Natalie Wood: teme di tendernità

In u verdu di quellu annu, u trent'annu d'annunzià da u ghjornu di a morte di a famosa attrice americana, chì era nominata per u Prestatu di l'Académia tres volte per Natalie Wood, Natasha, chì a so vicine chjamatu chjamà, o Natalia Nikolaevna Zakharanka, era affissata cum'è u passaportu. Più di più di una dicada, stu nomu hè stata persu in tutti i labbra, almenu in u territoriu di l'America. Natalie hè stata a storia di Hollywood, cum'è unu di i stili più culuriti è unu di i più tristi di i so addimoni.


Stazione di a Successi Madre

A famiglia di Zakharanka in America ùn era micca dolce. Nikolay in silenziu triste per a so patria è hà amatu di vìviri assai, Maria hà sunnutu d'Hollywood, musica. ùn parlava micca inglesa, hà fattu scumparisce u ridicule. U 20 di lugliu di u 1938, una picciotta era natu da tutti, chì era chjamatu Natasha, è a so mamma hà decisu da decisu per ella: se ùn pudia cunquistà Hollywood, a so figliola faria. In u 1942 in Santo-Rose, induva campava Zakharenko, vinia l'equitazioni, chì avianu bisognu di una picciotta per episodicu. Comu lu diretturi dissi, ellu circava una picciotta chì hè capaci di scantu cunvintamente. Maria, in l'aricchia di a so figliola di quattru anni, cuminciò à dì chì u zitellu di u vicinu fossi fora di l'alpi di un picculu uccante è a zitella accuminciau a sulla vuciosa, chì u dirittore ùn puderebbe sfavore à e so là. TakNata hà avutu u so primu rolu. A mamma era sicura chì a carriera di a figliola di u filmu avia da principiu è insistia chì a famiglia si trasfirìu a Los Angeles. Ma Hollywood era assai strettu cù a zitella è ùn hà micca avè subitu immediatamente a porta di a porta. Per parechji anni, tutti i castings fineru in fallimentu. Amat dopu ogni fallimentu casticatu a so figliola - ùn parlava micca à ella per simane.

In u 1947, Natalia hà avutu un rolu in a pelicula "Miracle in 34th Street". Questa film hè equipmàticu à u nùmmuru di "films classifiche" di Natale. A strada, dopu à a pelle, un miraculu succideva in a vita di Natasha: a scrittura chjamò "a fabulosa figliola di Hollywood", è inventò per ellu u nome sonoru di Wood. À l'età di 17, ci anu più di trenta filmi nantu à u principiu di prima principessa.

U dream americanu

Per regula, i pratichi di i zitelli è i giovani sò assai difficiuli di trasfirià u prucessu di cretamente - u corpu naturali si va. Ma cun Natasha sta succorsu: una bella e bona cumpagnia chjesa à l'età di 17 ghjucata in a film di culte, chì canta un riot di giovani - "U ribellu senza l'ideale".

Allora un travagliu successu fù sustituitu da un altru. In u 1961, l'America sughjurnò l'alcevule da a pelicula "West Side Story" - u migliu musicali di u so tempu. A quelli tempi, l'attrìccia avia una bona tarifa, chì era ancu più di quella di Merlin Monroe, è era accreditatu da l'Oscar. Hà personificatu u sòviu americanu: a figliola di migliori migliori assicuratu tuttu cù l'aiutu di u so travagliu è u talentu. À quellu tempu, ùn aghju micca sospettatu chì a fama avia u prezzu, chì Natalie avia digià pagatu.

Bed, couch and bottle

I traume psichiativi ricivutu in a zitella chì necessariu à spiicalli. A mamma impone in a testa di a so fede u scantu di fallimentu è teme ch'ella diventerà "retechjata". Mentre a zitella tocca a roles in a "famiglia" film di go-go, a basa di u successu era un "portare" exemplariu ", micca solu in u screnu, ma in a vita. Ma à u mumentu di filmi in "Rebel without an ideal", a zitella era in un ambientu sfarente di ghjovani cun vedere liberi. E in modu di impresione nantu à elli, Natalie "hà datu a virginità" allughjò cù u direttore di a film, è dopu pocu di ghjorni di durmianu cù un cumpagnu di a film. Finu à a fine di u filmatu, hà mantene rilazioni cù l'omi.

In u 1956, tutte e zitelle anu avutu una invevata terribili, u miliunariu Elvis Presley hè stendu un affare cù Natalie Wood, è ancu vulianu casu. Natalie hà assai disgrazziatu a mamma d'Elvis è era assai forte. Hè ciò chì hà causatu l'attrìccia per incontru unu di l'attori più promettenti di Hollywood, Robert Wagner, in u 1957. I Cònjude eranu i favori di u publicu.

Doppu cinque anni di u matrimoniu, Robert iqilla Natalie è faci cù un maritu. I sposi sò divorziati, è l'attrìzia cumincià à esse incunificata cun per a so sexualità. Per disperse di dubbidi, l'attrìccia accumincia a avè rilazioni intimi cun un omu chì hà qualcosa à fà cù Hollywood. Ricunnò ch'ellu era dipendente di i so idee è pruvatu in ogni modu possibbi à nichizbavitsya cù l'aiutu di un psicanalista. In u 1966 Natalie pruvò à fine a so vita. Hà a parte di u sedimentu di u sedimentu, ma i medichi si pudianu salvà.

Famiglia felice

Lu tentativu suicidio hà stallatu una carriera attuale. Ora Natalie hè stata minurita interessata in successu creativa. À l'età di trenta anni hà sunnutu una famiglia è i zitelli. Direttore di l'agenza casting, Richard Gregorson in u 1969, diventa a donna di una attrenda chì dà nascita à una zitella. Hè solu per u sustitutu di u so maritu cù u sicritariu, in u 1971 u matrimoniu si mette.

À una di e partiti in u 1971, Natalie si ritrova a so prima esposa, Robert Wagner, è tutti cumprendenu chì un amicu ùn pudere micca vende un chjave. A coppiu si torna novu s'unusca cù u matrimoniu, in dui anni Natalie ci nascita à una nova ragazza. In a so crunulòggica, anch'ellu una risurrezzione: tutte e film di i 70 cù a participazione di Natali Wood hà una gran successione.

Un ghjornu, destinatu ugnatu u travagliu cù l'attore Christopher Walken. L'attrìzia hà vinutu subitu in amore cun ellu. À quellu tempu, Walken era già doce anni è hà avutu a gloria di un omu cun richezza è psique inestabile. Tutti, quale cunnisciutu di Wagner è Walken, dicia chì ùn avissi da fine.

Care in Hollywood

À questu ghjornu, ùn hè micca cunnisciutu per chì Robert Wagner è Natalie Wood decide di celebrà u Novembre "Thanksgiving Day" in un yacht, in l'isula di Christopher Walken sola. L'impresa hà assai passatu tempu, finu à chì u guvernu di a costa hà ricevutu un missaghju chì l'omu detta da u borbit. A stissa persona hè statu Natale Wood, chì i so salvezza di corps lifeless hà sappiutu di esce da l'acqua. U stessu Wagner si dichjara: a so mòglia ùn dì micca à nimu, hà dicisu à andà in lindustri, ma u barcu stallatu è hà pruvatu di piglià a so cumincià à falla, nantu à u so corpu à cliccalli - nantu à u capu di una donna hà truvatu un brucu.

U funerale di l'attrìzia era "Hollywood": in u cane si mette un capo ombrello, chì u so maritu mai avia avutu tempu di dà.

Evil senza puniziu, una pregunta senza risposta

In u 1944, à u tempu di filmaru, mentri era una picciuttedda, Natati Vudupala in l'acqua è quasi stanca. Dopu da quì, cunzidirava l'acqua com'è una fonte di morte è si tenia da ellu finu allora possibili. Ancu per ogni scena cù l'acqua, l'attrenda accunscita cù a presenza di un assicurante di più affidante. Cumu puderete succede chì una donna so scantu di l'acqua, anu agunia affucatu?

Doppu tanti anni, u capu, chì hà travagliatu in Wagner, disse à i repertorii chì, secondu a so ipotesi, drunken Natalie s'addurmò, è quandu ella dumanda, truvò u so maritu è ​​Walken avè u sessu. Questa hè a ragiunata chì l'invicchiari è "rifiutati" Natalie hà dicisu à andà in terra. Sicura chì questu hè solu una versione, ma hà u dirittu à a vita! Ma chì ùn parlanu micca, ma in a vita tuttu, cum'è in u cinema - u mumentu hè sempre puniscibile, ma a verità ùn solu micca sempre realtà.