Sensittività sensuale: a recolleita di Les Copains FW 2016-2017

A cullezione d'autunno-inverno Les Copains hè una storia d'elegance curretta, un pocu ironica, ma, induve, origine è fascinante. Una stetica stretta pocu di l'anni 30, una parte di i 60 feminili è e tendenzi democratichi di l'ultima edizzioni di moda - in l'attuali mezchemu di a marca italiana.

Sophisticazione europea: promo photo Les Copains FW 2016-2017

In u centru di l'attinzioni - novità di i vistimenti: a basa di a linia hè custituita di capelli tradiziunali, u pelu voluminoso è u mantu di cuir, allargate e ghjuvelli oversize è ghjuvatoghji pisivati. Ci sò perfezonnitamenti cù issi chjappi asimmetrici è cardigans, mini-vestiti è pantaloni stretchi. A cura particulare hè pagatu à i dati di i diseggiani: l'imbiancatura pò esse supplimentate cù bufalini brutti è stoles, coltelli di metallu, straps, collarelli extravaganti cù appricazzioni di gemmi è perdi.

Abbigliamento di lana è cachemire sò u puntu di a cullezzione di Les Copains

L'imagine informale per a staghjoni nantu à a nova linea Les Copains

Les Copains ùn accetta micca cumprincelli quand'ellu hè di qualità. A cullizzioni hè fatta di materiali naturali: suede, lana, cachemire è u cotonu. U paleta di culore hè tradizionalmente bassa: siluette di monocromi revitalizate u vienu succundante, accentu coral e turquoise. A cullezzione Les Copains FW 2016-2017 hè dispunibule per urdinendu in u web ufficiale di a marca.

Publicità campagna Les Copains FW 2016-2017