Ornella Muti sòlni di a citadinanza russa

Una di l'attrici italianici cchiù biddri, a stella di a film "U mandatu di u mandolinu" da Ornella Muti, amatu di assai, pò diventà una donna russa. Dopu l'omu Francesu Gerard Depardieu, l'attrìlla pensa à ottene a citadinanza russa. Stu tema hè digià discutitu attivu in i medii domestichi. Hè nutata chì i pussibulità di Ornella Muti per ottene a civiltà sò bastanti altissima, perchè cum'è l'attrenda hè stata ammessa, a so mamma hà e razzi russo, u so avianu è l'avè urigginatu da San Petesburgo.

Inoltre, ci sò stati recenti nantu à a vita persunale di una stella di cinema. Sicondu i rumori, a simpatia di l'attrice in Russia pò calenderà è i manifestazioni in u persunale personali. Molti medii, riguardu à i paroli di u televidente Andrey Malakhov, informò a rumanzu di u famusu Italianu cù l'oligarchu russu. True, u nome di u furtunatu ùn hè micca statu divulgatu. Inoltre, i piani di a stella - a apertura di a capitale russa di un novu restaurant italien.

Ornella Muti - mezza Italiana, mità russa

Hè cunnisciutu chì l'attrìzia hè sparte in Russia. In una di l'entrevista, a stella di film hà dettu chì a so mamma avia datu assai di a cultura russa, è si pensa à esse media italiana, a mità russa, hè per quessa chì piace à travaglià in Russia, anche si hè difficiule di maestru di a lingua.

Sicondu Muti, i genitori di a mamma hà nascutu in San Petesburgo, è ella stessu cunnosci è adameghja sta cità. Ornella ammettiia chì quandu ella ghjùnghjenu in St Petersburg, sintì com'è una principessa. Ella dicia chì a so mamma avia vulutu ritornu à Russa, è questu scopu hè trasferitu à ella stessu.

"Aghju avutu sempre chì questu hè un altru, persone distante, ma queste sò i dui contru chì anu in mè," a stella nutatu in una entrevista cù Komsomolskaya Pravda. - Mi piace à pensà à e mo radichi, questa hè a mo ànima. Hè per quessa ch'e aghju sempri attache in Russia. "

Ma l'amore di Ornella Muti di a Russia hà purtatu à i prublemi cù a lege. In u Febru di u 2015, a tribunale Italian hà cunnannatu l'attrìzia à una pena di 8 mesi è una fine di 600 euroni, carricendu cù fraudulente. Quandu si svolge, in dicembre di u 2010, Muti anu annullatu u prestazione di u Teatro Verdi di Pordenone in Friuli, presentendu un certificatu di malatìa, è andò in San Petruburgu per un cari di carità cù Putin.