Palermu - una fioritura di a costa Tirrenia

Palermu - un veru paradisu per sapienti di dritti cartichi straggiati. Sta cità si ricorda di i veli di a formidable flotilla cartagginisi, i cumerci di u shopping saceranci poligamenu, l'intriga tribunale brillanti di a dinastia reale siciliana, a rivoltazione Garibaldi è a furmazione di u regnu legendariu Cosa Nostra. Un pocu apertu u velu di u tempu, l'antica Piazza Palermu - Piazza Pretoria cun una splurca fontana esculpita, majestic churches of the XVII century and the town hall.

"Fountain of shame" in u centru di Pretoriu - una cumulazione architecturale cumplessa in modu Mannerista, creatu da u scultore Francesco Camilliani

Pretoria hè circundatu di e chjese, edifici è monumenti fatta in l'era barocca

Pretoria cuntrariu à a Quadri di u Marcu - u locu di l'esecuzione medievali, a ghjesgi di a ghjustizia è i fieri fugliali. Avà Piazza Marina - un pezzu di vita moderna, è di a so grandeur prima s'assumiglia à l'ortu di Garibaldi, inturniatu in una fezza elegante falsata.

L'annu de bainan trees in u ghjianu Garibaldi

Hè impussibile ignorà u Palazzu Normanne - una splutazioni reale magnifique cù freschi di u doratu, mosaicosi culurati è suciali incisu.

Cappella di Palatine, appicatu cù i pittura mosaica unica - u "core" di u Palazzu Norman

A Cattidrali di Palermu hè una maraviglia meravigliosa di stili d'architetti è l'architettura, è a ghjesgia di a Martorana admira i cunnosciuti di i mosaici antichi arabi.

A cattidrali hè una sintesia di u patrimoniu culturale orientale, normandicu è gòticu

La grandeur di l'internu di La Martorana

I amici di u misticismu trovanu ancu intrattenimentu: u so ghjustu hè a Catacombe di i Capuchini cun un monastru subterraniu è un cimiteru di "mati naturali".

Museo di u monasteru capucino: una estetica scura da u Medievu