Parlà ognunu nantu à a primavera vinde


Parlà ognunu nantu à a primavera vinde. Chì cambiassi in u campu di stile tandu avemu stu tempu maravigliosu? Chì certamentu avemu bisognu di cumprà in marzu? Questi sò i dumanzii chì pallanu tutta donna in vigilia di a nova tempesta.

Allora, parlamemu oghje nantu à a primavera vinendu, nantu à i culori, i vistiti è i scarpi, chì serà u duminiu di e donne di moda. Questa stagione diventerà a popularità di parechji culori. Sò cusì eleganti, chic è simuli. A crisa mundiali hà sappiutu influenzà a vita di e donne di a moda, è anu accuminciatu per gastà i so saving.

Turchese, blu brillanti, viole, beige, riccu rossu, amaru, corallo, u culore di champagne rosa, tutti sfumezdi di verde ... A principale hè di pruvà cù l'estilu, ùn sò micca a paura di mischjà culori. A primavera 2010 hè u tempu per tigridienti brillanti, cunfidenziti è eleganti.

Ogni bellezza sapi chì quandu caccia per l'amare chì ùn pò micca fà senza un vestitu . Questa cosa hè u numeru in u vestitivu. Allora chì avemu duvemu stà a sta stagione? Ci si selezziunate e tissuti arbiati. Una chintz chicca, a sita o cambric enfaticà a vostra feminità è a brillantissima personalità. Nuvellu di sta stagione - vestiti cù voluminous spine. Se ùn avete mai usatu tali vistiti prima o pensanu chì ùn anu micca suitate à voi, site sbagliatu! In cumbinazioni cù u materiale chjucu, fervente arcuni o cù cordoni femine, voluminous spine hè una decisione guadantu. Questi stessi voluminati spine saranu prisentate in brusgi, capelli è bruschetti. Strasse è catene di tutti i tipi di mudelli ùn saldanu da moda. U schema di culori per i vestiti di a primavera di u 2010 pò avè un qualità ligata. Beige o peach, biancu o suecidenti bianchi chì vi dicu sta staghjoni.

Hè da determinà a forma di u vestitu. Trend stu annu serà cunzidiratu un mini vestutu di culore metallicu, è ancu cù vistiti cù scatuli profughi è rigioni asimmetrici. Tutti ere in a moda si mantenu vestiti, chì sò dritti da creà una foto romantica - un vestitu longu di notte cù un scogliu profundo nantu à a spalle. Nimu più megliu pò trasmettà a vostra gràzia è a gràzia di quellu vestitu.

Molti disinfettori sustene chì, in a primavera di u 2010, a donna di a moda avarà preferitu vestiti longi è micca mini. Avemu da vede. Da l'anni 80 anni, i vistiti di puntuale è vistiti torna à noi. Couturiers famosi anu prestu preparatu e so cullezzione in questu stile.

Avà in u mumentu tandu di decide à l'scelta di i scarpi, perchè u vestitu di moda - hè solu a mità di u casu.

Certu, i piu classic! Sò definitamente una opción win-win. Ma u veru successu di a stagione hè u statutu di i scarpi in a piattaforma. Uni pochi anni fà era fora di moda, ma prumesse di vultà, è cum'è no avemu vistu, ùn ci ùn hà micca bugia. Sapori, stivali, sandali nantu à a piattaforma - hè un amicu indispinzivu per i femini in daretu di altu è dà stabile, è più impurtante, u pede in u piuvessu nantu à a piattaforma tutte l'elegante è seductive cum'è nantu à u hairpin. In questa stagione è i scarpi cumplicati o ghjinirali in generale. In a moda, tornavvi torna sandali nantu à strings è strings, è in cumbinazioni cù a pianta - hè un veru successu è un arricciu di tutti i venditi imaginbili è impensables.

Sì avete preferitu un stilu sportiu è vuleverete i vostri pezzi per ghjallà in prima di u ventu, andate per definite cum'è definitivamente com'è sneakers. Pò esse classicu o moda. Sì avete preferitu l'ultime, pudete cumprà un paru d'ultravviole o un verduzzo brillanti. Keds sò longu u simbulu di l'era di a ghjuventù. Cù ogni stagione, u numaru di e so funzioni cresce. Avà ùn sò micca solu prudutti per l'esercitu, ma ancu un modu di chjaru in i sportivi novi à una festa.

L'scelta hè a tòia: ùn deve esse decide di manera chì vulete vede questa primavera, truvate u vostru stile è andate à e buttrega per aghjurnà a vostra robba. Ricurdativi chì a primavera hè una grandi tempesta per inizià una nova vita è diventà ancu nicer.