I fratelli di Strugatsky, biografia

I fratelli di Strugatsky sò assai pirsunalità unichi di a literatura russa. Dunque, a biografia di i fratelli hè interessanti per parechji. Di sicuru, a biografia di Strugatsky hè china di avvenimenti chì strantulonu u mondu durante a so ghjuventù. Allora, i frati Strugatsky, biografia. Chì ci pudemu avemu da sapè qualcunu?

I Fratelli di Strugatsky, di e so biografias eranu assai sfarenti, sò scrittori di scienza di ciencia di talentu chì anu a sapiri à i lettori tuttu ciò chì l'Unioni Sovrani ùn suppete micca dettu. A so biografia cumminciò in a prima mette di u XXu seculu. Allora i Strugatsky anu stati in Leningrad. I fratelli anu ottu anni di difesa. Ma, anche era, Strugatsky era sempre una famiglia stata. I fratelli, chì anu spartate da a vita, invariabilamenti vinia novu. Allora, chì hè a biografia di sti maraviglii dramatichi, scrittura di praticazioni, geniali reale di a scienza scienza suviètica? Cumu creasti libri pà diventà i scrittori di ciencia-ficzioni russa più famusi, in l'estremu o ancu in l'estremu? Perchè sò chjamati praticamenti i paisoli di a Scola di Scienze, sopra à l'Sovietsi è, sussideramente, Russo? Perchè u so travagliu hè diffesu di sobrevalorà, è ancu di più à pensà à u mondu di a scienza fugliale senza i frati Strugatsky.

U fruttu più grande hè Arkady Natragovich Strugatsky. Hè natu u 28 di Agostu di u 1925 in a cità di Batumi. In seguitu i so genitori cambiassi in Leningrad, induve si ne stanu per u restu di a so vita. I genitori di i frati Strugatsky eranu educati è intelligenti. U mo babbu era un criticu di l'arti, è a mo mamma era un maestru. Quandu a guerra accumincia, Arkady hà ghjuntu un adulescente, perchè hà travagliatu nantu à a custruzzione di furtificazioni, chì devenu per prutege a cità da l'invasori alemani. Allora u zitellu hà dettu a so obligazione à a so Patria in un attellu di grannizza. In u 1942, quandu Leningrad era in u bloccu, Arkady hà sappiutu per evacuarà cù u so babbu, ma u vittura hà obtutu una alta è ellu solu per survie à tutti quelli chì èranu quì. Eppuru, per un tipu era un colpu, ma in quellu tempu ùn ci era micca un tempu per chianci è preoccupa. Hè sipatu u so babbu in a cità di Vologda. Dopu si n'andò in Chkalov (orenburg mudernu), è dopu allughjò in Tashle. Ci hè travagliatu in a stazione di u lettu è in 1943 fù redazzione in l'esercitu. Arkadi finita l'art school d'Aktobe, ma ùn hà micca ghjunghje à u fronte. U zitellu era assai furtunatu, perchè invece di cummattiri, in a primavera di u 1943 fu mandatu in Moscu, duv'ellu duverà studià à l'Istitutu Militariu di Lingue. Stu cumpagnu graduatu in u 1949. Era un intramu di l'inglesu è u japunesi. Dopu addivisce un maestru in a Scuola di Traduttori Militari di Cannes. A causa di a so spicialità, u più anzianu di i fratelli Strugatski anu avutu di viaghjà assai. Sècutu à serve com'è un intérprete militare in u Far East è si demucratizzava solu in u 1955. Dopu chì Arcadia hà cuminciatu à scrive. In più di creazione novelli è novelli, coautore cù u so fratellu, hà ancu travagliatu in "Abstract Journal", è da diventà editore in Detgiz è Gospolitizdat. Sfortunatamente, Arcady Strugatsky hà vintu sete sittanta sei anni. Per un scrittore tali talentu hè un tempu curatu bè per u quale hè impussibile di rializà tutte l'idee è i temi chì anu in mente. Di sicuru, Arkady, cù u so fratellu, creatu assai stori unichi, chì sò state leghje parechji generazioni. Ma, cunvirsu, vale nutà chì avemu ancu esempii meraviglianti di a scenza ciuta si a vita di Arkady Natanovich Strugatsky ùn finisciu u 12 ottobre di u 1991.

Ma u so frère menor, Boris Natugovich Strugatsky, vive è vive à questu ghjornu. Boris nascìu ntô 15 di aprili 1933. I parechji di i fratelli in quelli tempi erani digià sempre in Leningrad, perchè Boris pudarete cunsiderà un locu nativu di sta cità. Hè cum'è u so fratellu, era evacuatu da Leningrad assedjata, ma solu per un altru trenu, cù a so mamma. Cum'è un zitellu, hà sappiutu a veda u più invernu terribili di l'Leningrad assesiatu. Dopu à a guerra finì, hà tornatu à a so cità nativa. Eccu, si scrivi à a Leningrad State University in a Facultà di Mechanica è Matimàtica è hà ricivutu un diploma in astronomia. À quell'èpuchju, Boris hà travagliatu in l'Osservatoriu Pulkovo. Ma, dopu chì u fratellu hà tornatu da l'Estremu uccidentale, u Strugatsky anu mandatu à l'inturnianza di i so carriera è hà cuminciatu à attivà à a creatività. Dunque, digià in u 1960, Boris era un membru di l'Unioni Scrittori. A strada, i fratelli ùn solu scrive i so storii è i novelli, ma ancu traduttu a scienza scienza americana. Quì sò solu sottu traduzioni ch'elli signu micca cum'è Strugatsky, ma cum'è S. Pobedin è S. Vitin. A ora, Boris Strugatsky hè u capu di u seminariu di scrittori di scienza ghjficiali in u Stesburgu di San Ghislain. Doppu a generazione ghjovira in a so cunniscenza è e so cumpetenze in questa alleia di littiratura, perchè i scrittori di a scola di scienza moderna creanu un travagliu forti è interessanti cum'è utilizati à creà cun un fruttu scusatu.

A strada, u successu à Strugatsky vinni abbastanza rapidamente. Dighjà in 1960, i travaglii cum'è "Six Matches" (1959), "Pruvate a TFR" (1960), "Particulare Suppositions" (1960) sò stati nutati. A funzioni speciale di Strugatsky era a psiculugia profonda di i caratteri. I scritturi di a scenza di scienza suviètica precedente ùn pensanu micca micca di creà carattici cumpienti cù i so prublemi è e so spirienzi. E i Strugatskys a dotate di sentimenti è emozioni, hà datu l'oppurtunità di spiegà per quessa ch'elle si facenu cusì è questu gustu o micca di u mondu. Inoltre, u Strugatsky cuminciò à prevene u mondu di u futuru chì ùn anu micca riflettendu a scienza scienza suviètica, in cuntrastu à i straneri. Scrivinu tali capunelli cum'è "Picnic on the Roadside" è "Isola Habitata". Sti libri anti-utopichi ponu esse sicuramenti chjamati òmini maestri. È i fratelli Strugatsky sò bè ​​ragiamenti chjamati i re di a scienza.