U Ritual di a Salitu della Casa

Seculi di a purificazione è a prutezzione di a casa è quelli chì sò vivianu sò revelati da u psicologu è curatto Larisa Solomonidi.


CLEANING SU CASA . Questu ritimu hè migliuratu u ghjornu, chì ghjovi hè cunsideratu un ghjornu pura. Avete a cura di a pulitica generale - lavatu i piani, etc. - micca cum'è solitu, ma utilize riti maghjori è cungiuri. Pigliate u bacinu cù l'acqua, piglià un pocu di sali in a manca, sip u lento à u bacinu è dicenu tali paroli di cuspirazione:

"U salinu di i ghjorni sughjettu nantu à i corne, i corne si sbuchja, tutte e dolenza è i disturbi saldanu. Cusì sò. Século XVII seculu, da ora finu à u seculu. A mo parolla hè forte. Amen (3 volte) ».

Oupia tutti i finestri in a stanza, duvete spende adupratu umidità. Dopu a finalizazione, fate u seguente: piglià un pocu di salitu in a vostra diritta è leghje una trama:

"Spagnolu, trasfurmà, rende una finita, razluchnitsa, kumushnitsa. Rroll - ùn arrossenu micca, ùn vultate micca in u minimu, ùn aghjunghja micca à u porch, micca impiccà à a porta! Pesya, picciottu, coralli aiutanu, rotulu di u minimu!

Allora scumpigghia a strata di salata à u lintru di a porta di l'entrata.
Ciumi l'abitazione è à u stessu tempu mette a prutezzione di i "attacchi" di parechji vulgari, hè l'ora di piglià cun tè.

MAGIC WALKING . Quandu purificà una persona o una famiglia sana, si devi esse in mente chì ogni dumila dumandà 25 grammi di sal edible. Dopu l'acqua di l'acqua, leghjeria simultaneamente i paroli di cuspirazione:

"U luni è da u marti, hè u meseczu, è hè acqua pura. Piglia i so radichi è spices, a vostra mente è mè (u nome), u servitore di Diu, - un novu, innucitatu, battizatu, communed; vodichka-vodichka, lavate da mè è di a mio spiaggia in faccia - maschile, femminile, nuvellu, senile, invejabile, dete, pigliate a maita, dà un leggje. Amen (3 volte) ».

Avete bisognu di fà una calumarii nantu à u salinu (250 g). Hè cusì:

"Ddiu, u nostru Salvadore, chì hè statu attistatu da u prufeta Eliseu in Ghjericu, è finu à u salmentu à l'acqua pratica! Tù stessu benedite quì u salinu è fate un offre di gioia. Perchè ghjè u nostru Diu è Mandonu a gloria à u Patre, à u Figliolu, è à u Spiritu Santu, avà, sempre, è per sempre è sempre. Amen (3 volte) ».

Questa salta hè spressu in l'acqua è avvicinà à paesi. Ùn avete micca panevule, i boni pirsoni: pulisce a casa, prutegge è avete bè - questu hè u primu aiutu chì pudete furnisce si sè pensate chì a vostra casa hè stata benitosa è "tuttu hè cacciatu fora di a manu".