Ughini di moda è di masculi, Autunno-invernu 2015-2016

Ùn li piaci micca un capucu? In ellu, perchè tutti sanu di a zitella chì u toccu pruteghja cun forza di fretu è di neve. Credu chì u capu spone u vostru capelli è ùn si mette in a vostra imagina? Allora ùn hè micca sapete sceglie questu accessori in modu. In u 2015-2016 tempu di l'oghje ghjunghje nantu à una grandezza enormi di capelli chì ancu i modi più scettichi ùn sò micca resistenti à a tentazione d'acquistà un capellu bellu. A nostra photo di a moda chì hà aiutu à ùn avè micca persu in u mondu di tappi è sceglie l'opzione più adattata.

Puericultura 2015: modi di moda di ghjuvanotte è masculine

À l'altizza di pupularità in u tempu di vaghjimu oghje è in invintata seranu tulliculi. Frà tutti i mudeli attuale, ponu distingue canine immubiliali, bandages caliu largu è chapeur-beanies cù pompa. Tali mudeli sò duminati i cullezzione mostra di Nina Ricci, Giles, John Galliano. Oghje nantu à u tòtanu seranu tappini cù un grande filu in u stilu di "avana intimata" è mudelli ne anne di tela. In quantu a modi di solu solu di culore è i patogeni, frà i favori evidenti sò mudelli monocromi scuru, straggi è logoti.

Cappelli femini-stile Fall-Winter 2015-2016 ùn sò micca diffirenzii di i mudelli masci. In a tendenza unisex, perchè pò pudè "facilitari" un caprettu à u vostru novu.

In questu anni, i capelli di moda muderni sò ancu rapprisentati da i cannuneri è u kepi. Variations d'interessanti nantu à u tema di l'snappu di capelli prisentatu in a cullizzioni d'omini sò l'invintori indefatigable di Dolce & Gabbana. In a stagione pronta, vedenu un omu mudernu in una capanna mutada, ricorda à un cascu di cavaleri.

Avemu micca familiarizatu cù mudelli fattura cun pompomenu ancu trà i favori di sta stagione. A funzione distintiva principali: una gran pompa di culore cuntrastante brillanti è una basa "grisa" di u capu. U tappi strisciati sò ancu populari.

Moda in biancheria, Inverno 2016

Chì duverà l'invernu di 2016 predica difficult. Anzà spergene chì certamenti piacè per necevule è neve. Inutili, ùn avemu micca l'oppurtunità di fighjà i capi di moda, chì diventeranu i più chjappi di invierno in 2016. A funzione principale hè l'usu di fur naturali per cusginu i capelli. Oghje seranu chapeurs-earflaps, capelli fur, cappuccilli e capelli fur. Modelli simili èranu presentati da Badgley Mischka, Ralph Lauren, Fendi, Dsquared2. Trà i mudelli muderni sò tagliati di fox, raccoon, fox d'Arctic and Fox fox.

I fancianti di u stile retro apprezzerete i feltti capelli è i bowlers. Molti mudelli s'assumiganu di i tocchi di i 50, chì e so aviani avessi cusì tantu. Ma ci sò dinò "adopruzione" di l'opzioni classici, cum'è, per esempiu, grandi pote da a cullizzioni di Emporio Armani. Ùn lasciate micca modi indifferenti è chjudi anchi, chì sò ancu una di e tendenzi principali di u 2015. Sò assai populari sò mudelli di cuir de suede. È fate chì sò, queste testa ùn sò micca una opira pratica di l'invierno, ma dani l'opportunità di creà una figura unica è misteriosa.