Overeating hè un costume nervoso chì destroi u menti

Per l'assicuranza cuntrollata di l'alimentazione, ùn hè micca a fami chì risponde à tutti. Sè vo vulete vulete manghjà, a diffarenza di ravane è tiramisu U vostru corpu ùn senti micca. È quandu u stomacu insistentamente esitazioni di pezzi fritto friquenti è dolci, l'appetite chjamatu "famiglia falsa" hè attribuita per questu. L'appetite più ghjustu hè una cunseguenza di un cumplicatu di i fenomeni chì si sò in u corpu: disturbi in u travagliu di l'iputitali (u dipartimentu di u core chì si trova u centru di u sistema nervoso autonomi) o cambiamenti in u nivellu di zuccheru in u sangue. U corpu femminili, in più, deveni assai in u sputtu hormonal, chì "salta" in cunnessione cù u cambiamentu in i fasi di u ciclu menstruali.

Inoltre, l'hormone dopamine hè cunsideratu cum'è respunsabule di manghjatu. L'alimenti deliciosu (ancu di droghe) pruvucanu a liberazione di questa sustanzia in u cori, chì provoca un sensu d'euforia. A peculiar dependenza di questu hormona obliga a una persona per annunzià e porcu di ogni ora. A strada, hè a dopamina chì ci pruvucà à "sfatugnu" stresses è disturbi. In u futuru, nantu à a basa di questu, un pruduttu chjamatu hè creatu medicini chì aiutanu à guidà l'obesità. Intantu, per questi sughjetti, avemu a ricerche di trucelli chì ponu incaricate u corpu, eliminendu l'overeate è l'eccessu pisu. Overeating hè un costume nervoso chì destroi a mente - u tema di l'articulu.

L'uggenti modu

U primu chì si vere di ricurdà, chì intria u pianu di u cummessu di l'obesità, hè culazioni. Avissi bisogna satisfà. Se ti deneghjanu un alimentu di matina, questu hè garantitu per incrementà a quantità di alimentu chì tù manghjate finu à a sera. In u ghjornu, avete bisognu à 5-6 maniche: trè pratiche affissati (culazioni, lunch, cena) è 2-3 snacks à 100-150 kcal. Questu permetterà di sempre per sazià. Ùn aghjunà parechji sapori differenti in un manghjatu. Se i pani salati è dolci apparùranu nantu à a tola à u listessu tempu, tutti i riezziuneri di u cervu venenu à preparazione di cummattimentu. È finu à chì tutti sò satisfacati, ùn puderete micca stà. Eppuru, avete sempre seguitate a famosa regula "cullà da a tavula un pocu famu". U fattu hè chì u core ùn riceve un signalu per a sàzita inghjustu. Per capiscerebbe si un ingrossu di alimentariu ha datu u corpu, avemu bisognu di almenu 20 minuti. È per riduce a quantità di ezioni necessariu per a saturazione, ci hè un altru truccu: prima di pusà à a tavola, sempre biatè un vetru chinu d'acqua.

Appetizing magic tricks

U craving per "yummy" pò esse suppressione da l'sport. Quandu vulia manghjà un elefante - fate qualchì parechje, agitava a pressa, andate per ellu. Inoltre, ci hè un esercitu specialu chì aiuta à fracassate l'appetite: stand in fronte di una finestra aperta, spedizione di spalla per u pene, righene a manu nantu à a testa è pigliate 10 sustegueri prufondi. Puderanu calmu i nervi è vi permettenu lastu per almenu una ora senza alimenta. Neutralizate a vuluntà di manghjà fermu ancu cù l'aiutu di e tecniche d'acupuncture. Per fà questu, selezziunate un puntu chì hè chjucu chjucu in u mità da u labellu è di u nasu, è u massaggio pè 2 minuti cù forti movimenti pressanti di u ditto medio di a manu. Ùn vede a TV o leghje à a tavula. Allora ùn avete micca missu u momentu di saturazione è ùn ne manghjate micca. Se vulete ridivà di l'appetite brutale per sempre, pruvate a furmà u vostru corpu in seguente: in una settimana, sintendu un desideriu passionatu per piglià nantu à i prudutti, facenu un effort è soffre 5 minuti. Ogni sette ghjorni, aumentanu a distanza trà u desideriu di manghjà, è un annunziu direttu per altru cinque minuti. Dopu un mesi di furmazione, puderà cuntrullà u vostru appetite.

Dieta per sempre

Tentati di perdiri pesu dopu à stà un pusiziu annantu à una dieta, è dopu, dopu avè tornatu à i so abitudini alimentari, ùn porta micca à nunda. Hè necessariu cambià l'attitudina versu l'alimentariu. È per fà chì u novu modu di vita ti dà piacè. Manghjemu un kefiru è a farina di farinata, risicate di riscattà i prublemi cù i sistemi nervi è digestivi. A vostra cumpagnia principali di u principiu hè di amparà à distinguerà a necessità fisica di l'alimentu da u prugramu psicologicu di "masticari" è, sughjurnate cunclusini, per allevassi e pesche cate di u "servitore di l'stomacu". Ricurdà: per piglià a vostra appetite, pudete perdisce u resto di i gioie di a vita. Hè bisognu?

Comu per perdiri pesu

■ U megliu per una persona propensu à manghjà è di cuttivati ​​granelli, avena o legumi (l'ultimu ùn deve micca abbuffutu da u so effetti negativu nantu à l'intestini). Questi prudutti sò una prupietà per un tempu assai longu per digià, "distracting" lu stomacu di dumandesi insistente à manghjà più di più.

■ Pudete neutralizà un attache di fami da manghjà solu un pezzu di chocolate foglia, caramelle di menta o una cullizzioni di meli. Familiale di a zitella "Ùn manghjarete dolce davanti à a cena, è tandu feranu l'appetite" hà veramente travagli.

■ Sò perfezzjonamenti l'infuzione di tagliola o mint (cull'oponioni d'erbe per un vetro d'acqua furiu, 10 minuti insistenu), è ancu una decucultura di albitri stati o prugne (150 grammi di frutti secchi fassi fassi in un litru d'acqua).