Explosioni in u metro Saint-Petersburg - Buzova è Makarevich torna in u centru di u scandalu

Aieri alla u paese hè stata scunce da u monstruitu attaccu terrorista chì succideva in u St Petersburg subway. Tutti l'ultime nutizie di i mediate domiciliali sò dedicati à sta terribili tragedia. In San Petesburgo, dichjaratu di pettu di duii, i canali di a televisione cintrali anu cambiatu a reta di broadcast, sguassate di i schedari di divertimentu aerei. I residenti di e città russa cuntenenu fiori è candele in memoria di e vittimi inniani, i riti suciali sò sopratu da e parolle di sustegnu à i residenti di San Petesburgo.

Molti stati domestici ùn si sò micca stati fora di a tragedia è truvaru necessariu di risponde à u dulore universale in i so microblogelli. Eccu, a virità, micca tutte e parole di patevanu chì sò assai sinceri. Cumu pudete crede in u dulore prufunniu di a petra Petersburger Olga Buzovaya, chì, dopu à i paroli di sustegnu à a so cità nativa, publicate un pubblicu per e di luguru di soli.

Andrei Makarevich hè statu justificatu per u cuncertu nant'à u ghjornu di l'espansione di u metru di San Pietroburgo

À a sera d'aieri, u capu di u gruppu "Time Machine" hà avutu un concerti in San Petesburgo. E ancu una splusioni in u metro ùn viole micca i piani di u mùsicu.

In Internet nantu à l'ultimu ghjornu, parechji si eranu indignati à u cuncerti di Andrei Makarevich, chì hà fattu a cità à uni pochi minuti da l'espansione, chì eranu catorci vita. Andrei stessu ùn vede nunda ridisana in questu. Inoltre, u famusu articulu hè statu ultragneratu di numerosi attacchi nantu à ellu da l'utilizatori di Internet, chì ellu hà prestu à rapportu in Facebook:
Cuncirnendu u cuncertu di ughju in San Petesburgo in a retami era assai stink (ùn aghju micca leghje, sò stata dichja). Emu accuminciatu u cuncerta cù un minutu di silenziu, è in generale ùn hè un pianu di divertimentu "Jazz jazz" in questu ùn porta micca ...

U capimacherà di u gruppu "Time Machine" crede chì a morte di i persone ùn hè micca scusa per portà l'urganizatori di u cuncertu è i musichi, in più di l'especettori chì anu passatu diritore in i biglietti. Rodion Gazmanov puru accunsentì cun ellu, chì sustiniau u musicista in a so decisione di micca di cancelà u cuncertu. Forsi, tutti per ellu stessu deve decide cumu fà risponda à a tragedia chì s'hè fattu. Hè moltu più efficeur chì i candele in Instagrams è minuti di silenziu à u cuncertu era l'aiutu d'aiutu à i residenti di a cità à i so paisani. Tandu à a sera, u trasportu cumuni trasportu trasportatu in giru à a cità, piglià a ghjente in casa. Un gran numaru di caravisti è di taxisti dà assistenza gratuiti à i residenti di San Petesburgo per arrivà à i posti ch'elli avianu bisognu. Molti gas stations da gasoline à i vuluntarii in libertà. In l'estazioni di trasfusione di sangue, eranu enormi linchi di l'abitanti cunvinti di u populu. Probabilmente, grazi à l'azzioni di i persone simple, i Petrogradaturi ponu esse fieru di a so grande cità, chì survigliò più di una terribili tragedia in a so storia.