Quandu u Halloween 2016 hè cilibratu: data

Chì data hè celebrata u Halloween? Cumu si celebrà è quandu quandu queste festa in Russia? Questi dumandati sò stati avemu intesu spessu di i Russi è i residenti CEI. A festa antica di u Celti hà sempri aduprendu a pupularità cun noi, ma ogni annu è più persone celebranu in casa o in partiti. In l'articulu truvate risposti per tutte e quistione relative à a celebrazione di u Halloween.

Qual hè a data di a celebrazione di u Halloween?

Siccome in i Stati Uniti, è ancu parechji paesi europei, u Halloween hè celebrata annu l'u 31 d'uttrovi. Quandu u listinu u più tristu è à u stessu tempu, unu di i ghjorni fun divertenti serà cilibatu largamente per i americani, europeani, è più recenti, è i nostri compatrioti. U Halloween simbulizeghja micca solu a fede in u spiritu malu è ghirrisu, ma puru avvutatu à a cascata è a riunione di l'invernu aspessu.

I razzii di sta vacanze sò assuciati trà l'antichi riti pagani celti. Normalmente in a notte di u 31 di uttrovi à u 1 di nuvembre, ogni ghjornu chì celebra u Halloween, "scontri" cun un gran numaru d'o lamanchi, vampiri è altri rappresentanti di l'altru munnu. Hè impurtante à questu tempu pè preparà un platonu savore è un bevande, per appassià tutti i spiriti maligni è l'altri spiriti maligni. E dopu a manghjola, bisognu à lumera una cannila in una zucca preparata pienu à scantu tutte e "ghjochi invisibili" chì visitaranu l'omi in eternu in questu esempiu in un annu. In più di i ceremònie celti, Halloween combina e tradizione di u Cristianesimu. I radichi di e vacanze vanu à u passatu distanti: l'attributi di sta festa aghju aspessu à a festa di i celtuli di Samhain, u ghjornu di a dea Pomona è ancu di u Ghjornu di Tutti Santu.

Quandu u Halloween 2016 si celebrà in Russia

Comu in i Stati, a data di a festa in Russia hè u 31u ottobre. Trà Russi è residenti di u CIS, a festa di Halloween hè celebrata principalmente da i zitelli è l'adulescenti (per queste l'ultimu un sguardu oghje d'oltremare hè una altre ragiò per divèrntu in l'affari è cum'è stupidu). In i paisaghji di l'Amérique Nord l'Europe, i zitelli di questu ghjornu passanu à e caserne di u vicinu è dumandà à i patroni di dolci, inveciammu di ghjustificà parti di luci di fiori.

Cu gran impatenza u 31 di uttume, cresce i pruprietari di discursinarii. Ogni annu nantu à u Halloween, una multitùdine enormi di ghjovani ghjugna in documenti in vestiti tematichi. In Russia, in generale, i partiti sò populari, à quale ogni participant must appear in the original costume di carnival. Persone invitatu à a sera di Halloween, in regula, insinusamente decoratu - in una notte festa pò vede u vampire è lummini, è ogni tipu di witche!

Hè ancu impossibile ùn esse chjamatu una tale sunturione cum'è i Goths. Per elli, l'ughjettivu hè un vacanze specie, chì duverebbe certe in u cimiteru di notte. Hè quì chì u gruppu goth elettu una data à a so amata "principessa brutta"! Hè devi esse nutatu chì in tutti i paesi di u mondu induve annunziate u Halloween, u 31 di uttembre hè mai statu è ùn hè micca un ghjornu off.