U nascitu di u Signore 2016: a storia di a festa, i segni è i tradizioni

Tutti i cristiani ortodoxos annu sò aspittendu queste festa - u 2016. U ghjornu chì u Vellente u Novu Testamentu, u mondu anticu è u novu tempu cristianu converge à u stessu tempu. E tutti graziosu à l'omu chì, per mezu di a so morte, hà redimatu i peccati di tutte e persone di a Terra. In l'articulu vi scopre à què tipu di vacanze hè quandu hè celebratu è ciò chì esattamente, è ancu acquisto cun i signali principali è e tradizione di a festa di a chjesa, a presentazione di u Signore.

U nascitu di u Signore 2016: ciò chì festa

A Pasqua, sta vacanze ùn hè micca passante - a festa di a presentazione di u Signore hè annunziata annantu u 15 di ferraghju. Doppiu, parechji internautu di l'Internet sò interessate in quale tipu di vacanze è di ciò chì significa. Dopu tuttu, avemu cunnisciutu cunferenzi di l'esiliu cum'è u Natale o a pusterità di Ghjustu cum'è di a zitiddina, è sapemu perfettamente i so significati: in u primu casu, "Cristu hè natu", in u segondu casu, "Crist hè risurtu". Ma chì significa questu "Reunione"?

Storia di a Preghiera Ortodoxa di u Signore

In a traduzzione da a lingua antica russa (church), sta parolla significa "reunione". Sicondu a Bibbia, un omu ghjustu chjamatu Simeone apparaît à u tèmpiu, à a direzzione di u Spìritu Santu, induve hè vistu un petitiu Ghjesù cù a so mamma Maria è u babbu Joseph. U zitellu di Diu era quandu solu 40 ghjorni. Questa reunione hè stata precedita da una storia sana, quandu 300 anni fa Simeone traduce u libru sagru di l'ebbreu in grecu è hà scrittu invece di a parola "moglie" - "doncela". U ghjustu hà pensatu chì hà fattu un sbagliu ridículu, ma inverendu immediatamente un anghjulu à ellu è hà dettu chì in 300 anni hà vede in u tèmpiu a Vergine Maria, chì hà avutu u zitellu Ghjesù in u so brazze. Hè nutate chì questu hè micca u sensu di a presentazione di u Signore. "Reunion" quì hè un cuncepimentu pusizivativu polysemicu, significatu, in particular, una reunione d'invierno cù l'estiu, cum'è l'aspettazione di a primavera. Inoltre, i radichi di e vacanze passanu à un passatu paganu remoto. A Storia dice chì quandu u Cristianu hè vinutu in Russia, u Nidu di u Signore di u 2016 hè diventatu festa di a chjesa. È se u 15 di ferrau adurà Ghjesù Cristu, da prima hè dedicatu à a mamma di Diu.

L'invenzione riferisce à i festivals principale di l'Ortodoxe (denominati dòdeci). In questu ghjornu, i candilieri di a cresia litusa è cunsacratu, chì sò chjamati Sretenski. Doppu avè sirvutu in a chiesa, parroccheriate sò adupratu una casa di candela è a maghju custruiscenu per un annu, à qualchì volta u lighjornu mentre chì a prichera sò stati leghje. In i scole è i giardini di u ghjornu di a riunione di u Signore, un concerti festivi pò esse chjappu in secu à u script.

A presentazione di u Signore 2016: Signs

Ci hè una quantità di signali è i costi facianu nantu à u Dia di u Signore. Fighjemu i più fonti di elli:

Chì sta maravigliosa festa cristiana, u Nidu di u Signore 2016 vi portanu assai gioia, felicità è prosperità!