Ricordi folki per a prostatitis cronica

"Prostatitis" ... questa parola sona cum'è una frase per l'omi, è a maladie hè quasi u più cumuni trà a parti più forte di a pupulazione. Hè per quessa chì ogni ghjovanu hà da sapè ciò chì teme, per ùn avè malvinatu cù prostatitis, è, perchè ùn ùn hè statu guaritu, cunnosci a ghjustificà. Eppuru, serà megliu à vultà un spezialista, ma l'cunsiglii di u populu per trattà a prostatitis cronica ùn hè micca un problema di sapè. Questa informazione hè specialmenti vali per quelli chì ùn piace micca di ghjucà cù pezzi.

Per una certa raggiuni, per a maiò parte di a ghjente, a parola "prostatitis" hè assuciata cù l'anziani, in parti, questu hè veru, ma solu in parte! In fattu, u percentualità più numerosa di l'omi cun prostatitis cresce in l'età di 25 à 40 anni. Ùn vogliu micca dì chì questu hè una età avanzata. A cosa più chjachjata hè chì in casi frequenti l'omu stessu hè culpitu per averà malatu, perchè à una età ghjovana ùn seguitanu micca a salute, è ghjovani militanti sottu à l'età di u 20 in generale pensanu chì sò in ghjinochju è sò sempre seranu sani viteddi. Ghjè in questa perioda chì u primu passu à a prostatitis. Ripetite sottu à bancu friddi, brique, fistini metalli è cusì. Ùn si parmu? Hè quandu a salute di a glàndula prostata hè minatu. Ma micca solu l'ipotermia puderà causà a malatia prostate. In reluverimenti sessuale casuale, cambiamenti freti di partenarii, malati venereali e diverse infizzioni sò ancu assai cundizi causa di prostatitis. È à u mumentu chì una persona maturita, ùn hè più un carusu, ma un omu, decide di stabilisce è cumincia una famiglia - quì chì induve a so disapprazzioni ghjate. Ma u più triste hè chì micca chì ogni omu si va à u duttore à questa ora, sò spessu amassi e sò cum'è un omu, in silenziu, a so pesa. Ancu s'è ùn pudete micca perde u mumentu di cunsiglii di u populu in u trattamentu di a prutitite crònica - perchè certamenti darà risultati.

Ma aghju micca listessu di tutte e cose di sta maladie, fattori chì causanu prostatitis, abbastanza. Hè sedentariu hà ancu aumentatu u risicu di prostatitis. Eppuru tuttu, avà u 70% di l'omi guverentanu un modu di vita inactiva - questu hè u muvimentu in u carru, u travagliu sedentariu, è aghju generale in silenziu di l'omosessu, perchè ogni segùn omu passa secondu nantu à u lettu in fronte di a TV. Addumitu à questa tette, cunsumu eccessivu di l'alcoòl, perchè un omu ùn ùn piglia micca un pocu di buttigli di cervia quandu remplisce di casa. Tuttu chistu aiuta u sviluppu di prucessi infjammatori in a glàndula prostata. Agree, i perspettivi sò tuguri. Ma spergu chì avete da piglià qualcosa di i cuncilii di u populu per u trattamentu di a prutitite crònica.

La medicina moderna dividi a prostatitis in dui gruppi principali:

1. Prostatitis hè aggravata.

U primu indicatore di prostatitis aguda hè una urinazione assai dolorosa. Ma questu tuttu finisci micca, u prublema di vultà à i bagnu hè aghjettatu una altra temperatura sottu à 40 anni è una malgradu generale di u corpu. L'esplicazione hè simplice: l'infizzione accuminzò a prugressu è dete l'edema à a glàndula di a prutata, da questu tutti i sintomi di supra. Ma chì si pò cunparazione cù l'horrore quandu puderebbenu esse cuntu chì ùn pò micca spontà annantu à u bagnu è sempre sensu pain in l'abdomen? In quessi casi, hè vale a cunferma di urologist, perchè chì u prublema agisce ùn si sviluppa in una malatia crònica.

Pi trattà a prostatitis di una natura aguda seguita u cumplessu. Sò include droghe antivirali, i metudi di fisioterapia, ultrasound, è, sicuru, un cursu di prustituziu massa prus.

2. Prostatitis hè crònica.

Sè avete avete chì avete tutti i signaghji di prostatitis è ùn anu micca vultatu à urologist, hè pussibule chì in sei mesi a maladie si sviluppa in una crònica. A forma crònica di a malatia cù prostatitis hè casi imperceptible, solu in ocasioni ùn pò esse aghjustatori à curtu. Ma a minaccia ùn hè micca chjucatu quì. A cosa più terribili è chì in u tempu senza prurititis curata pò causà un altru di altre malatie, cum'è: vesiculitis, fibrosi, una violazione di putenza è, in fine, infertilità.

Chistu pò esse impeditu si u duttore cunsulteghja è dirighjanu à u cursu di u trattamentu intensivu in u tempu. U trattamentu più efficace hè di stimulà a circulazione di sangue in a zona di prustate. Per questu, u paci hè prescribed un cursu di drogi è esercizii fìsici, chì aiutanu à rinfurzà a circulazione sangue. In ogni casu, a prostatitis hè cunsiderata una malatie individuali è ùn pò micca cundotta sottu u marcu generale di cunghjenzi medichi, per quessa hè vale micca di compra mediche per u trattamentu solu secondu a prescription médica.

Ùn avuto micca: a medicina è a so farmaceutica avianu avanzatu assai in u sviluppu, ma a question si sviluppa: cumu si facevuleghjanu i nostri babbi contru stu prublemu? Ùn avianu micca policlinicu o dispusitivu di a cantone. Si vultonu in e forze curativi di a natura, è passonu i cunsiglii di u parolle di bocca per parechji anni. In u mo articulu vi descrierà i ricetti più efficafichi à a lotta contru prostatitis cronica.

1. Piglia dui benzinuli finamente choppulati è l'impiarate cù a mezza litru di acqua fogera, a capacità hè imbruttatu in una spugna è insistendu à 2-3 ore. Bè ddu infusione duveranu ogni ora per 50 grammi. U trattamentu hè longu è inutilità per u corpu, ma assai efficace in a forma iniziale di prutitite aguda.

2. Per a seguente ricetta avemu bisognu di 8 cullenade di ristorante rasturnata, 2 cullenade di foglia di nucliera, 2 cullizzioni di frasi d'alba. Scorri all this with dry red wine, in un locu di a rigioni di 400-500 ml, è insistiu à un ghjornu. Dopu quì, coccianu in un cuntaintu stampatu durante uns 10 minuti è rinviu volontate à affaccià finu à chì u caldo hè stufa tuttu. Pigliate 50 ml ogni ora, se tenete prutitite aguda, è 100 ml. 3 volte à un ghjornu prima di manghjà, se a malatia hè diventa in una forma crunna.

3. L'assemblea di u populu in a lotta contru a prostatitis cronica cunsigliate è una ricetta: piglià 300 grammi di cipolle finamente picca, 100 grammi di melore frescu, a mità di un litru di vinu biancu seccu. Tuttu chistu, insistemu una simana in un locu friddu è scuru. Ùn vi scurdate di trasfurmà u cuntenutu almenu 2 volte per ghjornu. Dopu à una settimana, struia è biarà 3 coperchio 3 volti à ghjornu prima di manghjà.

4. Strangamente abbastanza, u fruttu di a perra hè un rimediu assai effittivu per a prostatitis. Risultati visibles chì serebate dopu à 3-4 ghjorni. Simply prepare a compota periculi ordinali è di bevi. Mandarina di longa cumpagnia di pera ùn suttarà micca solu u sufrimentu, ma hà da guidà una ricuperazione sħiħa di prostatitis. Per prevenzione da prostatitis cronica puderaghju avè cunsigliu di furia salvatica è tè cù fogli di pear tree.

5. Pensu chì ùn hè micca un segretu per qualcosa chì una cipuleria ordinale hè un agentu causativu di u cagiunare sessuale è hà un effettu effattu in a pruduzzione di semen. Aghju dichjaratu chì a prostatitis pò esse causata da una malatia veniglia. Hè sta ricetta chì hè più preziosa in questu casu. Pigliate e cavalli di cipolla è mettite in un macinacciu di cafè. Pigliate a puzzula cù u meli, in paru è pigliate una cullarade di trè volte à ghjornu. L'effettu ùn duverà longu.

6. Quì hè a ricetta per un altru trattatu diliziosu. Pigliate una libbra di fioculi, mità una piru, una banana è una cucurrucata di levitura di cerveceria. Da i fraga è di pira, femu u zucchinu, da mette, banana è u levitu in un blender è a mette à una massa homogeneia. Pigliate un vetru tri voti un ghjornu prima di manghjà.

Questi cunsiglii folklori simplici aiutaranu in u trattamentu di a prutitite - cusì assicuta è crònica. A salute di l'omi hè una prumuzione ùn solu per u so benessiri, ma per una vita di famiglia felice!