Oleg Yakovlev in l'ultima intezzia cuntò di i depressioni, video

A nutizzia di a morte di l'ex-solista "Ivanushki" Oleg Yakovlev hè statu un veru shock per i so fanni è per u so attore cercanu. Quandu fù cunnisciutu chì u cantante era in a unità di curingu intensivu, nimu hà esse stimatu ch'ellu ùn saria micca pussutu esce, per chì Yakovlev era solu 47 anni.
Sfortunatamente, i medici ùn puderanu micca fà nunda, è Oleg Yakovlev morse senza regrandità di a cuscenza.

I ragiunarii di a morte di Oleg Yakovlev: versioni è l'ultime nutizie

Ancu un ghjornu dopu à a partenza di l'artistu, ùn hè micca chjaru à a fine chì hà causatu a so morte. Sicondu una sola versione, cuncipitu da a chjappia cantante Alexandra Kutone, cù quale ellu era per cinque anni, Oleg Yakovlev era in curingu intensivu per culpa di cumpunanze causata da pneumonia bilaterale.

Arcuni pubblicazioni diciunu chì l'artista hè stata diagnusticata da "cirrhosi di u fegatu".

Una altra versione hè a ingrossimentu di u alcoholu più forte in u corpu. Alcuni media infurmanu sta ultima notte. Sicondu i ghjurnalisti, Oleg Yakovlev era in u ospitale nantu à a questa cuna cù Garik Sukachev. I dui artisti anu in corti intensiva cù emborgamentu, ma u corpu di Sukachev hà avutu cunvenimentu, è Oleg Yakovlev ùn pudia micca esse salvatu.

Durante u cuncerta in Tver Oleg Yakovlev ha datu a so ultima intervista

U 10 di ghjugnu, Oleg Yakovlev hà realizatu in Tver. Questu hè unu di i last concerts of the performer. I ghjurnalisti di unu di i canali di u telefuni locali puderanu cumunicà cù Yakovlev. Allora ùn hè nuddu suspicceru chì sta partechjera sarà l'ultima.

Durante una conversazione cù rappurtari, Oleg Yakovlev cunfissi chì anu avutu momentu difficili. L'artistu ùn hè micca solu per lagnà è "chianci in u so tùnica". Quandu Yakovlev hè stata malatu, evita ogni cumunicazione, pruvatu di stà sola da ellu stessu:
Quandu si situazzioni stanu accade, è sò cunfessu. Ùn pudemu micca dì chì tuttu u me mondu ùn hè nuvulus. Ju guidanu tutti fora di a casa, vogliu esse solu, sughjate è sughjettu-suli durmi. Aspettu finu à a matina assuluta, apre a cortina è sguillate u fiume, nantu à e barche. E poi ponu purtate a sneakers è vai per un passaghju in a Mosca antica. Alone. A ghjente avete intimuritu quandu hè dura per mè. Ùn sò micca accustatu à chianciari in u capuchjolu è dicendu cusì dolce ch'e sò. Aghju sempre sempre a situazione è ùn mai dumandà nisuna per qualcosa. A cuntrariu, mi sò dumande una persona.
L'ultima entrevista di Oleg Yakovlev hè statu in a reta di u ghjornu di prima di a so morte:
Avemu nutatu in Zen stu material 👍 è anu cunzignatu di tutte l'intrigues è i scandali di mostra cummerciale