Omar Sharif hà mortu nantu à u 83 anni di vita

10 di lugliu, u famusu attore egizianu Omar Sharif mortu. A ligenda di u cinema hè mortu da un infartu di cori à l'hospital de Caire Bachmann à l'età di 83 anni. L'ùltima cunvirsu era cunfirmatu da l'ex Ministru di Antichitati Eggt Zaha Havvas. Sicondu l'ufficiale, l'actor hè statu mutu in i primi settimani. U statu mentale di Sharif era assai difficiue - a maladie di Alzheimer progresiva distruttu u sistema nervuariu di Omar, l'attuali reffirmatu di manghjà.

Doppu na malatia seria di u pittori legendariu fù cunnisciutu circa trè anni fà. Sicondu u figliolu di a stella, l'ailmentu ùn passene micca, è Omar sintia pitanti è agisce. Anchi l'attore di 83 anni ùn anu micca ricanusciutu i film cù a so participazione. Malgradu i prublemi di memoria, Sharif rinfriscà à esse trattatu, senza avè capiscu a serità di a situazione.
L'apicultore di pupularità di l'attuju egizianu Omar Sharif cariu di a fine di u seculu passatu. A fama internaziunale hà fattu un rolu in a film "Lawrence of Arabia". Hè bisogna chì Inicialmenti Alain Delon hè stata appruvata per questu rolu, in ogni casu l'atturbu rifiutò di portà lenti culurite chì suppunienu per fà i so occhi azzurri marrone. Perchè u rolu in "Lawrence" l'attore riceve u Golden Globe, è hè statu nominatu per un Oscar.

Grazie à "Lawrence of Arabia", un attore egizianu era spotted in Hollywood, è in a so carriera filmu parevanu i roli di personali storichi cù l'exòtica apparenza. Allora, in a film "E ora u cavallu biancu" Omar hà ghjucatu u Spagnolu, in u Yellow Rolls Royce - Iugoslavia, in a "Fall of the Roman Empire" - u Rè di l'Armenia Antica, è u famusu mongoli à a cinta biográfica "Genghis Khan".
Una volta impurtante in a carrera creativa di l'attore hè u rolu in a film "Doctor Zhivago" basatu nantu à a rumanzu di Boris Pastrnak. Inoltre, in a squadra suvièticu, un successu enormi piaceru a cinta "Gold McKenna", induve l'attore atista à u mexicanu John Colorado.

Omar Sharif è Faten Hamama: Amore per a vita

Malgradu u so successu marchjatu cù e donne, l'amore principale di Omar era l'Eggscrittu Faten Hamama. Per fà u so maritu, Sharif hà fattu u Islam. A deci anni dopu, a coppia s'hè dissoziata, ma Omar ùn anu mai casu novu, spiecendu questu per u fattu chì ùn puderia micca amparà cù una altra donna.

Half a fa fa Faten Hamama mortu. Quandu u figliolu di Omar disse à u so figliu annantu à a morte di a so ex-donna, l'actor hè statu assai affullatu di prima, ma pocu di ghjorni dopu, dumandò à u so figliolu cum'è Faten era.