Cumu pudè un bìzzicu in una padedda?

Cake hè u perfect postale per ogni festa. A maiò parte di a ghjente sèrvenu per cumprà micca - ora in un supermercatu vicinu o una tenda di pasticceria una scelta larga scelta di questa fugliale maravigliosa. Inoltre, u cake più deliciousu, chì si cumpleanu i vostri gustos, pudete cocilu solu cù i vostri mani.

Torta in una padedda - fast and delicious!

U prublema principali di a cucina hè cum'è pasticci secchi. Ùn ogni modista moderna ùn hè u tempu di fournellà ogni torta. Perchè stu prucessu dilicatu, induve qualsiasi errore si sdragatu cù dannu à u pranzu (ancu una brusgiata, troppu secca o un pocu tar pasturicu pò esse arruvinà tuttu), assai si ricusanu in un pastele. E ancu s'è furmintate cù "you", a cocciglia hà da almenu una ora è meza. Ci hè una maraviglia di questa situazione - micca solu u fornu, ma dinò a padedda hè adattatu per pane pasticceria. Parechji amas di coppie in spaziu cù u so spirimèntu, dimustrendu e ligere è ricetti simuli di taglioli nantu à una padedda. Se ùn avete micca sempre crede chì si pò cocilu un pastellu in una padedda durante una meza ora, pruvate una di e nostre ricette!

Comu preparanu pasticceria dolce per un torta in una padedda?

Per piglià coque brutti per una torta in una padedda, pudete adupirà ricetta:

Curd brisket

U furmagliu cotta chì pianu 200 grammi deve esse tuccatu cun un vetru di zuccheru è mischju cù u ovu in una massa homogeneia. Allora aghjunghje u zuccherinu di velluru è una cullizzioni di soda (ùn hè micca necessariu di extinguitu cù l'acitu - rigiunarà cù l'acidu latticu da u casgiu). Solu 50 g di mantene si deve esse tagliatu in 350 g di farina, cima per ponà a massa di curd è amassi a pasta. Allora divite a pasta in 8 parte ugguali è scacciate i pasticci. Calami pianu a padedda è nantu à u caldu bellu, fretce i taglioli senza l'aghjunghje oliu.

Tarelli di miele

Dui prugne cù u melatu cù 50 g di mantova è aghjunghjule una cuchja di soda. Sittintate, batti dui ova cù 200 grammi di zuccheru. I massi resultanti devenu è cumminati è colpi in un bagnu di acqua per 5 minuti. E stivendu in constantemente a futura massa, fate in duie vetrichi di farina è mantene, senza cessate di stir, àutri 5 minuti. Pone a pasta finita in una tavola pre-floured è dividite in 10 parte. Ogni pezzi per i pasticceria sò deve esse situati in a frigorifera per mezu di una ora per restaurà u melatu à a so densità è rinfurzà a pasta. Dopu à questu, puderà arrughju immediatamenti i voce in i pasticci è frittate senza oliu in a panetta.

Una ricetta ràpida per un pastellu in una padedda hè un pastellu durante una meza ora!

Comu pudete vede, a preparazione di i pasticci in una padedda piglia 25-35 minuti. A seconda parte hè una crema per un cake. U big rolu hè ghjucatu da a voce di a vostra imaginazione. Pudete fà una simplicità crema cun u lattu condensatu o a crema agria cù u zuccheru. Esperimentu è diviertu! Pruvate di cumprà a cunti finta cù u cicatrisu di cicculata, adornate cù un saccu di cunfitiera, aghjunghjenu frutti freschi o secchi à a crema, è in a massa - spezie (clavone, canna, vanillina). Per piglià un pastellu in una padedda per una meza ora, calculate u tempu di coccia: Se ùn avete micca veramente una vintesa di ghjornu, deve rinunzià i ricetti cù u custardiu, postu chì hè difficiule di coccia in 10 minuti. Hè megliu per fà i scecchi 7 o 8 (siddu si coceranu 10 o più, anu seranu chenchuli chì vi farà stallate vicinu à a padedda, è una piccula cantata di taglioli spessi vi permettenu di cottu a crema entre i so roti). A manera più faciule per aduttisce una dessert hè quandu si tagghiau u pasticci à u liceu, acquistatu da crumbuli sprinkle è à ogni latu. Bon appetit!