grandi stadiu. Di sicuru, hè stata un successu enormi per un attore novu. Raricamenti rari allora quandu una persona senza educazione hè stata fatta à u dramma drammaturgu. Pugovkin hà capitu cusì perfetta, per quessa hà datu tutti i megliu. Naturmente, in prima era datu roghjunamentu episodicu per capiscenu s'ellu era talentu cumu avia urdinatu. Inoltre, Pugovkin anu avutu parechji prublemi cù a parolla, ma hà avutu coped with them. Kaverin hà rispittu assai u ghjovanu per a so diligenza è a perseveranza. Aos gradualmente, Pugovkin cuminciò à riceve rolli principali, è micca solu i spettaturi, ma dinò a pressa hà dettu. Allora Pugovkin, un picciottu campagnolu currettinu, grazi à a so perseveranza è l'amori di l'arti, ottene ricanuscimentu in u palcuscenicu.

I roles brillanti

Ma, in questu tempu, u cinema hè attivamente devela è, cum'è qualsiasi l'altru attore di quellu tempu, Pugovkin, sicuru, ùn vulia micca solu di ghjucà, ma ancu per esse in u filmu. A strada, u primu debutu hà fattu prima di a guerra. Poi rimiscò u rolu di Stepashi in a film "L'Affari Artamonov". Sughertu era un film musicali, in quale hè necessariu cantà è ballà. Certu, Pugovkin coped with his task perfectly. In cunmbiu cun ellu in questa scena, hà dettu Olga Orlova. Ma, sfurtunatamenti, a film ùn avia u tempu di so, mentre a Seconda Guerra mundiale. I parechji mai hà riparatu à guarantà solu i so figlioli da questu horrore, è a vita à a capitale ùn aiutanu micca, perchè tutti eranu digià prubleanu l'età. Dunque, u babbu di Mikhail, i so fratelli, è, sicuru, ellu stessu, andò à u davanti. Pugovkin era un scout in un regimentu fusil. Si passava assai, e li balaste l'arriniscenu. Ma, in fine, era una ferita in a perna, da quale Micaellu hà principiatu a gangrene. Un omu ùn scuraghjitu à i medichi di l'amputation, spieghendule chì era un artista è ùn pudia micca ghjucà nantu à una stesa. Perchè Diu tuttu s'hè sappiutu, Michele hà recuperatu, è mentri mententi à l'uspitalu, a realizate dinò chì senza una scena è filmatu, ùn pudere micca vive. Hà studiatu in l'Nemirovich-Danchenko Studio School, per via, in l'intruduzioni hà assai surprised a cumissione cun vulete studientu. U fattu hè chì Pugovkin era già n'anticurariu cun più chjucu famigliu, è hà avutu solu trè classi di educazione. Ma Michael ùn impedite à nunda. Studia, ghjucatu à u teatru di u dramma, è ogni annu addivintau più u più successore di l'attore. À l'anni cinquanta, Mikhail Pugovkin hà sappiutu esse diventate scapene sette, chì sò "Admiral Ushakov", "Soldat Ivan Brovkin", "Terra è Persone", "Oleko Dundich". Eppuru è dopu nantu à e scuperte ci era una bella cummedia "a matrimoniu in Малиновке". U rolu di Yashka-gunner hè unu di i più memorabili in a filmografia di Pugovkin. Eppuru u so rolu consistia di solu dui grandi episodii, anu fattu quasi u centru di a stampa. A ghjente cascò in amore di Pugovkin.

Dopu questu, hà ghjucatu assai roli diversi in comedie è i conte di cunti, per chì tutti ricordu è amare stu artista sorpreneur, chì hà impressionatu cù a so brilliance è l'originalità.